مشخصات پدران خوش تیپ چیست ؟

امروز بر خلاف زمان قدیم مردان نیز به استایل و سبک خود در لباس پوشیدن اهمیت زیادی می دهند و برای آن زمان زیادی صرف می کنند. پدران خوش تیپ ، باعث خوشحالی فرزندان می شود .

شما نیز اگر دوست دارید جزو پدران خوش تیپ باشید با این 11 قانون آشنا شوید:

1- استفاده از کروات فقط مخصوص محیط های کاری یا جلسات نیست ،کروات یک اکسسوری مردانه است و باید به آن توجه شود.و با توجه به رنگ پیراهن و کت و شلوار مورد استفاده قرار گیرد.

2- هیچ وقت از پیراهن مردانه دست نمی کشند و برخلاف نظر بعضی از مردان در مورد کلاسیک بودن پیراهن مردانه، پدران خوش تیپ به وفور از آن استفاده می کنند اما نه از هر طرح و رنگ ! آنها سعی می کنند که پیراهنی را استفاده کنند که علاوه بر کلاسیک و مردانه بودن شیک و به روز نیز باشد.

3- در کمد لباس پدران خوش تیپ شلوار با رنگ های مختلف وجود دارد و آنها با توجه به استایل روزانه شان  از آنها استفاده می کنند.


همچنین بخوانید: ۵ پیشنهاد استایلی برای مردان شیک پوش !


4- آنها به کفش اهمیت زیادی می دهند و در کمد لباس آنها کفش با سبک های مختلف موجود است و حتی در اکثر موارد با استفاده از کفش  مناسب استایل و جذابیت خود را چندین برابر می کنند.

5- استفاده از کمربند برای مردان بسیار اهمیت دارد و یکی از اکسسوری های مردانه است که در انتخاب آن باید توجه شود به عنوان مثال با یک شلوار کلاسیک مردانه،کمربند پارچه ای هیچ سنخیتی ندارد و شما را از شیک بودن دور می کند.

6- یکی دیگر از اکسسوری های که شیک بودن شما را تمام  می کند استفاده از عینک آفتابی مناسب است .عینک آفتابی مناسب با استایل شما باعث می شود جذاب و مردانه دیده شوید.

7- شما برای شیک و خوش تیپ بودن نباید حتما دنبال لباس های خاصی باشید با انتخاب پیراهن و شلوار های ساده و شیک می توانید جذاب باشید.

8- همیشه به این نکته توجه کنید که شما باید علاوه بر پدر بودن خوشت تیپ و شیک باشد .و فرزندانتان از بودن با شما لذت ببرند.

9- همیشه برای فعالیت در فضاهای باز و پیک نیک به همراه خانواده لباس های اسپرت داشته باشید وبا توجه به وضعیت آب و هوا آنها را انتخاب کنید.

10- همیشه با توجه به هر فصل ،عطر مناسب آن فصل را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید عطر مناسب جذابیت یک مرد را چند برابر می کند.

11- و آخرین گزینه استفاده از ساعت مردانه است. ساعت تمام کننده استایل شماست و از شخصیت شما خبر می دهد پس در انتخاب آن دقت کنید.

 

در ادامه بخوانید : ۲۰ پیشنهاد برای استایل مردان که هیچ وقت قدیمی نمی شوند !!!