به تازگی اخبار جدیدی از پروژه جدید بازیگران سریال friends منتشر شده که برای طرفداران این سریال میتونه خیلی امیدوارکننده باشه. اگه از علافمندان سریال های کمدی باشید حتما اسم سریال محبوب فرندز رو شنیدید. اگه خوشبینانه تر هم بخوایم بگیم حتما اون رو دیدید و باهاش خاطره دارید و هر چند وقت یک بار به سراغ آرشیو سریال هاتون میرید و دوباره یک قسمت از این کمدی سیتکام رو می ببینید تا درد و غم عالم رو برای مدت کوتاهی فراموش کنین. اگه واقعا از این دسته افراد باشید پس امکان نداره که موقع دوباره دیدن فرندز آرزو نکرده باشید که یک روز وقتی از خواب بیدار میشید، ببینید که قسمت های جدیدی از فرندز در حال پخشه و شما دوباره میتونید با ماجراهای زندگی این شش دوست صمیمی همراه بشید.



متاسفانه برای طرفدارای این فانتزی دوست داشتنی خبری دارم که هم خوبه و هم بد. جنیفر آنیستون، بازیگر نقش ریچل در سریال فرندز در ماه گذشته رسما وارد اینستاگرام شد و با گذاشتن یک سلفی به همراه باقی همبازی های خودش در فرندز، موفق شد در یک ساعت ۱۱۶ هزار فالوئر رو جذب کنه و تقریبا در عرض یک روز تعداد دنبال کننده های اون به رقم شش میلیون نفر رسید! از همون زمان بود که زمزمه هایی مبنی بر دوباره کنار هم قرار گرفتن این شش دوست به گوش رسید.

پروژه جدید بازیگران سریال friends
اولین پستی که جنیفر آنیستون در اینستاگرام منتشر کرد

به تازگی جنیفر آنیستون به برنامه تاک شو Ellen دعوت شد و طی گفت و گوهای الن و آنیستون صحبت هایی زده شد که طرفداران رو بیشتر از قبل امیدوار کرد. وقتی مجری برنامه یعنی الن از جنیفر آنیستون پرسید که آیا فرندز دوباره به میادین برمیگرده یا نه، انیستون به راحتی جواب داد «نه» جنیفر انیستون در ادامه توضیح داد که با عوامل فرندز در حال کار بر روی پروژه ای هستن ولی این پروژه نه ادامه ای برای فرندز محسوب میشه و نه یک ریبوت بر این سریاله.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره ی این پروژه سری در دسترس نیست ولی میتونیم انتظار داشته باشیم با توجه به ماجراهای این چند وقت اخیر، اتفاق غافلگیرکننده ای در انتظار طرفدارن فرندز باشه.

شما هم حتما نظرات خودتون درباره پروژه جدید بازیگران سریال friends رو از طرق بخش کامنت ها با ما در میون بزارید