این تجربه جدید به طرفداران اجازه می دهد در دنیای جنگ ستارگان قدم بزنند ، صداها، بو و احساس این دنیای مجازی ساخته شده بر اساس فیلم را تجربه کنند!

پروژه واقعیت مجازی جنگ ستارگان : اسرار امپراطوری، از واقعیت مجازی استفاده خواهد کرد، اما همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا دنیای مجازی را با حواس خود تجربه کنند. این پروژه قرار است امسال رونمایی شود ولی زمان مشخصی برای آن ارائه نشده است.

در ادامه بخوانید » بهترین هدست‌های واقعیت مجازی / قیمت + راهنمای ‌خرید 

این پروژه تجربه توسط Lucasfilm، ILMxLab و The Void، یک شرکت مرکز تفریحی Hyper Reality در پشت تجربه Ghostbusters  که اخیرا منتشر شد، توسعه یافته است.

 

بنا به گزارش Rolling Stone، یک پست وبلاگی در وب سایت Void توضیح می دهد” که اسرار امپراتوری “مهمانان را به طور مستقیم وارد کهکشان جنگ ستارگان می کند. آنها در سرتاسر دنیای جنگ ستارگان که فضایی پر از سنسور است بدون اتصال به دیوایسی بصورت آزادانه حرکت خواهند کرد: اسرار تجربه امپراتوری به گونه ای است که به آنها اجازه می دهد تا با شخصیت های فیلم و دوستان، خانواده ارتباط برقرار کنند. “

Vicki Dobbs Beck، مدیر اجرایی ILMxLab، در بیانیه ای گفت: “با ترکیب متخصصین داستان نویس لوکاس فیلم با تصاویر پیشرفته و صدای فراگیر از تیم Skywalker Sound، در حالی که از تمام حواس ها استفاده می کنیم، ما امیدواریم  همه کسانی که پروژه واقعیت مجازی جنگ ستارگان را تجربه می کنند، بتوانیم آنها را نقاط دور دست کهکشان ببریم. در ILMxLAB ما می خواهیم مردم پا به دنیای داستانی ما  بگذارند. “

 

در ادامه بخوانید : پارک هایی با تم دنیای سوپر ماریو افتتاح می شود !!!