LABS سری ابزار صوتی قدرتمند از spitfireaudio

این روزها تمامی کمپانی های فعال در زمینه سخت افزار و نرم افزار موسیقی به دنبال جذب کاربران جدید و راهی آسان برای ورود به دنیای آهنگسازی هستند. اما راهکار کمپانی spitfireaudio بسیار جالب است؛ ابزاری کارآمد را در اختیار شما قرار می دهد و پولی برای آن دریافت نمی کند. پلاگین پیانو و استرینگ LABS ابزاری رایگان که spitfireaudio آن را ابزاری ضروری برای همه می داند! و در واقع این پلاگین یک پلاگین سمپل بیس / بر مبنای سمپل است.

Spitfire Audio کمی شبیه “استودیو ضبط”، مهندسین و ارکستر اجاره ای در سطح جهانی” است … که شما هرگز آن ها را نداشتید. این  آرشیوها از بهترین سمپل های موسیقی برگرفته از هنرمندان مشهور، نظیر  هانس زیمر و Ólafur Arnalds تولید شده اند.


همچنین بخوانید : Automatonism سینتی سایزر ماژولار رایگان در قالب نرم افزار!!!


 Spitfire می گوید آنها در حال برنامه ریزی برای تولید سمپل لایبرری های متفاوت هستند که به عنوان پلاگین برای مک و ویندوز / همه DAW ها قابل دسترس خواهد بود. از آنجایی که این سمپل ها بیشتر متمرکز هستند، سایز آنها نیز کوچکتر است – بنابراین ما در اینجا از چند صد مگابایت به جای چندین گیگ محتوا صحبت می کنیم، به این معنی که شما دیگر نیازی به یک هارد درایو مجزا برای ذخیره سمپل ندارید. ابزار آنلاین جدید این کمپانی بصورت خودکار سمپل های جدید را برای شما دریافت می کند. تنها باید به بخش دانلود بروید و سمپل مورد علاقه خود را دانلود کنید.

پلاگین پیانو و استرینگ LABS ابزاری رایگان که همه آهنگسازان به آن نیاز دارند !

حالا که با spitfireaudio آشنا شدید باید بگوییم جدا از سمپل های جذاب رایگان برای دانلود، دو اینسترومنت پک پیش فرض LABS چیز متفاوتی هستند. اولین ابزار soft piano است، پیانویی با صدای ها و سمپل های جذاب که بوسیله آن می توانید موسیقی متن یک فیلم را به راحتی بنویسید و از نواختن لذت ببرید ( چیزی شبیه به صدای پیانو نیلز فرام و اولافور آرنالس و …).همچنین جدا از صدای پیانو سمپل هایی برای استرینگ یا سازهای زهی نیز وجود دارد که شامل 40 نمونه ضبط شده است.


همچنین بخوانید : ۱۶هزار ساند افکت از آرشیو بی بی سی را بصورت رایگان دانلود کنید !!!


پلاگین پیانو و استرینگ LABS ابزاری رایگان که همه آهنگسازان به آن نیاز دارند !

همه این ویژگی ها در رابط کاربری ساده و کاربردی پلاگین قرار گرفته که این رابط کاربری در همکاری مشترک spitfire با کمپانی UsTwo، تیمی که برای تولید و طراحی بازی  Monument Valley شهرت دارند، تولید شده است.

LABS بخشی از یک پروژه بزرگتر است، با صداهای بیشتری و البته رایگان، که بصورت ماهانه منتشر می شوند. شما می توانید پلاگین پیانو و استرینگ LABS  را در فرمت VST/AU/AAX برای مک و ویندوز از اینجا بصورت رایگان دانلود کنید.

 

همچنین بخوانید