همانطور که قبلا اعلام شده بود طرح پنهان شدن لایک‌ها در اینستاگرام در هفت کشور مختلف جهان آغاز شده و خیلی زود، راه خود را به آمریکا نیز باز می‌کند. مدیر عامل اینستاگرام، آدام موسری، دو روز پیش در کنفرانس WIRED25 این خبر را اعلام کرد. در تست‌هایی که تاکنون به پایان رسیده‌اند، لایک ها از پست‌های عمومی در فید، وب و پروفایل‌ها پنهان می‌شوند. با این حال، شما هنوز هم می‌توانید ببینید که چه تعداد لایک از یک پست بدست می‌آورید. فقط افراد دیگر قادر به دیدن نخواهند بود.
این آزمایش برای اولین بار در کانادا آغاز شده است، همچنین به ایرلند، ایتالیا، ژاپن، برزیل، استرالیا و نیوزلند راه یافته است. و هفته دیگر نوبت آمریکاست!


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید:


دوست داشتن یا دوست نداشتن…!

آدام موسری گفت: “ایده این است که سعی کنیم اینستاگرام را تحت فشار قرار دهیم، رقابت در آن را کم کنیم و به افراد فضای بیشتری بدهیم تا در ارتباط با افرادی که دوستشان دارند، به چیزهایی که از آن‌ها الهام می‌گیرند تمرکز کنند. ما باید ببینیم که چگونه این تغییر بر احساسات مردم در مورد این پلتفرم، چگونه بر نحوه استفاده از این اپ و چگونه بر اکوسیستم خالق اثر می‌گذارد.” 

پنهان شدن لایک‌ها در اینستاگرام آخرین مرحله از اقدامات اینستاگرام برای تبدیل شدن به امن ترین مکان در اینترنت است.

موسری در ادامه سخنان خود اظهار داشت که مشتاقانه منتظر بازخورد کاربران است زیرا این تغییر در روزهای آینده به تعداد مشخصی از حساب‌ها منتهی می شود و اینفلوئنسرهای اینستاگرام ممکن است یک امتیاز از آن کسب کنند.  این تصمیم می‌تواند بله سلامت افراد و همچنین کم شدن رقابت کمک کند. 

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید.