5 ابزار جدید برای خلق ایده های تصادفی !

ابلتون، مجموعه ای از ابزار های رایگان را برای ابلتون لایو 10 منتشر کرد! پک رایگان Probability برای ابلتون لایو 10 شامل پنج ابزار حرفه ای و خلاقانه نظیر استپ سیکونسر / step sequencers و تولید کننده ایده های موسیقی/ idea generators به صورت تصادفی یا رندومایز است!

این پک صوتی قدرتمند (Probability Pack)، شامل 5 ابزار تصادفی ساز کنترل شده ( فک کنم این بهترین ترجمه برای “controlled randomization” باشه) ، نظیر Melodic Probability برای خلق احتمالات ملودیک، یک استپ سیکونسر مونوفونیک برای تولید ملودی، یک سیکونسر مونوفونیک برای خلق ملودی است.

این پک همچنین شامل ابزار آرپژ ساز احتمالی / Probability Arp است، که در اصل یک آرپژ ساز با تولید کنند آکورد داخلی؛ Step Divider است. این تقسیم کننده مرحله ای در واقع یک سیکونسر مونوفونیک است که می تواند هر مرحله را به هر تعداد از زیر شاخه های کوچکتر تقسیم کند ( مناسب برای ساخت الگوهای بی نظم و گلیچ ) و در نهایت دکتر هرج و مرج / Dr. Chaos ( از اسم این خیلی خوشم اومد به نظر کارش باید درست باشه!). دکتر هرج و مرج درواقع یک ابزار بسیار عجیب و هوشمند است! یک شبکه عصبی که با ردیف کردن نوت ها قابلیت ساخت ملودی از طریق روش های غیر قابل پیش بینی را دارد !!!!


همچنین بخوانید»

cycling ۷۴ سرانجام Max ۸ را منتشر کرد ؛ ویژگی صوتی چند کاناله جدید !

سمپلر Iota امکان کولاژ کردن میکرو سمپل ها از یک سمپل در ابلتون لایو را فراهم می کند !

Pallas سینتی سایزر نیمه ماژولار با قابلیت پچ شدن برای ابلتون لایو


پک رایگان Probability برای ابلتون لایو 10 همچنین شامل 60 presets برای سینت های ابلتون، Instrument Racks و تنظیمات برای استفاده از سیکونسر ها است.

نکته جالب در مورد این پنج ابزار جذاب این است که آنها برای استفاده و کنترل توسط ابلتون پوش طراحی شده اند ، البته امکان کنترل آنها توسط نرم افزار نیز وجود دارد.

این پک رایگانی یکی از چند ابزاری است که در ماه های اخیر و بعد از انتشار ابلتون لایو 10 عرضه شده اند ، چند ماه پیش نیز ابلتون ۸ ابزار خلاقانه رایگان برای ابلتون لایو ۱۰ منتشر کرد، که ابزاری تخصصی برای طراحی صدا یا ساند دیزاین هستند را منتشر کرد.

پک رایگان Probability برای ابلتون لایو 10 از همین حالا در دسترس است. برای دریافت رایگان  این پک کافیست به بخش پک ها “Packs” در مرورگر لایو 10 بروید و از آنجا این پک را دانلود کنید!