پیشنهادات دکوراسیون برای متولدین تیر !متولدین تیر در میان متولدین فصل های تابستان بیش تر از همه به دکوراسیون منزل اهمیت می دهند.شاید دلیل این امر این باشد که متولدین تیر به خانه بسیار علاقه دارند و ترجیح می دهند بیش تر وقت خود را در منزل بگذرانند و در خانه احساس آرامش دارند.متولدین تیر دارای مشخصه هایی مانند فهم بالا ،درک بالا ،همدلی و مهربانی هستند.متولدین تیر بسیار درون گرا هستند و ترجیح می دهند که مشکلاتشان را خود به تنهایی حل کنند و به اصطلاح درون لاک خود می روند.

خانه برای متولیدن این ماه به معنای لاک شان است که آن را به اطراف نشان می دهند زیرا همان طور که در بالا اشاره کردیم آن ها افرادی هستند که درون لاک خود فرو می روند.اما این بدان معنی نیست که آن ها خودخواه و منزوی هستند.اگر چه ورود به دنیای متولدین تیر ماه به اندازه دیگر ماه ها راحت نیست اما زمانیکه وارد دنیای آن ها شوید می توانید تا آخر عمر توجه و اعتماد آن ها را جلب کنید و از حمایت آن ها برخوردار باشید.

متولدین تیر به دکوراسیون داخلی بسیار علاقه دارند.آن ها همیشه موفق می شوند که خانه خود را به محیطی راحت و صلح آمیز تبدیل کنند.به دلیل خلق و خوی درونی خود و ارتباط با گذشته، آنها اغلب سبک های  سنتی را ترجیح می دهند.

آشپزخانه بزرگ 

پیشنهادات دکوراسیون برای متولدین تیر

متولدین تیر ماه به خانواده و تغذیه بسیار اهمیت می دهند.از این رو غذا پختن برای آن ها بسیار مهم است.بنابراین به یک منطقه کار بزرگ و کاربردی مانند آشپزخانه احتیاج دارند.آن ها علاقه دارند که آشپزخانه های بزرگ و کاربردی داشته باشند تا بتوانند آزادانه در آن حرکت کنند و غذا بپزند.


همچنین بخوانید :


محیطی خصوصی

متولدین تیر علاقه دارند که در منزلشان محیطی خصوصی داشته باشند تا در طول روز بتوانند برای ساعاتی احساس آرامش داشته باشند.محیطی که در آن بتوانند کتاب بخوانند ، نقاشی کنند یا حتی فکر کنند.محیطی کاملا خصوصی و زیبا.

سبک سنتی با بافت نرم

پیشنهادات دکوراسیون برای متولدین تیر

متولدین تیر به رنگ آبی ملایم علاقه دارند.اگر می خواهید یک محیط صلح آمیز  ایجاد کنید، هنگام طراحی فضاهای زندگی خود، باید دکوراسیون را با رنگ های آبی تیره، آب سبز و روشن آبی ترجیح دهید.از لحاظ سبک،متولدین تیر  دکوراسیون نرم و سنتی را به دکور مدرن و مینیمالیستی با خطوط تیز ترجیح می دهند.

ورودی دعوت کننده 

متولدین تیر همان طور که در بالا اشاره کردیم به خانواده و خانه بسیار اهمیت می دهند و علاقه دارند بیش تر زمان خود را در منزل بگذرانند از این رو آن ها ترجیح می دهند که محیط خانه ها و ورودی منزلشان دعوت کننده باشد و باعث احساس صمیمیت شود.

اتاق خواب

متولدین تیر از اتاق خواب فقط برای خواب استفاده نمی کنند.اتاق خواب برای متولدین تیر پناهگاهی برای آرامش و استراحت است.به همین دلیل ترجیج می دهند که در اتاق خواب شان علاوه بر تختخواب راحت ،تلویزیون نیز وجود داشته باشد.

حمام 

پیشنهادات دکوراسیون برای متولدین تیر

حمام برای متولدین تیر بسیار اهمیت دارد و آن ها دوست دارند در حمام احساس آرامش داشته باشند از این رو دکوراسیون حمام برای آن ها بسیار مهم است و همان طور که در بالا اشاره کردیم آن ها به دکوراسیون سنتی علاقه بیش تری دارند.