اگر شما نیز از دکوراسیون  داخلی منزل خود خسته شده اید و قصد دارید آن را تغییر دهید اما در عین حال بودجه کافی برای انجام این کار را ندارید ،نگران نباشید.ما در این مطلب پیشنهادهای دکوراسیون با کمترین بودجه  را برای شما جمع آوری کرده ایم با ما همراه باشید :

پیشنهادهای دکوراسیون با کمترین بودجه

تغییر رنگ دیوارها در منزل می تواند به کلی باعث تغییر فضای منزل شما شود.برای کمتر کردن هزینه ها می توانید تنها رنگ یکی از  دیوارهای منزل را تغییر دهید.رنگ مورد نیاز برای یک دیوار حدودا 2.5 لیتر است.رنگ های ترند فصل تابستان برای دیوارهای منزل زرد خردلی ،آبی ،طلائی ،بژ ،و آبی فیروزه ای است.یکی دیگر از نکات مهم در تغییر دکوراسیون با این پرسش آغاز می گردد که می توانم از دست کدام وسیله رها شوم  ؟ اولین کاری که باید انجام دهیم این است که وسایل آسیب دیده و یا شکسته شده را تعمیر کنیم و یا از منزل حذف کنیم .منظور ما فقط مبلمان نیست ،بلکه وسایلی مانند تابلوها ،وسایل آشپزخانه ،ملافه های کهنه شده ،و… جز مواردی هستند که می توانید از دست آن ها رها شوید و برنامه ای جدید برای دکوراسیون منزل خود بریزید.


همچنین بخوانید»

با ترند دکوراسیون داخلی منزل در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

استفاده از گیاهان در دکوراسیون منزل !

تغییراتی در دکوراسیون منزل که باعث کاهش استرس می شود !

۱۷ پیشنهاد دکوراسیون منزل که پس از خواندن آن ها سریعا دکوراسیون منزل خود را تغییر می دهید !

پیشنهادهای دکوراسیون برای نوعروسان !


به فکر ساخت اکسسوری های جدید باشید.

حتما نیاز نیست که برای خرید اکسسوری ها هزینه زیادی پرداخت کنید می توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و با استفاده از اشیا موجود در منزل اکسسوری های جدید خلق کنید.به عنوان مثال با استفاده از دکمه قاب عکس های قدیمی تان را تزیین کنید و یا اگر اهل نوستالژی هستید می توانید با استفاده از بافتنی کوسن های خود را تزیین کنید .

یکی دیگر از پیشنهادهای دکوراسیون با کمترین بودجه ، این است که از پرده هایی با طرح های برگ استفاده کنید که یکی از ترندهای دکوراسیون منزل در سال 2018 است.

 

استفاده از گیاهان آپارتمانی

استفاده از اشیا و اکسسوری های دارای طرح های برگ  دار همان طور که در بالا اشاره کردیم یکی از ترندهای امسال است .یکی دیگر از پیشنهادات دکوراسیون با کمترین بودجه استفاده از گیاهان آپار تمانی است که باعث جلوه و زیبایی منزل می شود.

پیشنهادهای دکوراسیون با کمترین بودجه

استفاده از آینه

آینه ها برای ایجاد تغییرات در خانه ایده آل هستند.استفاده از چند آینه در یک مکان باعث ایجاد فضای زیبا و خارق العاده خواهد شد.همچنین می توانید علاوه بر آن نور منزل خود را با استفاده از لامپ ها و یا تعویض لوستر تغییر دهید.در ادامه بخوانید » با ۶ ترند دکوراسیون داخلی برای تابستان آشنا شوید !