تصمیم گرفتم به جای معرفی هفته ای یک فیلم ، 3 الی 4 فیلم رو برای شما عزیزان، از سبک های مختلف و البته با ارزش دید بالا معرفی کنم. برای آخر هفته پیش رو، پیشنهاد فیلم از Wings of Desire تا فیلم 2046 هستش، پس با ما همراه باشید.

شما می تونید پیشنهاد های فیلم هفته های گذشته رو از اینجا ببینید.

فیلم پیشنهادی مجله وارونه ؛ انیمیشن ایموجی

فیلم پیشنهادی مجله وارونه ؛ ماجراهای بوکارو بانزایی در بعد هشتم

(Enchanted (2007

پیشنهاد فیلم از Wings of Desire تا فیلم 2046

محصول کمپانی دیزنی یه فیلم شاد و موزیکال (انیمیشن و رئال ) که شاید فک کنید چون دیزنی تولیدش کرده پس حتما برای نوجوون ها مناسب تره اما خب اینجوری نیست !

این فیلم تعهد ازدواج و یا دوستی رو سست نشون می ده یا به عبارتی می گه به دلت گوش کن که به نظر عاقلانه نمی رسه !

داستان فیلم راجع به دختریه که جادوگر قصه از دنیای کارتون به دنیای واقعی می فرستدش و پرنس معروف هم دنبال عشقش می ره اما تو دنیای واقعی، همه چیز یه جور دیگه می شه.


(Wings of Desire(1987

پیشنهاد فیلم از Wings of Desire تا فیلم 2046

اسم اصلی فیلم، بهشت بر فراز برلین هستش و درباره یه فرشتس که از فرشته بودن خسته شده و آدم میشه! 

کارگردان فیلم ویم وندرسه(Wim Wenders)
که یکی از کارگردانای مطرح و بزرگه آلمان و دنیاست توی فیلم دیالوگای خیلی نابی می شنوید و به احتمال زیاد عاشق این فیلم میشین.

 

(2004) 2046

پیشنهاد فیلم از Wings of Desire تا فیلم 2046

محصول هنگ کنگ و ساخته وونگ کار وای شاید (In the mood for love) رو به خاطر داشته باشین مخصوصا آهنگش که توی تلویزیون خیلی شنیده شده. کارگردان این فیلمها یک نفر و همون آقای کاروایه

یه فیلم آروم و عاشقانه و ملودرام با اسلوموشن ها و فیدهای زیاد که اتفاقا آهنگ این فیلم هم بسیار شنیده شده که آهنگسازی فیلم بر عهده Shigeru Umebayashi و Peer Raben بوده.
چیز دیگه ای که درباره این فیلم باید بگم اینه که زمان فیلم دو ساعته که اولش شاید خسته کننده به نظر بیاد اما اگر با فیلم همراه بشین متوجه گذر زمان نمی شین و این که با کمی اغماض شاید بشه تو رده اول هم بیاد
(بستگی داره).
داستان درباره یه نویسندس و روابطش با زنهای اطرافش

 

(2001) The Piano Teacher

پیشنهاد فیلم از Wings of Desire تا فیلم 2046

یه فیلم درام روانی که بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده. برنده کن و ساخته میشائیل هانکه، که احتمالا فیلم  پنهان رو ازش به خاطر داشته باشید. فیلم های هانکه بیشتر به جستجوی درون آدمها میپردازه و از نظر من می تونه خیلی جذاب باشه.

داستان درباره یه معلم پیانو مجرده که درگیر روابط با یکی از شاگرداش – یه پسر بیست و چند ساله – میشه.

تا هفته بعد، با یه پک جدید از معرفی فیلما.امیدوارم آخر هفته خوبی داشته باشین. شما دوستان عزیز هم لطفا فیلم های مورد علاقه تون را با ما به اشتراک بگذارید.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید