پیش بینی هوش مصنوعی برای سال 2020: کارشناسان چه میگویند؟ 

پیش بینی هوش مصنوعی برای سال 2020 بسیار جالب است چرا که این سال هم مانند سال های گذشته برای ربات ها سال خوبی خواهد بود.

پیش بینی هوش مصنوعی برای سال 2020 اینطور بیان می کند که هنوز به خوبی نتوانستیم هوش انسانی را به ابزار هایمان تزریق کنیم ولی تمام تلاشمان را کردیم .

بر اساس پیش بینی هوش مصنوعی برای سال 2020 حالا زمان این فرا رسیده که گذشته را رها کنیم و به آینده چشم بدوزیم.



در حال حاضر بررسی این که یادگیری ماشین ها و بازار تکنولوژی هوش مصنوعی تا چه میزان ارزش دارد ممکن نیست.

چرا که مرز میان تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی فاقد هوش مصنوعی از بین رفته است.

برای مثال کمپانی هایی مانند اپل، مایکروسافت و گوگل همگی از تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده می کنند در حالیکه با مدل های فاقد هوش مصنوعی هم کار میکنند.

هوش مصنوعی کجای زندگی ماست؟

سیستم تامین برق محله ی شما از تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده میکند . عکاسی که از خانه های شما عکس میگیرد  هم از این تکنولوژی استفاده می کند.

همه چیز با این تکنولوژی کار میکند. این حقیقتی است که در سال 2020 آشکار تر خواهد شد.

ما از طریق مجاری کارشناسی خودمان در این زمینه پیش بینی کرده ایم که تکنولوژی هوش مصنوعی در سال 2020 متحمل چه تحولاتی خواهد شد.

ماریانا تسل ، مدیر طرح های فنی شرکت اینتوییت

هوش مصنوعی و انسان ها با هم همکاری میکنند. هوش مصنوعی جایگزینی برای انسان ها نخواهد بود. بلکه با انسان ها همکاری کرده و فعالیت های انسانی را ارتقا خواهد داد.

 با کمک هوش مصنوعی انسان ها قادر خواهند بود فعالیت های با کیفیت تری ارائه دهند.

در کمپانی اینتوییت ، سازه های ما این امکان را به کارشناسان میدهند که با مشتریان در ارتباط باشند ، توصیه های مالی ارائه بدهند و برای افزایش کارایی و تاثیر گزاری تجارت های کوچکی که در کتاب ها نوشته شده است به آنها توصیه هایی ارائه کنند.



تمامی این امور با کمک هوش مصنوعی ممکن می شود. هوش مصنوعی کمک میکند کارها با سرعت بیشتر انجام شود.

چرا هوش مصنوعی؟

این تکنولوزی هم چنین به مشتریان کمک میکند تصمیمات کم هزینه تری برای راه اندازی کارشان بگیرند. هر چقدر کارشناسان از هوش مصنوعی بیشتر استفاده کنند برنامه ها هوشمند تر می شوند و در نهایت کارایی کارشناسان بالاتر می رود.

در عصری هستیم که با استفاده از چنین همکاری ، تکنولوژی هوش مصنوعی توانایی انسان را ارتقا داده و در نهایت موجب می شود که استعداد ها و قابلیت های انسانی وارد مرحله ی بالاتری بشود.

تکنولوژی هوش مصنوعی طوری بر جهان غلبه میکند که ما امروز حتی نمیتوانیم درک کنیم. گاهی این گونه گمان می شود که این تکنولوژی داستانی علمی-تخیلی است.

در حقیقیت هم همین است و این موضوع هم چنان ادامه پیدا می کند. حالا هم میتوان به این نتیجه رسید که چطور در طول چند سال گذشته برنامه و دستگاه ها هوشمند تر شده اند و چطور به صورت فراگیر در اکثر دستگاه ها استفاده می شوند.

تکنولوژی ارتقا داده شده با کمک هوش مصنوعی هر روز از زندگی ما را تغییر خواهد داد. به شخصه اینقدر سرم شلوغ است که نمی توانم به این موضوع فکر کنم که تکنولوژی هوش مصنوعی تا چه میزان دارایی انسان ها را تغییر می دهد.



اینطور به نظر میرسد که تکنولوژی در تار و پود زندگی ما تنیده شده است. همانطور که نمیتوانیم زندگی پیش از اینترنت و موبایل را تصور کنیم روزی فرا خواهد رسید که زندگی بدون هوش مصنوعی ممکن نخواهد بود.

برنامه ها هم تغییر می کنند…

شاهد حضور فراگیر هوش مصنوعی در تمام برنامه های امروزی هستیم. به دلیل اینکه برنامه ها با استفاده از هوش مصنوعی نوشته می شوند ، طراحی و برنامه نویسی بسیار متفاوت تر از گذشته خواهد بود.

به جای نوشتن برنامه و سپس اضافه کردن هوش مصنوعی ، یعنی روشی که در گذشته بسیار مرسوم بوده است، برنامه ها از آغاز با استفاده از هوش مصنوعی نوشته شده و طراحی شان کاملا متفاوت خواهد بود.

به زودی کاربران قادر خواهند بود هر سوالی که به ذهنشان میرسد را از برنامه بپرسند و پاسخ دریافت کنند. ابزارها ، زبان ها و فعالیت های جدیدی هم در حال شکلگیری دردهه های آینده هستند.

جسی موالک ، مدیر اجرای کمپانی دیپماتیک در آمریکای شمالی

ما معتقدیم سال 2020 سالی خواهد بود که در آن صنایعی که بصورت سنتی عمل میکردند و از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره برداری نمیکردند در روند کارهایشان تغییر دهند.

انتظار میرود صنایعی مانند مدیریت پسماند، گاز و نفت، بیمه ها و ارتباط از راه دور روشی مانند روش های اجرایی غول های تکنولوژی از جمله کمپانی آمارون، مایکروسافت و آی بی ام را در پیش بگیرند.

همچنان که فواید استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی آشکار تر می شود، صنایعی که تا به حال از این مسیر جا مانده اند هم به این راستا اضافه می شوند.

ارتقا صنایع با هوش مصنوعی

اگر کمپانی ها شرایطشان را با استفاده هوش مصنوعی ارتقا ندهند، آینده سختی در انتظارشان خواهد بود.

تولید بالاتر، کارایی در اجرا و سهم داشتن در بازار رقابتی تولید از بهترین فوایدی هستند که شرکت ها می تواننند در سال 2020 به آن دست پیدا کنند یا اینکه این فرصت را از دست بدهند.



همه چیز بستگی به کاربرد هوش مصنوعی دارد. اینگونه انتظار میرود که بسیاری از شرکت ها در سال 2020 این تکنولوژی را وارد کار خود کرده و کم و زیاد از برنامه های این تکنولوژی استفاده کنند. استفاده از این تکنولوژی به خصوص در حوزه کامپیوتر در دسترس است.

پیشرفت تکنولوژی در سال 2020

ما سال 2020 را مانند سایر سال ها، سالی برای درخشش و پیشرفت تکنولوزی نمی بینیم. اعتقاد ما بر این است که پیشرفت بیشتر در زمینه در دسترس قرار گرفتن تکنولوژی حال حاضر خواهد بود .

این موضوع بسیار خوب است. علت این است که پیشرفت یک نوآوری در درسترس بودنش است نه پیشرفت صرف خود آن نوآوری.

با در نظر داشتن این موضوع، تکنولوژی بصورت شبکه ای دیده میشود که در آن کامپیوتر ها و اینترنت پر سرعت 5-جی مورد دسترس همگان قرار میگیرد . سخت افزار ها به سرعت کوچکتر و قوی تر می شوند و هر لحظه قابلیت بیشتری برای کار در کمپانی ها پیدا می کنند.

تریستان گرین، گزارشگر شبکه ی نکس وب

من یک توسعه دهنده و کار افرین یا یک برنامه نویس نیستم ولی امسال بیشتر از آنچه فکر میکنید در مورد هوش مصنوعی نوشته ام.

فکر میکنم در سال 2019 شاهد روندی بوده ام که در سال 2020 هم ادامه خواهند داشت. آمازون و پالانتیر چنگال های خود را در بدنه ی دولت فرو کرده اند تا از نابودی نجات پیدا کنند .

این در حالی است که این سال ممکن است آخرین سال ریاست جمهوری ترامپ در کاخ سفید باشد. این امر نتایج زیادی برای صنعت هوش مصنوعی در بر خواهد داشت.

سود شخصی افرادی مانند الیزابث وارن و برنی سندرز لرزه به اندام شرکت هایی مانند فیس بوک و مایکروسافت می اندازد.

ولی کمپانی هایی که از قوانین و حقوق شهروندی مربوط به تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده میکنند کمتر آسیب می بینند.



2020 سال پیشرفت کمپانی های تکنولوژی محور

چنین شرکت هایی که بر اساس تکنولوژی هوش مصنوعی کار می کنند در سال 2021 بسیار فراگیر خواهند شد و ماندگاریشان با حضور حکومت های دموکرات بیش از پیش تضمین می شود.

اینگونه تصور می شود که سال 2020 سال فوق العاده ای باشد.

اگر خواستار این هستید که آخرین پیش بینی را به شما ارائه کنیم با ما در ارتباط باشید . چرا که قرار است ما در دنیای هوش مصنوعی هر لحظه حضور پر رنگ تری داشته باشیم .

سال 2020 قرار است بهترین سال برای انسان ها و ماشین های هوشمند باشد.