چرا دولت‌ها در مورد موجودات فضایی دروغ می‌گویند؟ استیون هاوکینگ دانشمند پر آوازه‌ی علم نجوم به قطع یقین وجود موجودات فضایی را تایید کرده و معتقد است که ارتباط ما با آنان ممکن است خطراتی را برای سیاره ما بوجود آورد او معتقد است که موجودات فضایی در مورد ما اطلاعاتی دارند و تا زمانی که تکنولوژی ما قدرت آنچنانی برای مقابله یا ارتباط با آنها ندارد با ما کاری نخواهند داشت.

اگر شما هم فکر میکنید که ممکن است دولت‌ها اطلاعات خیلی وسیع تری درباره بشقاب پرنده‌ها داشته باشند شما تنها نیستید. طبق نظر سنجی که در سال 2019 در  ایالات متحده انجام شد بیش از 68 درصد مردم معتقد بودند که بشقاب پرنده‌ها توسط موجودات فضایی ساخته  شده و به زمین فرستاده میشوند.


همچنین بخوانید:

سندروم هاوانا چیست؟ بیماری مرموز دولتمردان

فستیوال سونار در حال تلاش برای تماس با بیگانگان با ارسال موسیقی به فضا است !!! 

مدیر عامل شرکت همکار ناسا اعلام کرد: موجودات فضایی در بین ما زندگی می کنند!!!!


چرا دولت‌ها در مورد موجودات فضایی دروغ می‌گویند؟

نظریه‌های شبهه برانگیزی در مورد پنهان کردن اطلاعات فضایی توسط دولت‌ها وجود دار برای مثال برخی معتقدند که اگر ما از وجود موجودات فضایی اطلاع داشته باشیم موجب ترس و وحشت و هرج و مرج خواهد شد، که هیچ دولتی خواستار آن نیست.

نظریه دیگری که مورد توجه است شرح میدهد که اطلاع از وجود موجودات فضایی باعث اتحاد در سیاره خواهد شد و این اتحاد موجب از بین رفتن مذاهب، جنگ‌ها و پیشرفت سریع علم خواهد شد که مطمئنا برخی از جنگ طلب ها و صاحبان مذاهب که افراد مهم و تاثیر گذاری در سرتاسر جهان هستند، صد البته مخالف درز این مطالب در جمع عموم میباشند.

به نظر میرسد حتی سیاستمداران قدرتمند نیز از این اطلاعات بی خبر باشند.به عنوان مثال در کتاب جیمی کیممل ، بیل کلینتون فاش کرد که در مدت زمان حضور خود در دفتر ، از افرادش خواسته است که پرونده های منطقه 51 و Roswell(رازول) را بررسی کنند، در ادامه او تایید کرده است که یک افسر نیروی هوایی آمریکا وجود نمونه فضایی را تایید کرده است.


همچنین بخوانید:

آسمان سیارات دیگر چه رنگی است؟ 

17 حقیقت جالب در مورد فضا که درموردشان چیزی نمی‌دانید! 

دزدیده شدن انسانها توسط آدم فضایی ها حقیقت دارد؟


منطقه 51

منطقه ۵۱ بخشی از یک پایگاه نظامی در ۱۳۰ کیلومتری شمال غربی لاس‌وگاس در نوادا است.
دولت آمریکا آن را منطقه محدوده آموزش و تست نوادا می‌خواند که بخشی از پایگاه نیروی هوایی ادواردز است.
مانند بسیاری از پایگاه‌های نظامی آمریکا در این کشور مشخص نیست چه استفاده‌ای از این پایگاه می‌شود.
ورود به این پایگاه برای مردم عادی کار بسیار دشواری است. ورود و حتی نزدیک شدن به آن ممنوع است و گارد مسلحانه از آن به طور دایم مراقبت می‌کند.
همچنین ورود به حریم هوایی این پایگاه بدون مجوز ممنوع است.
انواع فرضیه‌ها در باره این پایگاه از سال ۱۹۸۹ آغاز شد، از زمانی که مردی به نام باب لازار در مصاحبه با یک تلویزیون آمریکایی گفت که او فیزیکدانی است که در این منطقه کار کرده است.
باب لازار گفت او در طرح پیاده کردن یک بشقاب پرنده حضور داشته و اسناد دولتی درباره حضور موجودات فرازمینی روی زمین را خوانده است.

منطقه رازول

مهمترین و جنجالی‌ترین حادثهٔ مربوط به رویت شیء ناشناس پرنده یا بشقاب پرنده‌ها در سال ۱۹۴۷ است که در حوالی این شهر اتفاق افتاد. حادثهٔ رازول، اسرار آمیزترین و معروف‌ترین رویت بشقاب پرنده‌ها و بیگانگان در عصر حاضر است. هنوز هم بعد از گذشت نزدیک به ۷۰ سال، بومیان منطقه و یوفولوژیست‌ها بر این باورند که دولت آمریکا، جسد فرازمینی‌ها را بعد از حادثه ربوده و لاشهٔ بشقاب پرندهٔ معروف رازول را هم در منطقهٔ ۵۱ نگهداری می‌کند.

در ادامه بخوانید:

کارهای مسخره ای که در سفر های فضایی انجام شد؛ وسایل فضانوردی؟ 

پروپارگیلیمین، مولکول تازه کشف شده در فضا!!!