بپرید و لاغر شوید !

طناب زدن یک تمرین و ورزش سرگرم کننده از زمان کودکی ما تا به حال بوده است.این ورزش ساده و دوست داشتنی دارای فواید بسیاری از جمله لاغری برای بدن ما است.علاوه بر آن طناب زدن ورزش کم هزینه ای است که به راحتی می توان آن را در هر فضایی اجرا کرد.طناب زدن یک راه بسیار عالی برای سوزاندن چربی های بدن است.زمانی که شما شروع به طناب زدن می کنید گردش خون در بدن شما افزایش می یابد و باعث دفع سموم و چربی سوزی در بدن شما می شود.


همچنین بخوانید » ۶ هفته تمرینات ورزشی برای داشتن اندامی ایده آل در تابستان !


همه ما دوست داریم اندامی فوق العاده وزیبا داشته باشیم.و برای به دست آوردن آن تلاش زیادی می کنیم.اما شما با طناب زدن بدون صرف هزینه اضافی می توانید به راحتی لاغر شوید و به وزن دلخواه خود برسید.

فواید طناب زدن چیست ؟

-طناب زدن تمام عضلات بدن را درگیر می کند.

-تاثیر بسزایی در افزایش سرعت متابولیسم بدن دارد. در ادامه بخوانید » با ۶ نوشیدنی که باعث لاغری و افزایش سوخت و ساز بدن شما می شود، آشنا شوید !!!

-از بیماری های قلب و خون جلوگیری می کند. در ادامه بخوانید » این ۲ تمرین می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را تا ۵۰ درصد کاهش دهد !!!

-باعث افزایش گردش خون می گردد.


همچنین بخوانید » ۵ مورد از بهترین حرکات ورزشی برای از بین بردن چربی زیر شکم


-باعث کاهش استرس و تنش می شود.

-باعث افزایش قد می شود.در ادامه بخوانید » ۸ راه برای افزایش قد و دست یابی به فرم درست بدن

-باعث لاغر شدن پاها می گردد.در ادامه بخوانید » با تمرین به مدت ۳ دقیقه در روز پاهای خوش فرم و لاغر داشته باشید !

-باعث کاهش سلولیت ها می گردد. در ادامه بخوانید » چگونه با یک رژیم غذایی سالم از دست سلولیت رها شویم ؟

شما با یک دقیقه طناب زدن حدود 20 کالری می سوزانید.طبق برآورد موسسات ملی سلامت آمریکا، هر ساعت طناب زدن، حدود 570 کیلوکالری انرژی می سوزاند.این ورزش مفرح دارای تکنیک های بسیاری است .

تکنیک های طناب زدن

-طناب زدن نرمال 

-پریدن با  دو پا هنگام طناب زدن 

-پریدن با یک پا هنگام طناب زدن

-پرش معکوس با طناب 

-پرش مانند ملخ 

تمرین هایی با طناب برای لاغری

شما می توانید در روزهای اول فقط 10 دقیقه این تمرینات را انجام دهید و با مرور زمان کم کم آن ها را افزایش دهید.تا به وزن دلخواه خود برسید.

طناب زدن با دوپا :پاهای خود را به یکدیگر بچسبانید و شروع به طناب زدن بکنید.واین تمرین را به مدت 3 دقیقه انجام دهید تا بدن شما گرم شود.


همچنین بخوانید »

درمان علائم اسکیزوفرنی با ورزش های هوازی !!!

۱۱ تمرین کارآمد برای تقویت ریه ها !


پرش کوتاه :در این حالت سعی کنید تا خیلی کم بپرید و زیاد از زمین فاصله نگیرید . این تمرین را به مدت 2 دقیقه انجام دهید.

پرش با یک پا :این تمرین را با یک پا انجام دهید .یعنی هنگامی که از طناب می پرید پاهای خود را تغییر دهید. و این تمرین را به مدت 1 دقیقه انجام دهید.

طناب زدن با دو پا :دوباره این تمرین را به مدت 2 دقیقه تکرار کنید.

و بدین ترتیب این تمرینات را تکرار کنید تا به راحتی و بدون صرف هزینه اضافی لاغر شوید.بسیاری از افرادی که دچار مشکلات طبی ناشی از بی ‌تحرکی هستند، می ‌توانند ناراحتی خود را به کمک طناب زدن درمان یا از بروز آن پیشگیری کنند. طناب زدن برای افراد سالم ضرری نداشته اما توصیه می‌ شود کسانی که مشکل ارتوپدی اندام تحتانی دارند، خانم‌ های باردار و دارندگان پروتزهای پزشکی مختلف که امکان جابه‌ جایی‌ شان وجود دارد، بدون مشورت پزشک معالج‌ شان طناب‌ بازی نکنند.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید