افزایش انرژی در روزهای بد ! گاهی اوقات به دلیل شرایط روحی ، اتفاقات پیرامون خود که متاسفانه در کشور عزیزمان ایران کم هم نیستند دچار افت یا کاهش انرژی می شویم .گویی که متوجه نمی شویم آیا در خواب هستیم یا بیدار شده ایم ؟دلمان نمی خواهد هیچ کاری انجام دهیم و … در چنین شرایطی هر چقدر که روزهای بدی را در حال سپری کردن باشیم باید بتوانیم انرژی خود را افزایش دهیم زیرا زندگی همچنان جریان دارد …

5 راهکار برای افزایش انرژی در روزهای بد

1.دوش بگیرید

دوش گرفتن در روزهای بد باعث می شود تا احساس کنید که تمام بدی ها و زشتی های دنیا از روی شما پاک می شود.و باعث احساس آرامش می گردد.


همچنین بخوانید :


2.هوای آزاد

آیا وقتی به مدت طولانی در خانه هایی با پنجره بسته هستید ،  دچار سردرد نمی شوید ؟برای تقویت روحیه و افزایش انرژی می توانید به مدت 10 دقیقه به پیاده روی بروید . بازهم اگر حوصله از خانه بیرون رفتن را ندارید ،کافی است پنجره های خانه را بار کنید .زیرا اکسیژن نیز مانند آب باعث افزایش انرژی می گردد.

3.موسیقی ،غذای روح است

یکی از بهترین روش ها برای افزایش انرژی در روزهای بد این است که موسیقی گوش کنید.زیرا این کار باعث احساس آرامش در شما می گردد.خوشبختانه الان اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید موسیقی مورد علاقه تان را گوش دهید.

4.یوگا

با انجام حرکات یوگا می توانید انرژی خود را افزایش دهید.به لطف اکسیژن وارد شده  از طریق یوگا، عضلات شما شل می شوند و آرامش روحی پیدا می کنید.

5.تنفس

سعی کنید در روزهای بد ، به تنفس تان اهمیت دهید.حتی زمانیکه در حال مطالعه یا کتاب خواندن هستید به نفس هایتان دقت کنید.زیرا تنفس صحیح باعث افزایش انرژی می گردد.