چگونه لکه های لاک را از بین ببریم ؟

همه ما حداقل یک بار هنگام لاک زدن ،لاک را بر روی زمین یا مکان های مختلف ریخته ایم.در چنین مواردی بسیار مهم است که بلافاصله با روش درست لکه لاک را از بین ببریم.ما در این مطلب تکنیک های ساده ای را برای از بین بردن لکه های لاک  برای شما جمع آوری کرده ایم.که به راحتی با استفاده از آن ها می توانید از شر لکه های ناشی از ریختن لاک رها شوید.


همچنین بخوانید :ترند ناخن در پاییز و زمستان ۲۰۱۷/۲۰۱۸ چیست ؟


چگونه از شر لکه های لاک ناخن رها شویم ؟

1-چوب

اگر بر روی یک قطعه چوبی لاک ریخته اید ،هرگز برای از بین رفتن لکه لاک از پاک کننده لاک استفاده نکنید .زیرا این کار سبب می شود لکه برای همیشه باقی بماند.بر روی قسمت موردنظر از اسپری مو استفاده کنید .بعد از 20 دقیقه لکه را پاک کنید .شاید مجبور باشید این کار را چند بار تکرار کنید.

2-پارچه

این نوع لکه بسیار اتفاق می افتد و خیلی سخت پاک می شود…پاک کردن لکه با توجه به جنس پارچه متفاوت است.به همین دلیل پیشنهاد می کنیم روش مذکور را ابتدا در قسمت کوچکی از لکه امتحان کنید.اگر با استفاده از لاک پاک کن موفق به از بین بردن لکه شدید پس از آن ناحیه مورد نظر را حتما با آب بشویید.اگر لکه تازه باشد نیز می توانید از اسپری مو برای از بین بردن آن استفاده کنید.

3-مو

آیا هنگام لاک زدن موهای خود را نیز به لاک آغشته کرده اید ؟مطمئن باشید شما اولین و آخرین نفر نیستید!اگر لکه لاک بر روی موهای شما خشک نشده باشد می توانید با لاک پاکن یا استون آن را به راحتی از بین ببرید.در غیر این  صورت با استفاده از ماسک  یا روغن مو سعی کنید لکه را از روی موهای خود پاک کنید.

4-فرش

یک از وحشتناک ترین لحظه ها !در این مورد رنگ فرش شما بسیار اهمیت دارد.اگر رنگ فرش شما روشن است بهترین روش استفاده از استون است.اگر رنگ فرش شما تیره است بهترین روش استفاده از اسپری مو است.مهم ترین نکته در این روش داشتن صبر است ! پس از پاک کردن لکه قسمت مورد نظر را با دستمال خشک کنید.

 

 

در ادامه بخوانید :