کانیه وست می خواهد کاندید رئیس جمهوری آمریکا شود! کانیه وست رپر و طراح مشهور آمریکایی به تازگی اعلام کرده که تصمیم داره برای انتخابات رئیس جمهوری 2024 آمریکا کاندید بشه و علاوه بر این می خواد اسمش رو به “Christian Genius Billionaire” به معنی “کریستین (مسیحی) بابغه ی میلیاردر” تغییر بده!!! همچنین همونطور که از عکس مشخصه، این رپر معروف طرفدار دونالد ترامپ هستش!

خب به احتمال زیاد شنیدید که کانیه وست دچار اختلال دوقطبی یا biopolar هستش. با این وجود آیا طرفداران این رپر مشهور باید نگرانش باشن؟ آیا رفتارها و تصمیم های کانیه وست طبیعی هستن یا از اختلالی که به اون دچار هستش نشات می گیرن؟ با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ بدیم.



کانیه در فستیوالی که به همراه همسرش کیم کارداشیان شرکت کرد به جمعیت گفت که می خواد اسمش رو به “Christian Genius Billionaire” تغییر بده تا به عنوان یک کارآفرین اعتبار مناسبی کسب کنه. کانیه طی این صحبت به تسلط جهانی برند Yeezy اشاره کرد و گفت: “وقتی با مجله ی Forbes مصاحبه کردم، یه رسید 890 میلیون دلاری بهشون نشون دادم ولی اونا بازم منو میلیادر خطاب نکردند.”

همچنین به مقاله ای اشاره کرد که ییزی رو “امپراتوری میلیارد دلاری” خطاب کرده. و گفت: “بعضی ها نمی خوان ما بدونیم که می تونیم حتی کره ی زمین رو بخریم، اونا نمی خوان من 100 درصد مالکیت خودم رو در ییزی داشته باشم. وقتی مردم می گن خیلی بده که خودتو میلیاردر خطاب می کنی، منم فکر کردم شاید به طور قانونی به مدت یه سال اسمم رو به Christian Genius Billionaire Kanye West تغییر بدم، تا همتون متوجه بشید. 

نبوغ ؟؟؟ یا بیماری روانی؟؟؟

آیا واقعا کانیه وست می تونه حتی زمین و بخره؟ یا فقط فراموش کرده که داروهاش و مصرف کنه؟ کانیه وست و همسرش کیم کارداشیان توی یه مزرعه 4000 هکتاری زندگی می کنن و ثروت خیلی زیادی رو جمع کردن.

در سال 2016 ، کانیه به مدت 8 روز در بیمارستان لس آنجلس بستری شد چون پزشک ها معتقد بودند وضعیت روحی خوبی نداره. بعد از این کانیه خودش گفت که مبتلا به اختلال دوقطبی شده و حتی داروهاش رو بخاطر کاهش خلاقیتش استفاده نمی کنه!

این رپر مشهور معتقده مردم برای اینکه نمی تونن به مباحث ناراحت کننده ای که مطرح می کنه گوش کنن بهونه جور می کنن و بهش می گن دیوونه!

کانیه در سال 2018 با مطرح کردن این موضوع که برده داری 4 قرن طول کشیده، پس یه انتخاب بوده، موجب برانگیخته شدن بحث های زیادی شد. چند سال پیش هم، به مارک زاکربرگ بنیانگذار فیس بوک توئیت کرد و خواستار 1 میلیارد دلار بود و گفت که در حال حاضر 53 میلیون دلار بدهی داره و گفت: من دیزنی این نسل هستم، اما منابع کافی برای ساختن چیزی که می تونم رو ندارم. همچنین در سال 2009 عکسی از کانیه با تاجی از خار روی کاور مجله ی Rolling Stone منتشر شد و خودش رو با مسیح مقایسه کرده بود.



کانیه وست به تازگی آلبوم جدیدش به اسم “مسیح پادشاه است” رو هم منتشر کرده و راجب ایمانش به وجود نیرویی مثبت در زندگیش صحبت کرده و گفته: من به استفاده شدن از سوی خدا ادامه خواهم داد!

در مصاحبه ای گفته: هیچکس عاشق درد نیست اما من هنوز هستم، در زمان های خوب یا رنج ها من خدا رو ستایش می کنم، چون نعمت ها و درس هارو باهم تجربه می کنم. 

مشکل اینجاست که خیلی ها پیوند kanye west با کلیسا رو مهر تاییدی بر جهت گیری سیاسی راستگرای او می دونن.

اختلال دو قطبی از دو اپیزود تشکیل شده. افرادی که به این اختلال دچار هستن دوره هایی از افسردگی و مانیا یا هیپومانیا رو تجربه می کنن. تو ایپزود مانیا یا هیپومانیا خلق فرد به طور غیر معمولی بالا می ره، دچار اعتماد به نفس کاذب و بیش از حد یا خودبزرگ بینی میشه و ممکنه حرف ها و کارهای غیرمتعارفی از فرد سر بزنه و …

کانیه میخواد اسم خودش رو به نابغه تغییر بده و برای رئیس جمهوری آمریکا کاندید بشه! و وقتی هنگام صحبت در این مورد حضار به حرفش می خندن قیافه خیلی جدی به خودش می گیره و میگه برای چی می خندید!!!

تو این که کانیه و خانوادش در حرفه ی خودشون بسیار موفق هستن و ثروت هنگفتی دارن شکی نیست، اما با توجه به سابقه ی بستری شدن کانیه وست، میشه اظهار کرد که این اقدامات و صحبت ها می تونه نشانه های واضحی از اختلالی که بهش دچار هست باشه!

کانیه وست می خواهد کاندید رئیس جمهوری آمریکا شود! آیا طرفداران کانیه و خانواده ی کارداشیان، که کم هم نیستن، در صورت کاندید شدن کانیه بهش رای می دن؟ آیا واقعا باید بعد از دونالدترامپ که به وضوح فردی سایکوپت هستش، رئیس جمهوری کانیه وست را شاهد باشیم؟ نظرات خودتون رو تو قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.