کاهش وزن سلبریتی ها می تونه انگیزه ای باشه برای افرادی که همیشه بهونه می گیرن که نمی تونن وزن شون رو پایین بیارن و به تناسب اندام و زندگی سالم برسن. سلبریتی هایی که در ادامه با هم عکسهاشون رو می بینیم به مرور زمان و با رژیم غذایی و ورزش لاغر شدن، یعنی عمل زیبایی یا قرص های لاغری و … بهشون کمک نکرده، کمک های غیبی هم در کار نبوده!



در ادامه عکسهایی از کاهش وزن سلبریتی ها رو می بینید که ازشون تعجب خواهید کرد. شما هم می تونید، فقط کافیه بخواید!

ادل Adele

ادل خواننده مشهور بریتانیایی بعد از اینکه از نامزدش جدا شد، شروع کرد به کم کردن وزنش و این کارو با ورزش پیلاتس و رژیم غذایی انجام داد. الان ادل از چیزی که توی عکس می بینید هم لاغر تر شده و الانن چیزی نزدیک 45 کیلو وزن کم کرده و این کارو به تدریج انجام داده، می خوام بگم چیزی که مهمه استمرار و جا نزدن و تغییر سبک زندگی برای داشتن زندگی سالم تره، نه فقط کاهش وزن.

اما از یه طرف هم باید دید ادل تا کجا می خواد این کاهش وزن رو ادامه بده، چون واقعا دیگه تا همین جا کافیه. بعضی از کارشناس ها ازش انتقاد کردن که داره فوبیای قاچی رو رواج می ده.

سم اسمیت Sam Smith

سم اسمیت هم یک خواننده مشهور بریتانیایی هستش که در ساال 2015 بعد از اینکه تصویر خودش رو تو تلویزیون می بینه، متوجه شکم برآمدش میشه و تصمیم می گیره وزنش رو پایین بیاره. سم اسمیت تا سال 2016 موفق میشه 25 کیلو وزن کم کنه.

جسیکا سیمپسون Jessica Simpson

جیسکا هم خواننده اس، هم بازیگر و هم مدل که بعد از زایمان و طی 8 ماه تونست 32 کیلو وزن کم کنه. اینکه چقدر اینکار بی ضرره نمی دونم اما می خوام بگم کار نشد نداره!

کریس پرت Chris Pratt

کاهش وزن سلبریتی ها

این بازیگر مشهور برای بازی تو فیلم نگهبانان کهکشان 30 کیلو وزن کم کرد که کاملا از عکس مشخصه اینکارو با ورزش و رژیم غذایی انجام داده، حالا اصلا اینکه تو چه بازه زمانی تونسته اینکارو بکنه هم مهم نیست، مهم اینه که خواسته تو فیلم جدیدش خوش فرم به نظر برسه و اینکارو هم کرده.

سایمون کاول Simon Cowell

سایمون داور و مجری 60 ساله ی برنامه استعدادیابی آمریکا برای سری جدید این برنامه 15 کیلو وزن کم کرد، اینکه اینکار با توجه به سنش چقدر براش مفید بوده نیازی به توضیح نداره. کاول تو سال ۲۰۱۰ تو برنامه اکس فکتور انگلستان گروه وان دایرکشن رو هدایت کرد و باعث سوم شدنشون شد.

کریستینا اگیولرا Christina Aguilera

کاهش وزن سلبریتی ها

این خواننده مشهور در عرض 6 ماه با تغییر سبک زندگیش و سالم زندگی کردن تونست 25 کیلو وزن کم کنه.

لطفا شما هم تجربیات و نظرات تون رو با ما به اشتراک بذارید.