در طول برگذاری هفته مد میلان همه منتظر کلکسیون جدید برند گوچی بودند و برند گوچی نیز با برگذاری شوی و کلکسیون جدید خود توانست انتظارات همه طرفداران خود را برآورده کند.

در شو برند گوچی وجود مجسمه های عتیقه کپی شده و کلکسیون رنگارنگ این برند توانست نظر همه را جلب کند.کلکسیون بهار و تابستان 2018 گوچی که توسط آلساندرو میشل طراحی شده بود بسیار متفاوت و رنگارنگ بود.گوچی یکی از برندهای لوکس برجسته در جهان برای نوآوری در مد و تولیدات بی عیب و نقص، با کیفیت ایتالیایی است.از سال 1921 که گوچیو گوچی (Guccio Gucci) شرکت را در فلورانس تاسیس کرد، هدف آن شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات ساخت ایتالیا برای مردان و زنان بود. گوچی پوشاک آماده کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، اکسسوری‌های سفری، کفش، جواهرات اعلا، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی تولید می‌کند.

کلکسیون بهار و تابستان 2018 گوچی

در اوایل دهه ۹۰ میلادی، گوچی به مرز ورشکستی رسید. اما با کمک طراح جوان خود تام فورد (Tom Ford) باری دیگر به رقابت بازگشت. موفقیت گوچی، نه تنها باعث رشد پایتخت مد میلان شد؛ بلکه به کمک تام فورد و دومِنیکو د سول (Domenico De Sole) -مدیرعامل وقت گروه گوچی- بارها صدرنشین بی‌رقیب صحنه مد لقب گرفت.

کلکسیون بهار و تابستان 2018 گوچی

از سال 2005 و در پی یک توافق بلند مدت با یونیسف، شرکت متعهد شد نزدیک به 20 میلیون دلار را برای حمایت از برنامه‌های سازمان در امور زنان و کودکان قاره‌های آسیا و آفریقا اختصاص دهد.بر پایه آمار مجله د بلومبرگ بیزینس‌ویکر سال ۲۰۰۸ میلادی شرکت گوچی درآمدی در حدود ۴٬۲ میلیارد یورو داشته است.

برند گوچی همچنین در سال ۲۰۰۹، بر اساس اطلاعات موسسه اینتربند، به مقام چهل‌ و یکم در جدول ۱۰۰ نام تجاری برتر صعود کرد. گوچی پرفروش‌ترین نام تجاری ایتالیایی نیز می‌باشد. این شرکت ۲۷۸ نمایندگی مستقیم (بوتیک) در سراسر جهان دارد.

یکی از نکاتی که در کلکسیون جدید برند گوچی باعث جلب توجه شد استفاده زیاد از شلوارهای رنگی کشمیر بود.در کلکسیون جدید این برند در مدل لباس های زنانه از  جزئیات لباس های  مردانه و در مدل های مردانه از جزئیات لباس های زنانه استفاده شده است . علاوه بر این در این کلکسیون از کت های سایز بزرگ ،لباس های با مدل های ریش ریش ،و بافت های گشاد استفاده شده است و این موضوع اشاره به ترند بودن این مدل لباس ها در بهار و تابستان 2018 دارد.

میشل در این کلکسیون به منتقدان خود پیامی می دهد و آن پیام این است :خلاقیت به مقاومت نیاز دارد و سعی نکنید که مرا تغییر دهید.

کلکسیون بهار و تابستان 2018 گوچی

کلکسیون بهار و تابستان 2018 گوچی

کلکسیون بهار و تابستان 2018 گوچی

کلکسیون بهار و تابستان 2018 گوچی

کلکسیون بهار و تابستان 2018 گوچی

کلکسیون بهار و تابستان 2018 گوچی

در ادامه بخوانید : گوچی خبر از ساخت لباس سفارشی برای بیورک می دهد !