کنسل شدن رویداد MCM London Comic Con به علت شیوع ویروس کرونا! خداحافظی کوتاه با گرده همایی MCM

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش انیمه. در طی چند روز گذشته خبری در مورد گردهمایی MCM کامیک-کانی که در مرکز آن لندن است، اعلام شد. این خبر در صفحه رسمی گرده همایی MCM با بیانیه ای در مورد گردهمایی امسال صادر شده است. در این بیانیه ذکر شده است که این رویداد در سال 2020 میلادی در شهر بیرمنگام در ماه ژوئن، لندن در ماه جولای، منچستر در ماه آگوست و گلاسکو در ماه سپتامبر کنسل شده‌اند.


در بیانیه گرده همایی MCM گفته شده است که:

با کمال تاسف ما اعلام میکنیم که گردهمایی کامیک کان MCM بیرمنگام در ماه ژوئن، کامیک کان MCM لندن در ماه جولای، کامیک کان MCM منچستر در ماه آگوست و کامیک کان MCM اسکاتلند در ماه سپتامبر به دلیل شیوع کروناویروس COVID_19 در بیریتانیا، اروپا و سراسر دنیا کنسل خواهد شد.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه و نماشای ما رو فالوو کنید.

هدف ما از آغاز این گرده همایی ها این بوده که بهترین رویدادهای ممکن را برای شما به ارمغان بیاوریم. مکانی برای جمع شدن، خود بودن و ساختن خاطراتی با کسانی که برای شما عزیز هستند. متاسفانه پس از بحث و گفت و گو های گسترده با سازمان بهداشت عمومی، مقامات محلی و ملی، ما تصمیم سختی را اتخاذ کرده‌ایم تا این رویداد در این زمان برگزار نشود.

گرده همایی MCM


همچنین در مجله اینترنتی وارونه در باب انیمه بخوانید:


بازپرداخت برای دارندگان بلیط، غرفه داران، خرده فروشان و هنرمندان به صورت خودکار انجام می شود و هیچ اقدام دیگری از سوی شما لازم نیست. هدف ما باز پردازش بازپرداخت های شما تا پایان ماه ژوئن می باشد. ما این صبر و درک شما را بسیار تحسی می کنیم و از شما سپاس گزاریم.

قلب های ما برای تمامی کسانی که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بوده اند احساس سنگینی می کند. همچنین برای شما که سالانه رویداد ما را به چشم مکانی برای پذیرش خود و امنیت می دانید. اطمینان حاصل کنید که، ما سخت در حال تلاش هستیم تا مطمئن شویم زمانی که دوباره اوضاع ایمن بود توان بازگشت به عنوان یک رویداد فیزیکی را داریم. اما تا آن زمان ما از کامیک کان برنامه هایی داریم تا سرگرمی را به محیط امن خانه‌ها بیاوریم. پس همراه با ما طی چند ماه آینده بمانید.

این بود پست اخیر صفحه گردهمایی MCM در مورد رویداد امسال. نظر شما درباره این تاخیرات و کنسل شدن های متعدد چیست؟ در مجله اینترنتی وارونه از شما دعوت به عمل می آورد تا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. بخش اخبار انیمه رو هم برای دسترسی به جدیدترین اخبار، حتما دنبال کنید.