نسخه بازسازی شده یا refurbish گلسکی نوت 7 !

سامسونگ بعد از اتفاقات عجیب و غریبی که برای نوت 7 رخ داد دوباره قسط دارد این محصول را با نام جدید گلکسی نوت فن ادیشن و مجهز شده به قابلیت بیکسبی با قیمت بسیار بالای 600 -620 دلار روانه بازار کند!!!

سامسونگ می گوید باطری این محصول از تست های مختلف سر بلند بیرون آمده و هیچ خطری کاربران را تحدید نمی کند و قرار است این گوشی در چند کشور و ابتدا در کره جنوبی منتشر شود!

گلکسی نوت فن ادیشن

بگذارید به چند نقد کوتاه درباره این محصول بپردازیم!!!

ابتدا با نام این محصول شروع می کنیم ، واقعا فن ادیشن (Fan Edition) از کجا نشات می گیرد ؟ طرفداران نوت هفت که اکثرا با آتش گرفتن دستگاه های خود مواجه شدند پس حتما این گوشی برای طرفداران آتش بازی ویرایش شده است و نام فن ادیشن برای طرفداران آتش است!!!

در ادامه به قیمت نگاهی می اندازیم ، حدود 600 دلار برای گوشی که با شرم ساری و بعد از دو بار فراخوانی از بازار جمع آوری شد و حالا با تغییر نام سامسونگ می خواهد این گوشی را مجددا با قیمت یک پرچمدار به فروش برساند ! 600 دلار برای گوشی که پرچمدار نیست و دارای ویژگی های سخت افزاری یک سال و نیم پیش است گویا سامسونگ با این قیمت جدید دوباره قسط به آتش کشیدن هواداران را دارد !

و در آخر شایان ذکر است اگر کوچکترین خطری از لحاظ امنیتی کاربری را تهدید کند این واقعه مثل بمب بر سر سامسونگ فرود می آید و مهمتر از همه سامسونگ با انتشار این گوشی نزدیک به زمان انتشار نوت 8 ریسکی بزرگ را متحمل می شود و اگر اتفاقی بیفتد فروش نوت 8 نیز دچار مشکل خواهد شد.

و نکته جالب دیگر اینجاست که سامسونگ گویا از عدد 7 هنوز دست برنداشته و قسط داره تا گلکسی نوت فن ادیشن را درست در تاریخ 2017/7/7 روانه بازار کند !

اگر شما از طرفدران گوشی های سری گلکسی نوت هستید لطفا نظرات خود را با انتشار مجدد نوت 7 با نام گلکسی نوت فن ادیشن با ما در میان بگذارید.