با مهم ترین اخبار گیم هفته دوم آذر ماه 1398 با ما همراه باشد. صنعت گیم روز به روز در حال بزرگتر شدن و پیشرفت کردنه؛ این باعث شده که هر روز موجی از اخبار گیمینگ رو ببینیم، طبیعیه که نتونیم همه اون ها رو به راحتی دنبال کنیم. اگه شما هم براتون سخته که همه اخبار صنعت گیم رو دنبال کنید،اصلا نگران نباشید ما تو گلیچ گیم هر هفته مهم ترین اخبار گیم، تصاویر و تریلر های منتشر شده رو قرار میدیم تا شما به راحتی میتونید از اخبار دور و برخودتون با خبر بشید. کانال نماشا وارونه رو هم از اینجا تماشا کنید تا بتونید جدید ترین تریلر بازی ها  رو تماشا کنید و اگر هم دوست داشتید اون رو دنبال کنید 

واژه گلیچ به معنی اشکال یا نقص فنی – نرم افزاری در چیزی است؛ میشه گفت گلیچ هم معنی کلمه باگ هم است. گلیچ این روزا به بیشتر تو اصطلاحات گیمی به کار میره؛ گلیچ بعضی موقع میتونه به سود گیمر باشه بعضی وقت ها هم به ضرر گیمر. البته گلیچ ها که بیشتر اختلالات نرم افزاری هستند، معمولا توسط آپدیت هایی که شرکت سازنده منتشر میکنه بر طرف میشن 


نگاهی هم به این مطالب بندازید :


خب بریم سراغ مهم ترین اخبار گیم هفته دوم آذر ماه 1398 :

نمرات و نقد های بازی Star Wars Jedi : Fallen Order منتشر شد

اخبار گیم هفته دوم آذر

15 نوامبر 2019 هم زمان با انتشار بازی Star Wars Jedi : Fallen Order نمرات و نقد های این بازی منتشر شد .

Fallen Order یک عنوان در سبک اکشن، ماجراجویی سوم شخص از سری Star Wars است که توسط استودیو Respawn Entertianment ساخته و توسط کمپانی EA، برای پلتفرم های PC / PS4 / Xbox One منتشر شد. منتقدان از سیستم نبردی و داستان ماجراحویانه ای که در بازی به کار رفته بود رضایت داشتن و Fallen Order را شروع تازه برای سری بازی های Star Wars میدانند.

در ادامه میتونید لیست نمرات این بازی رو مشاهده کنید :

IGN : 90

TrueGaming : 90

PlayStation LifeStyle : 85

IGN Italia : 82

Guardian : 80

Game Spote : 80

Game Radar+ : 80

USgamer : 70

نمره بازی نسخه PS4 بر اساس 62 نقد: 80

نمره بازی نسخه PC بر اساس 26 نقد: 82

نمره بازی نسخه Xbox One بر اساس 30 نقد: 82

 بازی Star Wars Jedi : Fallen Order توانست رکورد فروش های دیجیتالی کمپانی EA  را بشکند و به پر فروش ترین بازی دیجیتالی کمپانی EA تبدیل شود، همچنین این بازی توانست به پرفروش ترین بازی سری Star Wars تبدیل شود .

 

تریلر بازی Star Wars Jedi : Fallen Order 

 


تصویری از کاور نسخه بازسازی Resident Evil 3 : Nemesis فاش شد

اخبار گیم هفته دوم آذر

در چند ماه اخیر شایعات زیادی در مورد نسخه بازی سازی بازی Resident Evil 3 : Nemesis به گوش میرسید، در جدید ترین آنها؛ یوتیوبری به اسم Spawn wave که قبلا هم سابقه انتشار اطلاعاتی در مورد نسخه بازسازی Resident Evil 2  داشته، حالا ادعا میکند که نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 3 : Nemesis  توسط کپکام، در دست ساخت است و در سال آینده منتشر میشود .البته اگر بازسازی نسخه سوم بازی Resident Evil صحت داشته باشد اقدام غیر منتظره ای نیست ! بعد از موفقیت نسخه بازسازی Resident Evil 2، که علاوه بر کسب کردن نظرات منتقدین، توانست به فروش خیلی خوب دست پیدا کنه؛ حالا احتمال میره که کپکام به سمت ساخت نسخه بازی Resident Evil 3 : Nemesis قدم برداشته باشه.

  حالا همانطور که شایعات میگفتن تصویری از کاور نسخه بازسازی Resident Evil 3 : Nemesis قبل معرفی فاش شد. احتمال میره که این بازی در مراسم The Game Awards 2019 معرفی شود. 

اخبار گیم هفته دوم آذر
کاور لو رفته نسخه بازی سازی Resident Evil 3 : Nemesis قبل از معرفی رسمی

 

 

Resident Evil 3 : Nemesis در سال 1999 برای PS1 منتشر شده بود 

 


برندگان مراسم Golden Joystick Awards 2019 معرفی شدند

اخبار گیم هفته دوم آذر

بلاخره نتایج مراسم Golden Joystick Awards 2019 منتشر شد و Resident Evil 2 توانست؛ عنوان بهترین بازی سال در مراسم Golden Joystick Awards 2019 رو از آن خودش بکنه. نقطه قوت این مراسم نسبت مراسم The Game Awards این است که؛ فقط 4 جایزه توسط منتقدین انتخاب میشود و باقی جوایز توسط مردم و با رأیی که ثبت میکنند  برندگان هر بخش انتخاب می شوند.

در ادامه میتونید برندگان هر بخش رو مطالعه کنید :

بهترین داستان سرایی : Days Gone

بهترین بازی چندنفره : Apex Legends

بهترین بسته الحاقی : GTA Online: Diamond Casino Update

بهترین طراحی بصری : Devil May Cry 5

بهترین بازی مستقل : Outer Wilds

بهترین صداگذاری : Resident Evil 2

بهترین اثری که بازیکنان هنوز هم تجربه می‌کنند : Minecraft

بهترین بازی ورزش‌های الکترونیکی سال : Fortnite

بهترین بازی واقعیت مجازی و افزوده : Beat Saber

بهترین استودیوی بازی سازی سال : Epic Games

بهترین بازی سال پلتفرم پی سی : World of Warcraft Classic

بهترین بازی سال کنسول های پلی استیشن : Days Gone

بهترین بازی سال کنسول های ایکس باکس : Gears 5

بهترین بازی سال کنسول های نینتندو : Super Smash Bros. Ultimate

بهترین بازی موبایل سال : BTS World

مورد انتظارترین بازی : Cyberpunk 2077

بهترین بازی سال : Resident Evil 2

در نهایت بازی Resident Evil 2 remake توانست عنوان بهترین بازی سال را در مراسم Golden Joystick Awards 2019 به دست آورد. 


نسخه جدید بازی Half-Life برای واقعیت مجازی معرفی شد 

اخبار گیم هفته دوم آذر

 

سرانجام نسخه جدید بازی Half-Life به نام Alyx معرفی شد. شرکت Valve قراره  بعد از 13 سال نسخه جدید بازی Half-Life رو برای واقعیت مجازی منتشر کنه؛ ظاهرا داستان این نسخه از بازی بین سری اول و دوم  بازی اتفاق می افتد. شخصیت اصلی سری بازی های Half-Life یعنی Gordon Freeman توی این نسخه از بازی حضور نداره و به جای اون  Alyx vance حضور داره  که عضوی از گروه مقاومت است و با سازمانی به اسم Citadel مبارزه میکند.

شرکت Valve تاریخ انتشار بازی رو مارس 2020 اعلام کرده و قراره برای پلتفرم های واقعیت مجازی HTC Vive / Oculus Rift / Valve Index منتشر بشه

در ادامه میتونید تریلر بازی رو تماشا کنید :

 


توسعه بازی Avatar توسط کمپانی Ubisoft هنوز متوقف نشده !

اخبار گیم هفته دوم آذر

 

بعد ار ابنکه مدت طولانی خبری از بازی Avatar نبود، کم کم به این نتیجه رسیده بودیم که Ubisoft ساخت بازی Avatar رو متوقف کرده است. اما اخیرا یکی از کاربران توییتر؛ از اکانت رسمی آواتار در توییتر سوالی پرسیده که آیا توسعه بازی Avatar متوقف شده یا هنوز در دست ساخته ؟ در پاسخ اکانت آواتار گفته توسعه این بازی متوقف نشده و هنوز در حال کار بر روی این بازی هستیم .


تریلر فصل اول بازی Call of Duty : Modern Warfare منتشر شد

اخبار گیم هفته دوم آذر

 

شوکه کننده ترین خبر گیم هفته دوم آذر شروع شدن فصل اول بازی Call of Duty : Modern Warfare بود.شرکت Activision  با نمایش تریلری رسماٌ از فصل اول یازی Call of Duty : Modern Warfare رو نمایی کرد.

هفته گذشته شرکت Activision به صورت رسمی از عرضه یک بروزرسانی بزرگ و جامع برای بازی Call of Duty : Modern Warfare خبر داد و طبق این گفته های این شرکت در مورد بروزرسانی ؛ این بزرگترین بروزرسانی و محتوای رایگانی است که این شرکت تا به حال تولید کرده است .این محتویات شامل؛ نقشه های جدی برای بخش چند نفره، سلاح ها و حالت های جدید برای بخش چند نفره، گان فایت و Ground War است.

این بروزرسانی در تاریخ 3 دسامبر 2019 (12 آذر 1398 ) در اختیار کاربران قرار گرفت.

در ادامه میتونید تریلر منتشر شده فصل اول بازی رو تماشا کنید :

 


بازی های رایگان ماه دسامبر 2019 پلی استیشن پلاس معرفی شدند

اخبار گیم هفته دوم آذر

 

طبق رسم هرماه شرکت سونی، در آخرین روز از هر ماه بازی های رایگان ماه آینده خود را در سرویس پلی استیشن پلاس معرفی میکند ؛ این ماه هم شرکت سونی بازی های خوبی رو برای کاربران خود انتخاب کرده است.

Titanfall 2 و  Monster Energy supercross بازی های این ماه سرویس پلی استیشن پلاس هستند که از تاریخ 3 دسامبر ( 12 آذر 1398 ) در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار گرفت و در تاریخ 6 ژانویه ( 16 دی 1398 ) هم از دسترس کاربران این سرویس خارج میشود 

در ادامه میتونید تریلر هنگام معرفی این بازی ها رو تماشا کنید :

 


چند خبر کوتاه از بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 

اخبار گیم هفته دوم آذر

 

  • مراحل پایانی توسعه بازی Cyberpunk 2077 آغاز شده 

استودیو بازی سازی CD Project Red در گزارش مالی سه ماهه دوم خود، گزارشی از مخارج این استودیو و میزان فروش بازی های خور ارائه دادو گفته؛ این استودیو در سه ماه دوم سال 2019 سود آوری خوبی به واسطه توسعه بازی Cyberpunk 2077  داشته است. طبق گفته های استودیو CD Project Red ظاهرا مراحل توسعه بازی Cyberpunk 2077 تا اینجا خوب پیش رفته و بدون هیچ تاخیری وارد فاز اخر توسعه خود شده است. با توجه به اینکه مراحل توسعه و ساخت این بازی تا به حال خوب پیش رفته، انتظار میرود این بازی بدون هیچ تاخیری و اختلالی در روند ساخت منتشر شود.

 

  • گیم پلی بازی Cyberpunk 2077  از بازی Witcher 3 کوتاه تر خواهد بود

تیم سازنده این بازی اعلام کرده است که داستان بازی Cyberpunk 2077 از بازی Witcher 3 مقداری کوتاه تر خواهد بود؛ اما با توجه به به مأموریت های فرعی زیادی، که طبق گفته تیم سازنده در این بازی وجود دارد، ممکن است که اگر در طول روند بازی به سراغ آنها برویم تجربه بازی ایی حتی نسبتاٌ طولانی تر Witcher 3 را داشته باشیم .

 

  •  تصویری از نقشه بازی Cyberpunk 2077 لو رفت که قسمتی از نقشه بازی رو نشان می دهد 

اخبار گیم هفته دوم آذر

این بازی در 16 آوریل 2020 ( 28 فروردین 1399 ) برای پلتفرم های PC / PS4 / Xbox One متشر خواهد شد. 

 


نامزد های مراسم The Game Awards 2019 مشخص شدند 

اخبار گیم هفته دوم آذر

 

مهم ترین خبر گیم این هفته منتشر شدن لیست نامزد های مراسم The Game Awards 2019 بود . بازی های Death Stranding و Control هرکدام تونستند با نامزد شدن به ترتیب در 9 و 8 بخش بیشترین تعداد نامزدی در مراسم The Game Awards 2019 رو از آن خود بکنند.

نامزد های مراسم The Game Awards 2019 طبق عادت هر ساله توسط رسانه ها انتخاب شدند؛ برنده های نهایی هم توسط همین رسانه ها و مردم انتخاب میگردند.

این مراسم در تاریخ 13 دسامبر 2019 ( 22 آذز 1398 ) برگذار خواهد شد. در ادامه میتونید نامزد های بخش بهترین بازی سال تماشا کنید :

  • Control
  • Death Stranding
  • Resident Evil 2
  • Sekiro: Shadows Die Twice
  • The Outer Worlds
  • Super Smash Bros. Ultimate 

 

اخبار گیم هفته دوم آذر


تصاویر هنری جدیدی از بازی مورد انتظار The Last of Us 2 منتشر شد 

اخبار گیم هفته دوم آذر

The Last of Us 2 یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال 2020 به شمار میرود که قرار است در تاریخ 29 می 2020 ( 9 خرداد 1399 ) به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شود.

با اینکه هنوز زمانی زیادی تا انتشار این بازی باقی مونده اما اطلاعات قابل توجه زیادی از این بازی منتشر شده است. این تصاویری که منتشر شدن یا بهتره بگیم لو رفتن برای چاپ بر روی تابلو های شاسی طراحی شدن که متاسفانه یا خوشبختانه قبل از عرضه رسمی لو رفتن. استودیو ناتی داگ قصد داشت یا این تصاویر یه بار دیگه جهان زیبای The Last of Us 2 رو به ما نشان بده و ما رو برای تجربه این بازی تشنه تر کنه.