درحالی که خیلی ها بر این باورن دستگاه های الکترونیکی هیچ جایگاهی در طبیعت ندارن، اما درواقع تجیهیزاتی مثل، چراغ قوه های LED،دیوایس های مسیریاب GPS، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری، بی سیم و صد البته اسپیکرهای قابل حمل ( بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل برای کمپینگ از 20 تا 150 دلار) از نیازهای اصلی و حیاتی سفرهای ماجراجویانه ما هستن. گیگا توربین بادی قابل حمل برای شارژ دیوایس الکترونیکی در طبیعت طراحی شده و به شما امکان میده انرژی پاک و طبیعی باد رو تبدیل به الکتریسیته کنید و به راحتی دیوایس های خودتون رو شارژ کنید.


همچنین بخوانید

این توربین بادی قابل حمل توسط مخترع انگلیسی Robert Kettlety طراحی شده ، گیگا یک توربین بادی کوچک و قابل حمل که دارای بدنه ای از جنس ترموپلاستیک مقاوم در برابر UV هستش. ابعاد گیگا 12.7 اینچ و وزنش 2.2 کیلوگرم هستش. گیگا رو می تونید بین صخره ها ، روی زمین و بر روی درخت نصب نصب کنید و به راحتی ازش استفاده کنید. با خرید محصول بند اتصال به زمین و پایه اتصال به درخت رو هم در اختیارتون قرار میدن.

بر خلاف پنل های خورشیدی که فقط در هوای آفتابی و روز قابل استفاده هستند، گیگا می تونه هم در روز و هم در شب مورد استفاده قرار بگیره تازه بخش های الکترونیکش هم ضدآب هستن در نتیجه موقع بارون هم می تونید ازش استفاده کنید.!

میزان انرژی تولیدی این توربین بستگی به شدت باد داره، اما Robert Kettlety مخترع دستگاه ادعا می کنه گیگا توانایی تولید 5 وات رو داره، که این انرژی بوسیله کابل USB برای شارژ به دیوایس های شما منتقل میشه.

اگه علاقمند به خرید گیگا هستید میتونید به پیج کیک استارترش سر بزنید و با پرداخت 129 دلار هم به کمپین کمک کنید هم با پرداخت تقریبا 70 لار کمتر صاحب یه توربین قابل حمل باحال بشید. قیمت این محصول بعد اتمام زمان کمپین 195 میشه.!