یو اف سی فایت نایت 143 هنری سی هودو / تی جی دلیشا

سلام به همه دوست داران MMA و هنرهای رزمی در سال قبل من در مجله وارونه به چند اخبار UFC از جمله درگیری های قبل بازی کانر و حبیب و همچنین پیش بررسی بازی کانر و حبیب پرداختم. تو سال 2019 قصد دارم با اخبار و بررسی فایت کارت های مهم در خدمت شما عزیزان باشم.

پس اگه اهل هنرهای رزمی هستید حتما پیگیر مجله باشید و اخبار UFC رو امسال با خیال راحت از طریق مجله ما دنبال کنید. بررسی های بازی ها رو هم قرار بصورت ویدیویی برای شما آماده می کنم ! پس دیگه نگم براتون !!!

خب اولین کارت سال 2019 حاوی بازی های جذابیه که من سعی میکنم راجع به بازی های مهم کارت اصلی یا Main Card براتون کمی صحبت کنم بقیه بازی ها رو که  هم فقط به بردن اسمشون بسنده می کنم. پس با پیش بررسی یو اف س فایت نایت 143 همراه من باشید.

یو اف سی فایت نایت 143 یکشنبه هفته دیگه 20 ژانویه 6.30 صبح به وقت تهران  برگزار میشه !

Henry Cejudo VS T.J.Dillashaw

خب یه سوپر فایت داریم ، بازی که برندش میشه Champ Champ که پارسال زیاد داشتیم ! آماندا نونز آخریش بود که در آخرین روز سال 2018 با ناک اوت کردن یکی از بهترین فایتر های تمام دوران یعنی کریس سایبورگ اونم ظرف 51 ثانیه تبدیل به اولین زن فایتری بشه که تو دو دسته وزنی پشت سر هم قهرمانه! پارسال همچنین دنیل کورمیه موفق شد این عنوان رو به دست بیاره البته بعد کلی حرف و حدیث سر بازی با جان جونز !!!

حالا چرا  این بازی خیلی مهمه ؟ الان می گم ، هنری سو هودو پارسال تو یه فایت بسیار جذاب موفق شد مایتی موس (دیمیتریوس جانسون) رو بعد 11 بار دفاع از عنوان قهرمانیش، شکست بده ! مایتی موس جانسون بدون شک بهترین فایتر مگس وزن تمام دوران هستش!

حالا هنری باید با تی جی دلیشا یی مبارزه کنه که پارسال با شکست کودی نو لاو موفق شد برای بار دومن قهرمان دسته خروس وزن یا بنتم ویت بشه ! پارسال تی جی تو دو تا مسابقه کدی نو لاو رو ترکوند!

تو بازی اول کدی دقیقا چند ثانیه قبل تموم شدن وقت اول با هوک راست تی جی رو ناک داون کرد و اگه تایم تموم نشده بود قطعا کار تی جی تموم بود چون اصلا وضع روبه راهی نداشت بعد خوردن اون مشت تازه وقت تابم هم که تموم شد گیج و ویج رفت سمت کوچش !!!

اما با یه ریکاوری نابی برگشت و کدی نو لاو رو اول با های کیک پای چپ که قشنگ نشست رو سر کودی انداختش زمین اما کودی تونست خودش جمع کنه یک دقیقه بعد مجددا تو یه رفت و برگشت تی جی با یه هوک راست کودی رو انداخت اما اینبار کودی رو روی زمین نگه داشت و با مشت ترکوندش و داور بازی رو قطع کرد!

تو بازی دوم هم تی جی با یه بازی بهتر و مسلط تر کدی رو تو راند اول ترکوند و موفق شد از عنوان خودش دفاع کنه ! این رو هم در نظر بگیرید که تی جی قبلا کشتی گیر بوده و بعد وارد MMA َشده !

حالا تی جی و هنری قرار با هم بازی کنن و اگه تی جی برنده شه سومین دابل چمپ UFC میشه و قرار بعد این بازی دسته مگس وزن UFC هم حذف بشه ! یو اف سی یکسری تغییرات اساسی تو دسته وزنی هاش داره بوجود میاره که کمک میکنه ورزشکارا برای ویت کات یا وزن کم کردن دچار مشکل جدی نشن !


Greg Hardy vs Allen Crowder

کو مین ایونت فایت نایت 143 یک بازی از دسته سنگین وزن هستش ! این بازی خیلی بازی جذاب و مهمی نیست و دلیل قرار گرفتنش در کارت اصلی و CO-Main فقط میتونه شهرت و گذشته گرگ هاردی(خشونت خانگی و کتک زدن زنش)  باشه، بازیکن سابق NFL که بعد از کلی داستان و خداحافظی از فوتبال وارد برنامه ویژه UFC یعنی Contender Series  و با رکورد 3 – 0 (2 بازی KO و یک باز TKO هر سه در راند اول)، حالا قرار اولین بازی رسمی UFC خودش رو انجام بده رقیبش هم آلن کرودر هستش شخصی که رکورد 9-3-0 در MMA داره که دو تا بازی فقط تو UFC داشته یکی برد در Contender Series و دومی باخت ناک اوت در مقابل جاستین ویلیس در UFC 218 (اولین بازی رسمیش UFC)


Rachael Ostovich vs Paige Vanzant

بازه مهم بعدی بازی ریچل اوستوویچ و پگی ون زانت هست ! این بازی خیلی سر و صدا کرده ! چون ریچل به تازگی با شوهرش که اونم فایتر UFC هست درگیر شده و بعد درگیری راهی بیمارستان ! و بنا به گزارشات از ناحیه صورت (استخوان کنار چشم /گیجگاه) آسیب دیده! حالا در نظر بگیرین ریچل و گرگ هاردی در یک کارت قرار دارن ( UFC عاشق ساخت داستانه)

بعد این اتفاق و قرار گرفتن در معرض خشونت خانگی قرار بود این بازی کنسل بشه که منیجر و مربی ریچل بنا به درخواست خودش تصمیم گرفتن در بازی حضور داشته باشن!

همین موضوع باعث شد ریچل که تا همین الانشم فقط به خاطر ظاهرش مشهور شده بود حالا در اولین بازی خودش در UFC با شعار نه به خشونت علیه زنان وارد این مسابقه بشه و با استفاده از این موضوع شهرت خودش رو بیشتر کنه ! از طرفی UFC هم فقط دنبال ستاره و فروش پیپر ویو هست و کی بهتر از ریچل که حالا تو صدر اخبار هم هست !

پگی ون زانت هم تقریبا ساختار شبیه به ریچل داره ، قبلا مدل بوده، به عنوان بازیگر تو چندتا برنامه تلویزیونی هم حضور داشته اما تنها فرق قضیه اینجاست که پگی خیلی تجربه بهتری نسبت به ریچل داره و فایتر بسیار با هوش و خوش تکنیکی هست!

پگی قبلا تو پر وزن رقابت می کرد و حالا یه دسته وزنی بالاتر اومده تا بتونه با ریچل در دسته وزنی مگس وزن زنان رقابت کنه !

سایر مبارزات MAIN CARD یو اف سی فایت نایت 143

دوستان امیدوارم از خوندن این مطلب لذت برده باشید، لطفا شما هم نظرات خودتون راجع به فایت نایت 143 رو با ما به اشتراک بگذارید.