آخرین تریلر سریال چیزهای عجیب و نمایش اطلاعات بیشتر از فصل دوم

دیروز جمعه آخرین تریلر فصل دوم سریال Stranger Things منتشر شد و همزمان به انتشار این تریلر اولین آهنگ از موسیقی متن فصل دوم این سریال نیز منتشر شد.

در آخرین تریلر فصل دوم سریال Stranger Things اطلاعات بیشتری از اتفاقات این فصل به نمایش گذاشته می شود و ما پیشنهاد می کنیم اگه دوست ندارید از اتفاقات این فصل سر نخی داشته باشید پس بهتر است این تریلر را تماشا نکنید.

در این تریلر همان طور که در تریلر های قبلی نیز کمی به آن اشاره شده بود، خطر به کلی از شهر هاوکینز دور نشده است. یک سال بعد از اتفاقات فصل اول همه در خوشحالی رهایی از دموگورگان و اتفاقات وحشتناک آزمایشگاه هاوکینز هستند که ویل دچار نوعی مشکل می شود ! مشکلی که مرتبط به دنیای وارونه است و به نظر می رسد ارتباط او با آنجا قطع نشده و او دائما در حال رفت و آمد به آن دنیا قرار دارد، او شروع به کشیدن نقاشی های عجیبی از هیولایی ترسناک می کند و به نظر می رسد این هیولا واقعی است و اگر این هیولا بتواند از دنیای وارونه رها شود خطر به شهر هاوکینز باز خواهد گشت…

فصل دوم سریال Stranger Things قرار است در 27 اکتبر (5 آبان) به مناسبت هالووین بصورت یک جا تمامی قسمت های آن بر روی وب سایت نتفلیکس منتشر شود. در ادامه این تریلر را تماشا کنید و نظرات خودتان در ارتباط با فصل دوم سریال Stranger Things را با ما به اشتراک بگذارید.

[aparat id=”oFNBP”]

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید