آدم فضایی ها در زمین ! شواهدی وجود دارد که نشان می دهد آدم فضایی ها از زمین بازدید می کنند یعنی مانند مسافر می آیند و می روند و این مربوط به دهه اخیر نیست بلکه از گذشته به زمین می آمدند و می رفتند! اما آیا واقعا آدم فضایی ها به راحتی به زمین می آیند و می روند ؟ 

مدل هواپیماهای باستانی

تصور کنید که در زمان های قدیم آدم فضایی ها در زمین وجود داشته اند که به شهرها سر می زنند.در چنین شرایطی ، جهان بینی تمدن ها بسیار متفاوت می شد.با این حال ، نقاشی برخی هواپیماها که در حال فرود و برخاستن هستند در هنر ، ادبیات و اسطوره های باستانی گنجانده شده است.اگر بیگانگان به سیاره ما آمده اند و با تمدن ها ارتباط برقرار می کنند ، باید شواهد و مدارکی بر جای می گذاشتند.

در آمریکای پیش از کلمبیا تمدنی به نام Quimbaya وجود داشت.در طول کاوش های انجام شده در تمدن کویمبایا ، باستان شناسان با برخی از مجسمه های طلایی در مورد موجوداتی که وجود ندارند ، روبرو شدند.با این حال مشخص شد که این مجسمه ها همان هواپیماهای امروزی هستند.مجسمه های هواپیما با بال ، دم و اسکلت نیز از نظر آیرودینامیکی عالی بودند.


همچنین بخوانید :


محققان آلمانی که نمونه اولیه تندیس ها را ساخته اند ، ثابت کردند که نمونه های اولیه می توانند پرواز کنند.مدل دیگر هواپیما متعلق به دوره مصر باستان است..نمونه های آن در مصر باستان ، مانند نمونه های موجود در کویمبایا ، به 2000 سال پیش باز می گردد.آیا می تواند یک تصادف باشد که دو تمدن مختلف در نقاط مختلف جهان زندگی می کنند که از یکدیگر بی خبر هستند و در زمان های مشابه کار مشابهی انجام  دهند؟

آلومینیوم آنتیک

آدم فضایی ها در زمین

آلومینیوم امروزه یک مورد ضروری است.آلومینیوم در بسیاری از مناطق از وسایل نقلیه حمل و نقل گرفته تا بطری های نوشیدنی ، از ویندوز گرفته تا چراغ های خیابانی استفاده می شود.بنابراین  می توانیم بگوییم که آلومینیوم یک آیتم زمان مدرن است!

شاید اگر آلومینیوم موجود در رومانی را که 250 هزار سال قدمت داردنادیده بگیریم.مشخص شده است که یک آلومینیوم فلزی 250 هزار ساله بسیار خوب با استفاده از مواد مختلف در آن زمان تولید شده است.اگرچه تصور می شد که آلومینیوم در گذشته به طور طبیعی تشکیل شده است ، اما تحقیقات نشان می دهد که آلومینیوم باستانی بخشی از یک ماشین بسیار پیچیده است.250 هزار سال پیش و ماشین آلات؟

مجسمه هایی که شبیه آدم فضایی هستند

تمدن های ساکن در نقاط مختلف جهان ، مجسمه های فضانوردان باستانی و همچنین مدل های هواپیمای باستانی را ساخته اند.بارزترین نمونه های این مجسمه ها مجسمه های شرقی ژاپن و مارمولک عبید در عراق است.

مجسمه های شرقی در ماقبل تاریخ ژاپن قبل از میلاد دوره فرهنگ جامون بین 14 هزار تا 300 می رسد.در این دوره که قدیمی ترین اشکال سفال یافت شده است ، مجسمه های شرقی نیز ساخته شده اند.هدف از ساخت مجسمه هایی که شبیه آدم فضایی ها هستند ، ناشناخته است.

در خاورمیانه ، مجسمه هایی به شکل مارمولک توجه را به خود جلب می کند.برخلاف مجسمه های شرقی ، مجسمه های اوبید شبیه مارمولک است. در یکی از مجسمه های ایجاد شده با قرار دادن سر مارمولک بر روی بدن انسان ، شکل مارمولک ماده به وضوح دیده می شود.اما همچنین مشخص نیست که آیا این مجسمه ها شخصیت های مذهبی آن دوران هستند یا تصویری از موجودات فضایی ؟

 تصویرهایی از بشقاب پرنده ها در گذشته

آدم فضایی ها در زمین

امروزه در بسیاری از برنامه های تلویزیونی ، فیلم ها و کمیک ها  بشقاب های پرنده وجود دارد.صحنه هایی در نقاشی های غار آمریکایی های بومی وجود دارد که موجودی را با نوعی لباس فضایی به نمایش می گذارند که از قبیله بازدید می کند.

یافتن تصویرهای های مشابه در غارهای آفریقا ، استرالیا و تانزانیا و حتی در سراسر جهان امکان پذیر است.در نقاشی های ، نقاش ایتالیایی ونتورا سالیمبنی ، ستایش شراب و نان آیینی ، مشخص نیست که چه شیء بالای ابر استو آیا این شی بشقاب پرنده است یا خیر ؟