آرک جدید انیمه بلیچ

آرک جدید انیمه بلیچ در آغاز راه خودشه و بعضی از طرفداران دوست دارن قبل از تماشای بخش جدید داستان، از فکت های مهم این آرک باخبر باشن! اگه شما هم از این دسته از طرفداران هستین در ادامه این مطلب با مجله وارونه همراه باشید!

مانگای بلیچ که یکی از پر سروصداترین مانگاهای شونن چند سال اخیر بود که با چاپ جلد هفتاد و چهارمش به پایان رسید. بعد از اون چند سالی خبری از این فرنچایز محبوب نبود. اما حالا با انتشار وان شاتی که ماه پیش به جاپ رسید برگشته و باعث خوشحالی طرفدارانش شده. این طور به نظر میاد که حتی داستان همچنان بعد از چند سال وقفه ادامه داره.

مرتبط: بهترین والپیپرهای انیمه Bleach 

یکی از چیزایی که توی این وان شات جلب توجه میکنه پروتاگونیست اصلی داستانه. ایچیگو کوروساگی توی چپتر جدید با ظاهر یه فرد بالغ حضور داره. اون و همسرش اوروهیمه اینوئه پسری دارن که آماده شروع ماجراجویی های خودشه (شما هم یاد بوروتو افتادین؟). داستان با باز شدن دروازه های جهنم شروع میشه. و این درحالیه که هیچ کس آماده هرج و مرج ها و عواقب بعدش نیست. و دقیقا همین جاست که داستان به حضور یه قهرمان نیاز پیدا میکنه. و خب حدس بزنید اون قهرمان کیه؟ ایچیگو و کازوی به همراه چند نفر دیگه داستان خشن دیگه ای رو شروع میکنن. اما فندوم حتی قبل از شروع آرک جدید انیمه بلیچ از اتفاق افتادن یه سری چیزا مطمئنه که در ادامه میخوایم به اونا بپردازیم.

برای کسایی که هنوز وان شات رو نخوندن : خطر اسپویل 🙂

7/7 دنیای ارواح با دنیای انسان ها مشترکه!

ایچیگو در آرک جدید انیمه بلیچ

قرن ها بود که جامعه اروح و دنیای زندگان هیچ نقطه مشترکی نداشتن و تماس بین اون ها محدودی میشد. یکی از نمونه های این شرایط هم شهر کاراکورا بود. نه انسانها چیزی از جامعه روح می دونستن و نه ارواح از فرهنگ، فناوری و سبک زندگی انسان خبر داشتن.

اما در حال حاضر، بین دو دنیای ارواح و انسان ها صلح برقراره و رفتار مسالمت آمیزی باهم دارن. از زمان شکل گیری انجمن روح ، این دو جهان بیشتر با همدیگر ارتباط دارن و Soul Reapers با خوشحالی از وسایلی که انسان ساخته مثل تلویزیون، تلفن های همراه و… استفاده میکنن. حتی فرهنگ پاپ مثل رسانه های اجتماعی و صنعت فشن گیارو جز چیزایی بوده که دنیای ارواح به خوبی ازشون استقبال کردن. و این اتفاق شروع عصر جدیدی برای همه است.

مرتبط: تاپ فایت ؛ مبارزه ایچیگو کوروساکی با کنپاچی زاراکی در انیمه Bleach 


6/7 ایچیکا آبرای به شدت جاه طلبه

ایچیکا آبرای در آرک جدید انیمه بلیچ

توی این وان شات میبینیم که روکیا کوچیکی با ستوان رنجی آبرای ازدواج کرده و در حال حاضر یک دختر به نام ایچیکا آبرای دارن. اون شباهت خیلی زیادی به پدر و مادرش داره و به خاطر این که توی انجمن روح بزرگ شده مهارت های فوق العاده ای بدست آورده. و به نوعی از همه هم سن و سالانش سر تره.

ایچیکا قبلاً خودش رو ثابت کرده. اون دختری با انگیزه و هدف گرا است و میتونه توی موقیعت های مختلف به راحتی مهارت و سطح توانایی هایش رو به نمایش بذاره. اما ایچیکا به چیزی که داره قانع نیست. و در حال آموزش با شمشیرزن متخصص ، ایکاکو مادارامه ست تا بتونه به طور مداوم مهارتهایش رو تقویت کنه و در کوتاه ترین زمان ممکن به یه مبارز متخصص تبدیل بشه. ایچیکا بازیگوش اما پرخاشگره. از موانع بدش میاد و هرچیزی که سد راهش بشه رو از بین میبره. اون یه ستاره در حال ظهور در بین Soul Reapers به حساب میاد و به شدت منتظر درخشش این کارکتر هستیم.

همچنین بخوانید: قوی ترین دختران انیمه ای که حریف ندارند! 


5/7 کازوی کوروساکی میتونه دروازه بسازه

 کازوی کوروساکی در آرک جدید بیلچ

کازویی کوروساکی پسر نوجوونیه که توی شهر کاراکورا و در کنار خانواده اش زندگی می کنه. کازویی اغلب سعی میکنه از انجمن روح دور بمونه و درگیرشون نشه. اما یه شب وقتی به یه پرستشگاه رفت، ازش خواستن دستاش رو بهم بکوبه. و این طور شد که تونست یه دروازه – پورتال بسازه.

کازویی فکر می کرد این پورتال به سرزمینی پر از افراد دیگه ست. و با وجود خطرات احتمالی ، کازویی کاملاً آرام بود و به نظر نمیرسید ترسیده باشه و مظرب شده باشه. توانایی کازویی کوروساکی توی ساختن دروازه ها ممکنه باعث دردسرهای جدید توی آرک جدید باشه.


4/7 موجوداتی با انژری معنوی زیاد به جهنم میرن

آرک جدید انیمه بلیچ

جامعه روح تنها زندگی پس از مرگ نیست که در انتظار روح مردگان است. جهنم واقعی است و دروازه های آن تا کنون چند بار ظاهر شده است. اما فقط Hollows های شرور نیستند که به آنجا می روند. جنگجویان به اندازه کافی قدرتمند نیز پس از مرگ به آنجا می روند، چه آنها شرور باشند یا قهرمانان نجیب. همانطور که کاپیتان شونسویی کیوراکو توضیح داد، موجودات فوق قدرتمند، مانند کاپیتان ها، به جهنم می روند تا قدرت عظیم آنها مهار شود. آنها انرژی روحی متراکم زیادی دارند تا این انرژی فقط در هوا حل شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های طولانی که حتما باید ببینید! لیستی که می توان تا آخر عمر با آن زندگی کرد! 


3/7 جهنم خانه هالوهاست

ظاهر هالوهای معمولی برای همه Soul Reapers آشناست. حتی هالوهای قدرتمند سطح Menos هم برای بیشتر شکارچیان روح قابل شناسایی هستن. با این حال، آرک داستانی جدید نوع دیگه ای از هالوها رو معرفی میکنه. این موجودات مثل هاوهای معمولی نیستن و با اسم جانوران جهنم شناخته میشن. این هالوهای عجیب و تازه وارد بزرگ و قدرتمند هستن.

چیزی که درباره این جانوران جهنمی جالبه اینه که هیچ انرژی معنوی از خودشون ساطع نمی کنن، و دقیقا به خاطر همین ویژگی به راحتی بدون اینکه حضورشون احساس بشه از دست شکارچیان روح فرار میکنن. البته کاملا واضحه که این ویژگی فقط خاصیت فرار و دفاع نداره. بلکه به اون ها اجازه می ده به راحتی به دشمنشون نزدیک بشن و شبیخون بزنن. تنها شانسی که سول ریپرها در برابر این موجودات دارن، تشخیص به موقع اون ها از روی ظاهرشونه.


2/7 سایِلاپورو گرانتز، زندانبان جدید جهنم

در طول آرک داستانی Hueco Mundo، سایِلاپورو هشتمین اسپادا بود، اما به دست کاپیتان مایوری کوروتسوچی کشته شد. طبیعت شیطانی اون باعث شد محکوم به موندن توی جهنم بشه، البته اینم میدونیم که این موضوع اصلا برای سایِلاپورو اهمیت نداشت. در واقع، همونطور که توی چپتر جدید وان شات توضیح داده شد اون جهنم را دوست داره. Szayelaporro به درجه زندانبانی رسیده و می تونه از توانایی های جدیدی استفاده کنه. از این توانایی ها میتونیم به ساختن زنجیر سیاه برای بستن و حمله به دشمنانش اشاره کنیم. به احتمال زیاد توی آرک جدید یکی از ویلین های اصلی خواهد بود.

مرتبط: بهترین شخصیت ‌های منفی انیمه‌ای که شما را میخ‌کوب می‌کنند! 


1/7 سول ریپر تازه ای به داستان اضافه میشه

آرک جدید انیمه بلیچ

توی این وان شات دو افسر جدید Soul Reaper که متعلق به تیم های 7 و 8 هستن به مخاطب معرفی شدن. یویو یایاهارا ستوان جدید تیم هشتمه و زیر نظر کاپیتان لیزا یدومارو خدمت می کنه و اولین گیارو انجمن روح ست. یویو می تونه بدون نیاز به زانپاکوتو از حمله فک خرس استفاده کنه. چهره جدید دیگه ای که توی این چپتر معرفی شده آتائو ریندو است. پسری ساکت که توی تیم 7 زیر نظر کاپیتان تتسوزائمون ایبا خدمت می کنه. آتائو می تونه اسم حیوانات رو بر روی zanpakuto خودش بنویسه تا تعداد زیادی از اون ها، که معمولاً از دسته پرندگان هستن رو احضار کند. بدون شک یویو و آتائو مجددا توی چپتر های بعدی حضور دارن و احتمالا جز کارکترای مهم و محبوب بشن.

انتظار شما از آرک جدید انیمه بلیچ چیه؟ مثل همیشه نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بذارید.