بازاریابی تجاری و فروش گسترده همچنان غیر قانونی باقی می ماند!

آزادسازی مصرف مجیک ماشروم در اوکلند آمریکا. شورای شهر اوکلند در ایالت کالیفرنیا رای به قانونی بودن مصرف ، خرید و فروش گیاهان و قارچ های روانگردان از جمله مجیک ماشروم داد ! به گزارش The San Francisco Chronicle از این به بعد ماموران امنیتی کالیفورنیا با خرید و فروش و مصرف این نوع دراگ های روانگردان برخوردی نخواهند کرد! اما فروش گسترده و بازاریابی تجاری همچنان غیرقانونی باقی می ماند همچنین خرید و فروشش در مدارس نیز غیر قانونی است. 

همچنین بخوانید: حقایق علمی نا گفته در ارتباط با ماری جوانا (گُل) پر مصرف ترین ماده روانگردان جهان!!!

مصرف مجیک ماشروم در اوکلند آمریکا آزاد شد

این حرکت توسط تقریبا 100 کمپین، که در رأی گیری شورای شهر نیز حضور داشتند، مورد استقبال قرار گرفت، که بسیاری از آنها با بیان ویژگی ها و تاثیرات مثبت این داروهای طبیعی به حمایت از آن پرداختند. قارچ های روانگردان نظیر مجیک ماشروم دارای سیلوسایبین هستند که در درمان استرس و اضطراب و کاهش ترس و درمان افسردگی بیماران سرطانی بسیار تاثیرگذار هستند.

اوکلند بعد از دنور دومین شهر آمریکا است که مصرف قارچ ها و گیاهان روانگردان را آزاد میکند ! ماه گذشته دنور به عنوان اولین شهر آمریکا مصرف و خرید و فروش این نوع گیاهان سایکودلیک را آزاد کرد.

با این حال، قطعنامه شورای شهر اوکلند شامل یک اصلاحیه است که روشن می کند که هر کسی که از افسردگی یا اختلال استرس پس از سانحه رنج می برد باید قبل از مصرف این مواد روانگردان حتما با دکتر مشاوره کند. همچنین برخی گزارش ها حاکی از این هستند که مصرف میکرو دوز راونگردان هایی که دارای سیلوسایبین هستند باعث افزایش تمرکز و هوشیاری می شوند.

مصرف مجیک ماشروم در دنور آمریکا آزاد شد

طبق مطالعات تصور می شود سیلوسایبین احتمال ابتلا به اعتیاد کمتری نسبت به سایر دراگ ها داشته باشد، گرچه کاملا بدون خطر نیست. حتی اگر دارو به طور مستقیم سلامت شما را تهدید نکند، هنوز می تواند خطر ابتلا به رفتارهای خطرناک را در زمانی  که های / High هستیدافزایش دهد. (به ویژه در ترافیک) به همین خاطر قطعنامه اوکلند به طور خاص رانندگی را در زمان مصرف این مواد روانگردان ممنوع کرده و با کسانی که در زمان رانندگی های / High باشند برخورد جدی می کند.

مصرف مجیک ماشروم در آمریکا آزاد شد

بررسی تاثیرات آزادسازی مصرف مجیک ماشروم در آمریکا همچنان نامشخص است مخصوصا زمانی که تنها در دو شهر این قانون اجرایی شده. کشور پرتغال در سال 2007 مصرف تمامی مواد روانگردان و مخدر را آزادسازی کرد ، سپس بعد بررسی های انجام شده در سال 2014 مشخص شد میزان مرگ و میر بر اثر سو مصرف کاهش یافته اما از طرف دیگر گزارشات حاکی از افزایش مصرف مواد در نوجوانان بود.

نظر شما در ازتباط با آزادسازی مواد روانگردان چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.