آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا! بیماران نهفته ای که سایرین را بیمار میکنند!!!! 

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از آنچه اعلام میشود بالاتر است! کرونا ویروس ، بیماری است که مبتلایانش را پنهان میکند! در همه جای دنیا اینگونه است. اما اگر مایلید درباره ی آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا بیشتر بدانید این گزارش را دنبال کنید! 

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا مار مبتلایان به کرونا در آمریکا

پزشکان و اساتید دانشگاه در آمریکا معتقدند آمار مبتلایان به کرونا ویروس بیش از آن چیزی است که در رسانه ها به صورت رسمی اعلام می شود.

تعداد مبتلایان در صبح روز دوشنبه 89 مورد بود . این در حالی است که جمعه شب گذشته این تعداد 65 مورد اعلام شده بود.

فاکتور های مختلفی در این نتیجه گیری دخیلند. برای مثال دوره ی کمون طولانی این بیماری. قبل از اینکه علائمی مانند تب و سرفه آغاز شوند فرد در جامعه حضور دارد و می تواند به راحتی بقیه را بیمار کند!



بیمارن چه کسانی هستند؟ 

در حالیکه سازمان بهداشت و داروی آمریکا در صدد بود افرادی که از چین آمده بودند و کسانی را که با آنها ارتباط  داشتند را پیدا کند ، در روز چهارشنبه موردی پیدا شد که نه خودش چینی بود و نه با چینی ها در ارتباط بود!

این یعنی بیماری با ارتباطات نامشخص! اوج خطر بیماری در همین است! زنجیره های نامعلوم که امکان شیوع و گسترش بیماری را بالا می برند! این بیمار گفته که نه به چین سفر کرده و نه با چینی ارتباط داشته!

همین عوامل موجب می شود پزشکان به این نتیجه برسند که تعداد مبتلایان بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می شود!

ویروس در بین ما زندگی میکند!

دکتر بلومبرگ در ادامه گفته:« ویروس جایی در محیط زندگی ما در حال زندگی کردن است! بر همین اساس ریسک ابتلا به این بیماری همه ی ما را تهدید می کند!

ما نه میدانیم که بیماران چه کسانی هستند و نه میدانیم این بیماران بیماری را از چه کسی گرفته اند! اوج فاجعه همین جاست!»

مشکلی جالب و در عین حال پیچیده!!!

جاستین لسلر و تیمش مدت ها قبل از اعلام رسمی ابتلا به این ویروس در آمریکا گفته بودند که ممکن است این ویروس در بین ما باشد و ما از وجودش بی خبر باشیم!

اولین مورد در آمریکا در روز 21 ژانویه اعلام شد. به تقویم خود نگاهی بیاندازید. اولین مورد ابتلا به این بیماری در ووهان چین و در روز 8 دسامبر ثبت شد!

ووهان چین در تاریخ 23 دسامبر قرنطینه شد و این یعنی به مدت 6 هفته مسافران چینی به راحتی به هر جای دنیا که می خواستند سفر می کردند و همه را آلوده میکردند.



برنامه ی تخمین تعداد بیماران

لسلر و تیمش برنامه ی کامپیوتری را راه اندازی کردند. با کمک این برنامه به صورت تخیمنی مشخص شد که در این مدت حداقل 4 نفر از ووهان و استان هوبی به کالیفرنیا سفر کرده اند.

لسلر کالیفرنیا را انتخاب کرد چون بیش از هر جای دیگری مسافر چینی داشت.

درست است که این برنامه تنها مدلی کامپیوتری است. اما در نظر داشته باشید که حتی اگر یک مسافر چینی در این مدت وارد کالیفرنیا شده باشد امکان ابتلا به بیماری وجود داشته است.

جستجوی کرونا ویروس در میان مردم

سازمان بهداشت و داروی آمریکا می داند ممکن است مواردی باشند که تشخیص داده نشده اند .

بر همین اساس در 5 شهر لس انجلس، نیویورک، سیاتل ، شیکاگو و سانفرانسیسکو آزمایشگاه هایی راه اندازی کرده و از این مکان ها برای بررسی مردمی استفاده میکند که مشکوک هستند.

این آزمایشگاه ها در نهایت مشخص می کنند که تعداد مبتلایان به چه میزان است!

برای مثال اگر فردی کرونا داشته باشد و سوار تاکسی شده باشد هم راننده را مبتلا می کند و هم سایر مسافران را و به همین ترتیب تعداد مبتلایان روز به روز زیاد می شود!

دکتر کلین گفته: « ما نمیدانیم تعداد مبتلان چقدر است. اما اگر آرمایش نکنیم این تعداد هم چنان بالا می رود. هر چه دیر تر شروع کنیم تعداد مبتلایان بالاتری خواهیم داشت!»

چرا بیماران کرونایی دیر تشخیص داده می شوند؟

دلایل متعددی برای این قضیه وجود دارد.

اول اینکه موارد اولیه ابتلا به این بیماری در نظر گرفته نشده اند. یعنی همان 6 هفته پیش از قرنطینه ووهان.

دوم اینکه بعضی افراد علائم بسیار کمی دارند. به این صورت خودشان هم نمی دانند که بیمارند. این افراد خودشان درمان می شوند اما در دوره ی کمون بیماری را به سایرین منتقل میکنند.

سوم اینکه بعضی افراد دانسته و خودخواسته بیماری شان را مخفی میکنند تا از قرنطینه شدن جلوگیری کنند. تنها با خوردن قرص های ضد تب ، تب را پایین می آورند و بعد در جامعه به راحتی و به آزادی میگردند.

در نظر داشته باشید که تا به حال 12 نفر با این بیماری ثبت شده اند و همه ی این افراد از پروازی چینی پیاده شدند و در جامعه گشته اند و بعد از مدتی در بیمارستان بستری شده اند.

چند نفر ممکن است با این افراد ارتباط داشته و مبتلا شده باشند؟؟؟؟؟