سرنوشت انیمه شبدر سیاه Black clover چه می شود؟

چرا انیمه Black clover شبدر سیاه پیش از مانگا به پایان رسید؟ سرنوشت این انیمه چه می شود؟ آیا امکان بازگشت این انیمه محبوب در آینده وجود دارد؟ با وارونه همراه باشید تا این سوالات را مورد بررسی قرار دهیم.

به روز رسانی انتهای همین مطلب !


آخرین قسمت از انیمه شبدر سیاه Black clover از راه رسیده؛ اما طرفداران هنوز آماده خداحافظی با آستا و رویاهایش نیستند. با اینکه به لطف یوکی تاباتا مانگا همچنان به روایت داستان جادویی خود ادامه می دهد، اما به دلایلی پرونده انیمه بعد از سه سال انتشار بسته شد و سازندگان مجبور به تعطیل کردن پروژه شدند.
در اینترنت هم خبرهای زیادی درباره اینکه اصلا چرا با وجود اینکه یک انیمه سینمایی از این سری در حال ساخت است، انیمه سریالی به پایان رسید، موجود نیست.


با اینکه ممکن است در ابتدا خبر اتمام سریال بلک کلاور، یکی از همان خبرهای بی دلیل و مرموزی باشد که فقط ذوق و شوق آدم را کور می کنند، اما اگر از یک دید دیگر نگاه کنید، این ماجرا آنقدرها هم مبهم یا غیرمنطقی نیست.


با توجه به اینکه انیمه بلک کلاور به اندازه کافی مانگا را پوشش داده است، از قرار معلوم، تصمیم دارد برخلاف انیمه ناروتو، به جای اینکه پیچش های داستانی جدید و قسمت های فیلر خلق کند، مدتی به مانگا فرصت دهد تا به اندازه کافی داستان برای روایت داشته باشد. و سپس دوباره پیش طرفداران بازگردد. احتمالا انیمه شبدر سیاه، قصد دارد تا جای ممکن به منبع اقتباسش وفادار باشد.

 انیمه Black clover شبدر سیاه

بنابراین، ممکن است وقفه ای که بین سری شبدر سیاه ایجاد شده، به خاطر فرصت دادن به مانگا است تا باز هم قصه های جادویی اش را تعریف کند. و با توجه به محبوبیتی که این انیمه به دست آورده، به محض اینکه به اندازه کافی داستان برای اقتباس از مانگا وجود داشته باشد، شبدر سیاه با فیلم های سینمایی احتمالی و اپیزودهای جدید باز خواهد گشت.

انیمه دراگون بال سوپر Dragon ball super هم روند مشابهی به بلک کلاور را در پیش گرفته بود. این انیمه، در سری اول، در آرک تورنمت قدرت به پایان رسید. از آنجا که دراگون بال مانگا را در بیشترین حالت ممکن پوشش داده بود و حتی با اینکه سازندگان این انیمه – احتمالا برای خریدن وقت – برخی وقایع را نسبت به مانگا متفاوت به تصویر کشیده بودند، اما به هر حال دیگر داستانی برای اقتباس موجود نبود و باید وقفه ای به وجود می آمد.


همچنین بخوانید: بهترین انیمه های طولانی ؛ لیستی که می توان یک عمر با آن زندگی کرد!


انیمه Black clover با وفاداری به داستان مانگا، به خصوص به چپتر 270 به پایان رسید. در صورتی که می توانست مثل برخی از شونن ها مثل ناروتو یا وان پیس با قسمت های فیلر به انتشار ادامه دهد. اما مسیر دیگری را در پیش گرفت. و می شود گفت که تقریبا همه طرفداران این انیمه قبول دارند که مسیری که انیمه شبدر سیاه در پیش گرفته، بهترین مسیر ممکن است.

با وجود اینکه قسمت آخر انیمه شبدر سیاه باعث ناراحتی طرفداران سرسختش شد، اما به هر حال ما در اواخر این انیمه شاهد لحظاتی دوست داشتنی، مثل زمانی که آستا بلاخره راه ارتباطی با مادرش پیدا می کند، بودیم. و همینطور وقایعی که قرار است مقدمه چینی برای ماجراجویی هایی جدید باشند.
نظر شما درباره قسمت آخر انیمه شبدر سیاه چیست؟ آیا از روندی که در پیش گرفته راضی هستید؟ شما می توانید نظر خود را با ما در میان بگذارید!

در ادامه بخوانید: 

قسمت های فیلر Filler انیمه ها چیست؟ آیا الزامی به تماشای آنها هست؟

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu kaisen که حتما باید تماشا کنید!

چرا همه همین الان باید ناروتو ببینن!

به روز رسانی 23 مهر ماه : طبق اطلاعات لو رفته به نظر میرسه قرار فصل جدید Black Clover سال 2025 منتشر بشه! اطلاعات بیشتر در اینستاگرام وارونه.