شواهد گفته شده از جهان موازی (بلکه هم جهان های موازی) در سال 2015 برگردانده شد و اکنون دانشمندان بر این باورند که آن ها شواهدی از نه تنها جهان موازی همسایه، بلکه جهان موازی ای را کشف کرده اند که زمان را به عقب می برد.

براساس گزارش نیویورک پست (از طریق روزنامه دیلی استار)، دانشمندان در حال انجام آزمایشات اشعه کیهانی در قطب جنوب هستند. آن ها با مطالعه و بررسی این اشعه ها، گواهی بر وجود جهان های موازی کشف کرده اند.


همچنین بخوانید: سیاهچاله به زبان ساده!!! 


طبق گزارش ها، آن ها ذرات پر انرژی در حال بیرون آمدن از قطب جنوب را مشاهده کردند. ظاهراً فقط هنگام پایین آمدن از فضا می توان آن ها را شناسایی کرد. دانشمندان موفق به شناسایی ذره سنگین “نوترینوی تاو” که از زمین بیرون می آید شدند. آن ها حدس میزنند که ذرات در واقع به زمان های گذشته رفته و دوباره باز میگردند.

 دانشمندان بر این باورند که این جهان موازی نتیجه بیگ بنگ بیش از 13 میلیارد سال پیش است که نه تنها جهان ما شکل گرفت، بلکه جهان های موازی را نیز ایجاد کرد که ظاهرا یکی از آن ها کشف شده است.

دانشمندانی که این جهان را کشف کردند، توضیحات زیر را می دهند:
“این یافته عجیب و غریب در سال 2016 انجام شد. از آن زمان تاکنون، همه پیشنهاداتی که ریشه در فیزیک شناخته شده دارند، برای ارائه سیگنال سرخوردگی مطرح شده اند و همه منتفی شده اند. آنچه در پیامد های آن ها باقی مانده است، تکان دهنده است.


همچنین بخوانید: کرمچاله به زبان ساده !!! 


وجود یک جهان پرتلاطم و ایجاد شده در همان انفجار بزرگ (بینگ بنگ) و موازی با آن است. در این جهان آینه‌ مانند، مثبت منفی است، چپ راست است و زمان به عقب می رود. “ با این حال، یافته های این تیم گواهی بر وجود جهان موازی نیست؛ چه رسد به اینکه در آن زمان به عقب برگردد.

تا زمانی که اجماع علمی بیشتری در مورد این یافته ها حاصل نشود، ما باید برای رفع مشکلات جهان موازی و تئوری های دیوانه وار زمان، به فیلم آینده کریستوفر نولان، یعنی Tenet بپردازیم.