آیا جو بایدن پدوفیل است؟ آیا جو بایدن کودک آزار است و به کودکان آزار جنسی رسانده است؟ دونالد ترامپ، اخیراً توئیتی را به اشتراک گذاشت که در آن جو بایدن را به پدوفیلیا متهم کرد. البته این اولین باری نیست که ترامپ و اطرافیانش به دیگران اتهامات بی اساس می زنند. چگونه ادعاهای بی اساس در مورد پدوفیلیا در زندگی سیاسی آمریکا رخنه کرد؟ این اتهامات انگاره اصلی جنبش توطئه افراطی QAnon هستند که پیروان آن معتقدند ترامپ شخصیتی مسیحی است که با دولت شیطان پرست، دموکرات های کودک آزار مبارزه می کند.

داستان های آزاردیدن کودکان، در بسیج مردم برای حمایت از یک جنبش موثر است، حتی اگر مبتنی بر نظرات توطئه آمیز باشد. ما این را اکنون با استفاده از شعار” Save the Children “توسط QAnon شاهد هستیم.


همچنین بخوانید:

آیا دونالد ترامپ روانپریش یا سایکوپت است؟ رئیس جمهور آمریکا بیمار روانی است!

پارافیلیا (انحراف جنسی) و انواع آن ؛ هرآنچه باید در این باره بدانید! 


آیا جو بایدن پدوفیل است؟

هیچ مدرک معتبری وجود ندارد که این ادعا را تأیید کند. در بیش از 40 سال زندگی عمومی جو بایدن، هیچ گزارش خبری، اتهام رسمی، شکایت، دستگیری یا تحقیقاتی که او را در هر نوع جنایت جنسی با کودکان دخیل کند، پیدا نشده است. 

بایدن توسط برخی از زنان بزرگسال به لمس ناخواسته در ملاء عام متهم شده است – و کارمند سابق سنا، تارا رید او را به تجاوز جنسی متهم کرد – اما هرگز اتهامات معتبری در مورد رفتار نامناسب بایدن با کودکان وجود نداشته است.

پسر ترامپ، ترامپ جونیور نیز بایدن را با انتشار پستی به کودک آزاری متهم کرد که بعد از چند وقت ادعا کرد که آن پست فقط یک شوخی بوده است. اما همچنین این گفته را تکرار کرد که بایدن نباید زنان و کودکان را لمس کند و عکس های بایدن با کودکان را در مراسم های کاخ سفید منتشر کرد.

بایدن اندکی پس از آن به اختصار به اقدامات ترامپ جونیور پرداخت و گفت که ترامپ جونیور سعی دارد در اینترنت جریانی راه بیاندازد و این ادعا را آنقدر تکرار کند تا مردم آن را باور کنند. بایدن گفت: او بیمار است، البته او پسر پدرش است.

دونالد ترامپ همچنین توسط چندین زن به سوء رفتار جنسی متهم شده است. عکس های ترامپ با دختران جوان، همراه با ادعاهای اثبات نشده مبنی بر اینکه او نیز یک پدوفیلی است، منتشر شده است.

تصاویری که از جو بایدن منتشر شده اند، بدون زمینه و توضیح هستند. مثلا تصویری که در آن جو بایدن صورت یک پسر بچه را لمس می کند، مربویط به مراسم تشیع جنازه پسرش بو بایدن است که در اثر تومور مغزی در گذشت و در آن تصاویر جو بایدن با لمس صورت نوه اش سعی در تسلی دادن به او را دارد. 

تصویر دیگری از مراسم خاکسپاری که به طور معمول در پست ها استفاده می شود، نشان می دهد که بایدن بالای سر نوه اش را می بوسد در حالی که او ایستاده و دست مادرش را نگه داشته است. مورد دیگر بایدن را نشان می دهد که هنگام مراسم تحلیف 2013 به عنوان معاون رئیس جمهور، برای بوسیدن نوه خود خم شده است. 

برخی از عکسهای مورد استفاده در این پستها در طی سالها در رویدادهای مختلف کاخ سفید گرفته شده است و در موارد متعددی والدین در برعلیه ادعای رفتار ناخوشایند بایدن در مورد فرزندانشان صحبت کرده اند.  در یکی از تصاویر نشان می دهد که بایدن بازوی یک دختر جوان را لمس می کند و در گوش او چیزی زمزمه می کند و به نظر می رسد دختر کمی ناراحت است. این تصویر مگی کونز، دختر سناتور کریس کونز را هنگام مراسم تحلیف پدرش در ژانویه 2015 نشان می دهد.

سناتور کونز، که یک دموکرات است، به فاکس نیوز گفت که بایدن تنها در حال آرام کردن دخترش بوده است و از بچگی او را میشناخته و دخترش اصلا فکر نمی کند که بایدن رفتار عجیبی داشته است. کونز گفت: من می توانستم صدای زمزمه بایدن در گوش دخترم را بشنوم او داشت به دخترم می گفت که دختر خودش وقتی او سوگند یاد کرد 13 ساله بود و مانند او حس خوبی نداشت.

کاربران شبکه های اجتماعی تنها تصاویر و ادعاها را مشاهده می کنند و به ندرت به دنبال شواهدی که این ادعاها را اثبات کند یا تصاویر را توضیح دهد می روند. همانطور که گفته شد شواهدی برای اثبات این ادعا وجود ندارد و تصاویر منتشر شده اغلب نشاندهنده ی ابراز محبت بایدن به خانواده اش است و در بقیه موارد والدین این کودکان توضیح داده اند که مشکلی وجود نداشته است. 

در ادامه بخوانید: 

دلایل و درمان اختلال پارافیلیا (انحراف جنسی) ؛ هرآنچه که باید بدانید! 

نامه دیوید لینچ به ترامپ : شما باعث تفرقه و عذاب هستید! 

سیمپسون ها دوباره دونالد ترامپ را مسخره کردند !!! + ویدیو