شرکت اپل در سال 2020 نسل جدید آیفون ها را در چندین مدل به نام سری آیفون 12 معرفی خواهد کرد. اسمارتفون‌هایی که در دو مدل با نمایشگر LCD و در دو مدل با نمایشگر OLED راهی بازار خواهند شد. اما بالاترین مدل این سری آیفون 12 پرو نام دارد که باید این گزینه را بهترین محصول سری آیفون 12 اپل بدانیم.

زیرا قرار است اپل بهترین ویژگی ها و سخت افزار را در این گوشی هوشمند تعبیه کند. بنابراین انتظارات بسیاری می رود که بتواند تجربه کاربری حرفه‌ای نسبت به نسل قبل رقم زند. شایعات پیرامون سری آیفون 12 کم نیست و هر چند روز شاهد انتشار اطلاعاتی پیرامون این سری هستیم که قطعا می تواند در نسل جدید موجب جلب توجه طرفداران شود.

برخلاف نسل های قبلی که چندان نتوانست در مدل های رده بالا خیره کننده باشد، نسل بعدی آیفون قرار است با مشخصات سخت افزاری بزرگ و برجسته از راه برسد. اپل برند موفقی در صنعت تلفن هوشمند و محصولات دیجیتال بوده و آیفون 12 نیز برنامه ریزی شده تا با بهترین ویژگی ها از راه برسد.

آیفون 12 با دوربین بهبودیافته از راه می رسد


همچنین بخوانید »

بهترین گوشی های 3 تا 6 میلیون بازار

آیفون SE جدید معرفی شد ؛ پردازشگر و دوربین قدرتمند با قیمتی نسبتا بالا !!! 

چگونه از گوشی اندرویدی و یا آی او اس خود به عنوان وب‌کم استفاده کنیم


براساس اطلاعات تازه انتشار یافته، گوشی هوشمند آیفون 12 پرو قرار است با نمایشگر Pro Motion و نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه شود. از آنجایی که اپل نسبت به سایر برندها کندتر عمل کرده و دیرتر فناوری را روی محصولاتش تعبیه کرده، احتمالا آیفون 12 نیز با چندان قابلیت های حرفه ای همراه نباشد و این اطلاعات را باید جز شایعه چیز دیگری ندانیم. نمی دانیم برنامه اپل برای سری آیفون 12 چیست و چه ویژگی هایی را در سری آیفون 12 تجربه خواهیم کرد.

باتوجه به گزارش تازه انتشاریافته، اپل درصدد است قابلیت‌های جذابی را به آیفون 12 پرو بیفزاید. گوشی هوشمند پرچمدار خانواده آیفون 12 که نه تنها بزرگ ترین نمایشگر را داراست، بلکه از کیفیت متریال بالاتری هم برخوردار است. اطلاعات تازه انتشاریافته توسط Max Weinbach یکی از آشکارسازان صنعت فاش شده است.

نخست اینکه فیس آیدی پیشرفته ای در آیفون 12 پرو به کار گرفته می شود. این حسگر دارای زاویه دید گسترده بوده و البته سری آیفون 12 همگی این ویژگی را دارا هستند. بالاترین مدل دارای باتری 4400 میلی آمپریست و نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی را در مدل پرو مشاهده خواهیم کرد.

به گفته این گزارش تمامی مدل های آیفون 12 دارای دوربینی با تثبیت کننده تصویر نوری و فوکوس بهبودیافته هستند. همچنین در عقب آنها اسکنر LiDAR که پیشتر در آیپد پرو 2020 تعبیه شده، وجود دارد. این اسکنر برای تصویربرداری پرتره در بخش عقب گزینه مناسبی است. باتوجه به منابع Weinbach، دوربین عقب آیفون 12 پرو از نوع 64 مگاپیکسلی بوده که نمونه بسیار باکیفیت‌تر نسل قبلیست. این حسگر در کنار دوربین 12 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

گزارش می گوید قابلیت HDR هوشمند هم برای دوربین در نظر گرفته شده است. لنز تله فوتو قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری را داراست. شایعه شد سری آیفون 12 با قیمت پایه 649 دلار که شامل یک مدل با صفحه نمایش 5.4 اینچی می شود، راهی بازار خواهند شد. مدل 6.1 اینچی قیمت 749 دلاری، مدل 6.1 اینچی قیمت 999 دلاری و مدل 6.7 اینچی با قیمت 1099 دلار راهی بازار خواهد شد.

با تمام این تفاسیر سری آیفون 12 قیمتی نسبتا بیشتر از قبل خواهند داشت.