خبری مهم برای کاربران ابلتون لایو

ابلتون تیم توسعه دهندگان Cycling 74 ، تیم تولید کننده یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تصویری در جهان را به خدمت می گیرد!!!

این خبر بوسیله مدیر عامل و بنیانگذار ابلتون Gerhard Behles و همچنین بنیان گذار  Cycling 74 آقای David Zicarelli در مصاحبه ای که آنها با CDM تایید شده به گفته آنها این قرارداد همکاری این دو کمپانی را نزدیک تر از قبل خواهد کرد.

سمت راست Gerhard Behles سمت چپ David Zicarelli

هنوز مفاد این قرار داد مشخص نیست ولی این دو کمپانی از زمان بوجود آمدن ابلتون با یکدیگر همکاری نزدیک داشته اند ، ابلتون لایو بر اساس پچ های و سورس کد های Cycling 74 ساخته شده و این نرم افزار به کاربران ابلتون اجازه ساخت اینسرومنت های دلخواهشان را می دهد.

مدیران این دو کمپانی می گویند دلیل اینکه ما تصمیم گرفتیم با هم در یک تیم کار کنیم این است که بتوانیم ویژگی های جدیدی را به ابلتون اضافه کنیم ، ما در گذشته بصورت دو کمپانی مجزا کار می کردیم ولی از الان که قرار است با هم ادغام شویم می توانیم ویژگی های جالبی را وارد دنیای موسیقی و تصویر کنیم .

البته با ادغام این دو شرکت هیچ چیزی در این شرکت ها  تغییر نخواهد کرد و مانند سایر شرکت ها نیاز به تغییرات در سیستم مدیریتی و اجرایی نداریم بلکه هدف کارکردن در یک تیم است و این یک فرصت مناسب برای هر دو کمپانی است.

منطقی ترین دلیل این قرار داد پیشرفت و افزایش قدرت  Cycling 74 در ابلتون لایو است ، چرا که قبلا شما باید این نرم افزار را بصورت جداگانه می خریدید و سپس بر روی ابلتون نصب می کردید اما با این قرارداد جدید می توان انتظار داشته باشیم که ابلتون لایو 10 می تواند این قابلیت را درون خود داشته باشد و دیگر نیازی به خرید آن نباشد.