بعد از اپل حالا نوبت ابلتون است تا به کمک مردم در دوران قرنطینه بیاید!

ابلتون لایو 10 برای 90 روز رایگان شد ! خبری خوشحال کننده برای آهنگسازان و علاقه مندان به موسیقی و مباحث طراحی صدا ! هفته گذشته اپل برای اینکه نشون بده در کنار مردم هستش تصمیم گرفت نرم افزار آهنگسازی مشهور لاجیک پرو رو برای 90 روز رایگان در اختیار کاربران قرار بده!

حالا ابلتون هم در اقدامی مشابه نرم افزار آهنگسازی محبوب ابلتون لایو 10 رو به مدت 90 روز رایگان در اختیار کاربرا قرار داده تا در دوران قرنطینه بتونن از خلاقیتشون برای ساخت موسیقی استفاده کنن!

این نسخه از ابلتون لایو 10 که برای 90 روز قرار در اختیار شما قرار بگیره تمام ویژگی های نسخه اصلی رو داره همچنین قابلیت Save و Export هم فعاله !!!!

وقتی میگم تمام ویژگی بصورت رایگان در اختیارتون قرار میگیره یعنی شما دسترسی به 56 افکت صوتی و میدی ، 13 اینسرومنت و مهمتر از همه Max For Live رو دارید. جدا از این مهمترین ویژگی که بصورت رایگان در اختیارتون قرار میگیره اینه که شما میتونید اینسترومنت ها و افکت هایی که توسط سایر کاربرا و توسعه دهنده های ساخته شده رو هم دانلود کنید و ازشون استفاده کنید!!!!


همچنین بخوانید »

موگ و کرگ برای قرنطینه کرونایی اپ سینتی سایزر رایگان هدیه می دهند !!! 

یک گیگابایت سمپل رایگان سینت و درام های آنالوگ

دانلود رایگان KOMPLETE START ؛ مجموعه ابزارهای حرفه ای برای آهنگسازی


همچنین شما قادر هستید پلاگین های مختلف رو دانلود کنید و ازشون بهره ببرید ! خوبی داستان اینه که کلی پلاگین رایگان حرفه ای از کمپانی خفن تو اینترنت موجوده که به راحتی میتونید دانلودشون کنید و ازشون استفاده کنید.

هنوز ابلتون مشخص نکرده این مهلت نود روزه تا چه تاریخی در دسترس قرار داره ! به همین خاطر تا دیر نشده برین تو وب سایت ابلتون و لایو 10 رو بصورت رایگان دانلود کنید! این موقعیت فرصت به شدت نابی هست تا آهنگسازی کنید! اگه تا حالا از ابلتون استفاده نکردید الان وقت خوبی هست تا امتحانش کنید! برای یادگیری لایو 10 هم میتونید سری ویدیو های آموزشی ابلتون لایو 10 رو تماشا کنید.