مشخص شدن انیمه جدید Jun Maeda نویسنده و خالق انیمه‌های Angel Beats! و Charlotte به همراه پوستر و تریلر

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله وارونه. طبق اخبار منتشر شده قرار است اثر جدید Jun Maeda که انیمه سریالی به نام The Day I Became a God خواهد بود. این اثر که با نام‌های 神様になった日, Kami-sama ni Natta Hi نیز شناخته خواهد شد. در پاییز امسال یا به عبارتی از ماه اکتبر 2020 پخش شود. مراحل ساخت و اسپانسرهای اصلی این انیمه برعهده استودیوهای P.A. Works و Ainplex و Key خواهد بود. 

نویسندگی و طراحی این اثر ارجینال بر عهده Jun Maeda و Na_Ga نویسنده و طراح انیمه‌های Angel Beats و Charlotte خواهد بود. شایان به ذکر است که انیمیت این اثر در استودیو P.A. Works در حال حاضر در حال توسعه می‌باشد. قبلا تهیه کننده استودیو P.A. Works آقای Mitsuhito Tsuji گفته بود که دوست دارد. بر روی یک انیمه ارجینال همراه آقای Jun Maeda کار کند.

بعد از آن اکانت توئیتر Angel Beats و Charllote در ماه قبل اعلام کرد، که قرار است به زودی سومین پروژه آن‌ها در دهمین سالگرد انیمه Angel Beats و پنجمین سالگرد انیمه Charlotte شود. بله بعد از ده سال از انتشار Angel Beats و پنج سال بعد از انتشار Charlotte قرار است که دوباره شاهد داستان ارجینالی از Jun Maeda باشیم! آثاری که برای مخاطب تا مدت‌ها در یادها باقی مانده است.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه و نماشای ما رو دنبال کنید.


همچنین مطالب زیر رو بهتره پیش از معرفی اثر جدید سازندگان Angel Beats! و Charlotte بر بدن بزنید.


اطلاعات کلی انیمه The Day I Became a God اثر جدید Jun Maeda

اثر جدید Jun Maeda با عنوان The Day I Became a God

عنوان ژاپنی: Kami-sama ni Natta Hi

عنوان انگلیسی: The Day I Became a God

عنوان فارسی: روزی که من تبدیل به یک خدا شدم

کارگردان: نامعلوم

نویسنده: Jun Maeda

طراح: Na_Ga 

نویسنده مانگا: ندارد〈این یک اثر ارجینال می باشد〉

موسیقی: نامعلوم

استودیو: P.A. Works و Ainplex و Key

ژانر: درام،فانتزی

نوع: سریالی

تعداد قسمت: نامعلوم

رده سنی: نامعلوم

زمان پخش: از اکتبر 2020 / پاییز 1399


خلاصه داستان منتشر شده از داستان انیمه The Day I Became a God

داستان درباره ی هینا Hina، دختر جوانی می باشد، که تبدیل به یک الهه می‌شود. اما بعد از این اتفاق وی با فهمیدن زمان به پایان رسیدن  دنیا پسری را برای گذراندن بقیه وقت باقی مانده‌اش تا زمان پایان دنیا، انتخاب میکند.

علاوه بر اطلاعات منتشر شده تا کنون، گفته شده که در 24 می قرار است.  علاوه بر پوستر و اطلاعاتی که تاکنون منشتر شده. اطلاعات جدیدی از انیمه The Day I Became a God در شیکه Tokyo MX به اشتراک گذاشته شود. پس اخبار انیمه را از مجله وارونه برای کسب جدید ترین اخبار در مورد این انیمه مورد انتظار دنبال کنید. نظراتتان را هم با ما به درباره این اثر جدید از Jun Maeda با ما به اشتراک بگذارید.