با مهم ترین اخبار فیلم و سریال همراه ما باشید.

در این مطلب ما شما رو در جریان مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آبان ۱۳۹۸ قرار میدیم پس اگه وقت این رو نداشتید که دونه دونه اخبار رو دنبال کنید، اصلا نگران نباشید چون ما مهم ترین اخباری که لازمه بدونید رو براتون میگیم. بین اخبار هر هفته تریلر های کوچک و بزرگ زیادی هم منتشر میشن که دیدن همه اون ها کار سختیه. ما تریلر های جذاب و مهم رو در همین مطلب قرار میدیم. اگه علاقه داشتید هم میتونید کانال وارونه در نماشا رو از اینجا ببینید و اگه خواستید هم اون رو دنبال کنید تا بتونید جدیدترین تریلر فیلم ها، سریال ها، انیمه ها و بازی ها رو ببینید. شما میتونید قسمت های قبلی مهم ترین اخبار سینما و تلوزیون رو هم از اینجا ببینید.

بدون فوت وقت بیشتر میریم سراغ مرور مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آبان ۱۳۹۸:

آغاز تولید سریال Halo

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آبان ۱۳۹۸

اگه اسم Halo براتون ناآشناست باید بگم که سری Halo از محبوب ترین بازی های شوتر اول شخص کمپانی مایکروسافته که همه گیمر ها برای اون احترام خاصی قائل هستن. حالا بعد از انتخاب بازیگران، سریال رسما وارد مرحله تولید شده. فعلا چیزی از تاریخ پخش سریال معلوم نیست و فقط میدونیم که قراره از شبکه Showtime پخش بشه.


پایان فیلمبرداری فصل دوم سریال The boys (پسران)+زمان پخش احتمالی سریال

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آبان ۱۳۹۸

سریال The boys از سریال های خوب امسال بود که بررسی فصل اول اون رو هم میتونید در اینجا بخونید. کارل اربن بازیگر نقش بیلی بوچر با انتشار عکسی در پیج اینستاگرام خودش خبر پایان فیلمبرداری صجنه های خودش در فصل دوم رو داد. با توجه به اینکه بیلی بوچر از شخصیت های اصلی سریاله پس انتظار میره که چیز زیادی تا پایان کامل فیلمبرداری سریال نمونده باشه. کارل اربن همچنین گفت که فصل دوم سریال The boys احتمالا در اواسط سال 2020 پخش میشه.


انتشار اولین تریلر انیمیشن soul (روح)+اولین پوستر

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آبان ۱۳۹۸

یکی از کمپانی هایی که همه اون رو با انیمیشن های زیبا و فلسفیش میشناسن، کمپانی پیکساره. پیکسار توی پروژه جدید خودش، سراغ ساخت یک انیمیشن اوریجینال رفته. از قرار معلوم این انیمیشن در کنار موسیقی های جذاب و زیبای خودش، میخواد به دنیای پس از مرگ هم بپردازه و همین هم اون رو جذاب میکنه چون پیکسار با انیمیشن های قبلی خودش ثابت کرده که توی به تصویر در آوردن موضوعات چالش برانگیز مهارت خاصی داره. اولین تریلر و پوستر این انیمیشن هم منتشر شده که اون ها رو همینجا میتونید ببینید.


تاریخ آغاز پخش فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine

اخبار دنیای فیلم و سریال هفته سوم آبان ۱۳۹۸

توی آخرین اخبار دنیای سینما و تلوزیون بالاخره تاریخ پخش فصل هفتم سریال محبوب Brooklyn Nine-Nine اعلام شد. شبکه NBC تاریخ پخش اولین اپیزود فصل هفتم این سریال رو ۶ فوریه ۲۰۲۰ یا همون ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ اعلام کرد.


انتخاب نویسندگان سریال Moon Knight (شوالیه ماه) و سریال She Hulk (هالک مونث)+جزئیات جدیدی از سریال های مارول

اخبار دنیای فیلم و سریال هفته سوم آبان ۱۳۹۸

اگه خبر ندارید باید خدمتتون بگم که کمپانی مارول (در اصل دیزنی) با بودجه بالایی شروع به ساخت سریال هایی برای شبکه استریم دیزنی پلاس کرده. دو مورد از این سریال ها هم نویسندگان خودشون رو شناختند. نویسنده سریال Moon Knight جناب جرمی اسلیتر، سازنده سریال آمبرلا آکادمی خواهد بود. نویسندگی سریال She Hulk رو هم خانم جسیکا گائو که سابقه برنده شدن جایزه امی رو هم در کارنامه خودش داره به عهده گرفته. طبق اطلاعات جدید، سریال های مارول که از دیزنی پلاس پخش میشن، تاثیر مستقیمی بر فیلم های آینده مارول میزارن و حتی شخصیت های اصلی این سریال ها رو هم ممکنه که در فیلم های آینده مارول ببینیم.


فیلم Parasite (انگل) لقب پرفروش ترین فیلم غیر آمریکایی سال 2019 در آمریکای شمالی را کسب کرد

اخبار دنیای فیلم و سریال هفته سوم آبان ۱۳۹۸

بونگ جون-هو امسال با ساخت Parasite افتخارات زیادی کسب کرد و حتی موفق به کسب جایزه نخل طلای جشنواره کن هم شد. در جدیدترین اخبار دنیای فیلم و سریال مشخص شده که Parasite با عملکرد خوب خودش در آمریکای شمالی و کسب رقم ۱۱.۲ میلیون دلار موفق شد لقب پرفروش ترین فیلم غیر آمریکایی سال 2019 رو در آمریکای شمالی به دست بیاره.


پایان فیلمبرداری قسمت نهم از سری فیلم های Fast and Furious (سریع و خشن)

اخبار دنیای فیلم و سریال هفته سوم آبان ۱۳۹۸

سری فیلم های Fast and Furious از معدود فیلم های غیر ابرقهرمانی هستن که هنوز هم میتونن با فیلم های ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول رقابت کنن. قسمت نهم این سری هم چند وقت پیش فیلمبرداری اون شروع شده بود و حالا در جدید ترین اخبار سینما و تلوزیون توی این هفته، جاستین لین کارگردان قسمت نهم سریع و خشن از پایان فیلمبرداری این قسمت خبر داد. قسمت نهم Fast and Furious برای اکران توی تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ یا همون ۲ خرداد ماه ۱۳۹۹ برنامه ریزی شده.


تاریخ انتشار فصل دوم سریال You (تو)+اولین پوستر

اخبار دنیای فیلم و سریال هفته سوم آبان ۱۳۹۸

سریال You از سریال های خوب و با کیفیتی بود که از شبکه Lifetime پخش شد و متاسفانه به اون حد بیننده ای که لیاقتش رو داشت نرسید. اما این پایان کار نبود و نتفلیکس حق پخش سریال You رو از Lifetime خرید و برای فصل دوم هم اون رو تمدید کرد. حالا هم نتفلیکس اولین پوستر این سریال رو منتشر کرده که در بالا میتونید اون رو ببینید. تاریخ پخش فصل دوم این سریال هم ۲۶ دسامبر یا همون ۵ دی امسال خواهد بود.


آغاز فیلمبرداری فصل دوم سریال Carnival Row

اخبار دنیای فیلم و سریال هفته سوم آبان ۱۳۹۸

Carnival Row از سریال هایی بود که با هدف جاگزین گیم آف ترونز شدن به عنوان یک فانتزی بزرگسالانه پا به میدون گذاشته بود ولی هنوز نمیشه کاملا گفت در انجام این کار موفق شده یا شکست خورده. اما استقبال از فصل اول این سریال به اندازه ای بود که سران آمازون رو قانع کنه تا این سریال رو برای فصل دوم هم تمدید کنن. حالا هم فیلمبرداری فصل دوم Carnival Row شروع شده اما هنوز مشخص نیست که فصل دوم در چه زمانی پخش میشه. شما میتونید نقد و بررسی فصل اول سریال Carnival Row رو در اینجا بخونید.


انتشار تریلر جدید فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت)+پوستر های جدید

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آبان ۱۳۹۸

سونیک یکی از محبوب ترین و خاطره انگیز ترین شخصیت های ویدیوگیمیه و طبیعتا فیلمی که از روی این شخصیت ساخته میشه هم باید باب سلیقه گیمر های طرفدار سونیک باشه. بعد از انتشار اولین تریلر فیلم سینمایی Sonic the Hedgehog، افراد زیادی به طراحی خود سونیک اعتراض کردن و سازندگان فیلم هم در اقدامی تحسین برانگیز تاریخ اکران فیلم رو عقب انداختن و مشغول طراحی دوباره سونیک شدن. حالا توی دومین تریلر از چهره جدید سونیک رونمایی شد که طرفداران بیشتر از چهره قبلی ازش استقبال کردن که احتمالا به فروش بیشتر فیلم هم منجر میشه. در ادامه میتونید تریلر و همچنین دو پوستر جدید فیلم Sonic the Hedgehog رو ببینید.


تمدید سریال The Witcher (ویچر) برای فصل دوم

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آبان ۱۳۹۸

سریال ویچر از مورد انتظار ترین سریال های امساله که قراره از شبکه نتفلیکس پخش بشه. اما حالا که هنوز چند وقتی تا پخش سریال مونده، نتفلیکس این سریال رو برای فصل دوم تمدید کرد. این نشون میده نتفلیکس اعتماد زیادی به ویچر داره و روی اون حساب زیادی باز کرده. باید منتظر بمونیم و ببینیم که فصل اول این سریال چی از آب در میاد.


مذاکره بازیگران سریال friends برای ساخت یک قسمت ویژه از این سریال

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آبان ۱۳۹۸

فرندز از محبوب ترین سریال های کمدیه که با گذشت زمان هم نه تنها از محبوبیتش کم نمیشه بلکه به اون اضافه هم میشه. حالا مشخص شده که شبکه HBO Max در حال مذاکره برای ساخت یک قسمت ویژه از friends هستش. اما شایعاتی هم هست که میگه HBO Max برنامه بزرگتری برای فرندز داره و قصد ادامه دادن کلی سریال رو با یک فصل جدید داره.


انتشار تعداد مشترکین دیزنی پلاس در اولین روز آغاز به کار+ تصاویر جدید از برخی سریال های مارول

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آبان ۱۳۹۸

از سه شنبه همین هفته دیزنی پلاس کار خودش رو شروع کرد و طبق آمار با استقبال بسیار خوبی هم روبرو شد. تعداد مشترکین شبکه استریم دیزنی پلاس در اولین روز از مرز 10 میلیون کاربر عبور کرد که آمار قابل توجهی به حساب میاد. همچنین تصاویری از برخی سریال های مارول که توسط همین شبکه پخش میشن هم منتشر شده که در ادامه اون ها رو میبینیم.

The Falcon and the Winter Soldier

Hawkeye


انتشار تیزر جدیدی از سریال westworld (دنیای غرب)

اخبار دنیای فیلم و سریال هفته سوم آبان ۱۳۹۸

فصل سوم سریال محبوب HBO قراره پخش خودش رو از اوایل سال 2020 آغاز کنه. شبکه HBO هم به تازگی تیزر جدیدی از این سریال منتشر کرده که به معرفی شرکت Incite میپردازه. به نظر میاد که Incite نقش مهمی رو در فصل سوم westworld ایفا میکنه. باید منتظر بمونیم و ببینیم که فصل سوم میتونه موفقیت های فصل اول خودش رو تکرار کنه یا نه.


شروع پخش فصل چهارم سریال Rick and Morty (ریک و مورتی)

اخبار دنیای فیلم و سریال هفته سوم آبان ۱۳۹۸

ریک و مورتی رو میشه یکی از پرطرفدار ترین سریال هایی دنیا دونست. احتمالش خیلی که که پای دیدن این سریال بشینید و عاشقش نشید. جالا بعد از دو سال فصل، پخش فصل چهارم این سریال شروع شده و هر هفته در روزهای دوشنبه میتونید قسمت جدید رو تماشا کنید. نقد و بررسی قسمت به قسمت این فصل رو هم میتونید هر هفته از اینجا دنبال کنید.


اولین تریلر انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run با حضور کیانو ریوز+انتشار دو پوستر از این انیمیشن

این روزها کیانو ریوز رو تقریبا همه جا میتونید پیدا کنید. از توی فیلم ها گرفته تا ویدیو گیم ها. اما به شخصه تنها جایی که فکر نمیکردم کیانو ریوز رو توش ببینم انیمیشن باب اسفنجی بود. اما این اتفاق هم افتاد و کیانو ریوز توی جدید ترین تریلر انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run حضور داره. دیگه چیزی نمیگم و شما رو دعوت میکنم خودتون این تریلر رو ببینید.

دو پوستر هم از این انیمیشن منتشر شده که در ادامه میتونید اون ها رو هم ببینید.


ممنون از اینکه با مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آبان ۱۳۹۸ همراه ما بودید. حتما نظرات و پیشنهاداتتون رو از طریق بخش کامنت ها با ما در میون بزارید.