با مهم ترین اخبار فیلم و سریال همراه ما باشید.

در این مطلب ما شما رو در جریان مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته اول اسفند ۱۳۹۸ قرار میدیم پس اگه وقت این رو نداشتید که دونه دونه اخبار رو دنبال کنید، اصلا نگران نباشید چون ما مهم ترین اخباری که لازمه بدونید رو براتون میگیم. بین اخبار هر هفته تریلر های کوچک و بزرگ زیادی هم منتشر میشن که دیدن همه اون ها کار سختیه. ما تریلر های جذاب و مهم رو در همین مطلب قرار میدیم. اگه علاقه داشتید هم میتونید کانال وارونه در نماشا رو از اینجا ببینید و اگه خواستید هم اون رو دنبال کنید تا بتونید جدیدترین تریلر فیلم ها، سریال ها، انیمه ها و بازی ها رو ببینید. شما میتونید قسمت های قبلی مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون رو هم از اینجا ببینید.


بدون فوت وقت بیشتر میریم سراغ مرور مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته اول اسفند ۱۳۹۸:

مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم 1917

اخبار سینما و تلویزیون هفته اول اسفند ۱۳۹۸

امسال ساخته جدید سم مندس در وضعیت خوبی قرار داشت و مورد توجه منتقدان و جشنواره های فیلم هم قرار گرفت و تونست جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم درام سال رو هم کسب کنه! در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون هم تاریخ انتشار نسخه های بلوری و دیجیتالی این فیلم مشخص شد که طبق اون، ابتدا نسخه دیجیتالی در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۰ یا همون ۲۰ اسفند منتشر میشه و بعد از پونزده روز یعنی در تاریخ ۲۴ مارس یا همون ۵ فروردین ۱۳۹۹ نسخه بلوری هم منتشر میشه.


ساخت قسمت ویژه سریال Friends (دوستان)

اخبار سینما و تلویزیون هفته اول اسفند ۱۳۹۸

بدون شک مهمترین خبری که طی هفته اول اسفند منتشر شد، تایید ساخت قسمت ویزه سریال فرندز بود که مثل بمب فضای مجازی رو ترکوند! بالاخره بعد از شایعات فراوان و تاییدها و تکذیب ها، در آخر اعلام شد که شبکه HBO Max قزاردادی با شش بازیگر اصلی سریال فرندز بسته تا اون ها رو برای ساخت یک قسمت ویژه دور همدیگه جمع کنه. طبق اخبار، هرکدوم از ستارگان این سریال، برای بازی در این قسمت ویژه 2.5 میلیون دلار دریافت کردن و نکته جالب بعدی هم اینه که به نظر میاد این قسمت ویژه قرار هست که بدون فیلمنامه ساخته بشه!


تایید ساخت فصل دوم سریال انیمیشنی Harley Quinn (هارلی کوئین)+تاریخ پخش فصل دوم

اخبار سینما و تلویزیون هفته اول اسفند ۱۳۹۸

اگه دنبال یک سریال انیمیشنی بزرگسالانه میگردید، و تمام سریال های محبوب این ژانر رو هم دیدید، میتونید برید سراغ سریال هارلی کوئین که امسال علارغم کیفیت خوبی که داشت، کمتر مورد توجه قرار گرفت. اگه این سریال رو دیدید پس خبر خوبی براتون دارم؛ سریال هارلی کوئین برای فصل فصل دوم با سیزده قسمت تمدید شده و فصل دوم این سریال قراره از تاریخ ۳ آوریل یا همون ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ پخش خودش رو شروع کنه!


کناره گیری استیون اسپیلبرگ از کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵)+کارگردان احتمالی

اخبار فیلم و سریال هفته اول اسفند ۱۳۹۸

در یک خبر شوکه کننده، استیون اسپیلبرگ از کارگردانی قسمت پنجم سری فیلم های ایندیانا جونز کناره گیری کرد و طبق صحبت های خودش، دلیل اینکار ادامه پیدا کردن سری ایندیانا جونز به دست کارگردانان جوان تر هست! طبق شایعات، محتمل ترین شخص برای جانشینی اسپیلبرگ، کسی نیست بجز جناب جیمز منگولد که توی کارنامه خودش فیلم فوق العاده ای مثل لوگان رو داره و امسال هم با فیلم «فورد علیه فراری» خوش درخشید. اینطور که به نظر میاد، مذاکره منگولد برای کارگردنی این فیلم هم شروع شده. در هر حال برای اخبار رسمی باید مدت دیگه ای رو هم صبر کنیم.


مشخص شدن نام فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳)

اخبار فیلم و سریال هفته اول اسفند ۱۳۹۸

همزمان با شروع فیلمبرداری قسمت سوم سری دنیای ژوراسیک، اسم کامل این فیلم هم مشخص شد. طبق عکسی که کالین ترورو، کارگردان فیلم، در صفحه توییتر خودش منتشر کرده، اسم قسمت سوم این سری Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) انتخاب شده. تاریخ اکران این فیلم هم قراره که ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ یا همون ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ باشه.


انتشار تریلر و پوستر جدید از فیلم  A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم)

اخبار سینما و تلویزیون هفته اول اسفند ۱۳۹۸

برای خود من، مورد انتظارترین فیلم سال فیلمی نیست جز قسمت دوم «یک مکان ساکت» که دوباره قراره ما رو به دنیای آخرالزمانی که در اون همه محکوم به سکوت هستن ببره! کمتر از یک ماه تا اکران این فیلم فاصله داریم و این فیلم قراره از تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ یا همون ۱ فروردین ۱۳۹۹ اکران خودش رو شروع کنه. به تازگی تریلر و پوستر جدیدی از این فلم منتشر شده که پوستر رو در بالا و تریلر رو در ادامه میتونید ببینید.

 


اظهارات جالب رایان جانسون درباره قوانین عجیب اپل برای فیلمسازان 

اخبار سینما و تلویزیون هفته اول اسفند ۱۳۹۸

این خبر، بیشتر از اینکه مهم باشه، جالبه! رایان جانسون که امسال با فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) شدیدا موفق عمل کرد، در مصاحبه جدیدش از قوانین عجیبی که اپل برای استفاده از محصولاتش در فیلم ها گذاشته، انتقاد کرد. برای مثال سازندگان نمیتونن محصولات اپل رو در دست شخصیت های منفی فیلم قرار بدن که این واقعا عجیبه! از این به بعد اگه خواستید فیلمی ببینید، سعی کنید به گوشی های شخصیت ها دقت نکنید، چون داستان رو لو میده.


ممنون از اینکه با اخبار سینما و تلویزیون هفته اول اسفند ۱۳۹۸ همراه ما بودید. حتما نظرات و پیشنهادات خودتون رو از طریق بخش کامنت ها با ما درمیون بزارید.