با مهم ترین اخبار فیلم و سریال همراه ما باشید.

در این مطلب ما شما رو در جریان مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته اول دی ۱۳۹۸ قرار میدیم پس اگه وقت این رو نداشتید که دونه دونه اخبار رو دنبال کنید، اصلا نگران نباشید چون ما مهم ترین اخباری که لازمه بدونید رو براتون میگیم. بین اخبار هر هفته تریلر های کوچک و بزرگ زیادی هم منتشر میشن که دیدن همه اون ها کار سختیه. ما تریلر های جذاب و مهم رو در همین مطلب قرار میدیم. اگه علاقه داشتید هم میتونید کانال وارونه در نماشا رو از اینجا ببینید و اگه خواستید هم اون رو دنبال کنید تا بتونید جدیدترین تریلر فیلم ها، سریال ها، انیمه ها و بازی ها رو ببینید. شما میتونید قسمت های قبلی مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون رو هم از اینجا ببینید.



بدون فوت وقت بیشتر میریم سراغ مرور مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته اول دی ۱۳۹۸:

اعلام تاریخ اکران دنباله The Hitman’s Bodyguard (محافظ آدمکش)

اخبار سینما و تلویزیون هفته اول دی ۱۳۹۸

یکی از جذاب ترین فیلم های سال ۲۰۱۷، The Hitman’s Bodyguard بود. نه به خاطر داستان و یا صحنه های اکشنش، بلکه به خاطر بازیگران اصلی فیلم یعنی ساموئل ال جکسون و  رایان رینولدز که در کنار هم زوج جذابی رو تشکیل داده بودن. در جدیدترین اخبار مشخص شد که قراره اسم دنباله این فیلم، The Hitman’s Wife’s Bodyguard (محافظ همسر آدمکش) باشه و تاریخ اکرانش هم ۲۸ آگوست ۲۰۲۰ یا همون ۷ شهریور ۱۳۹۹ اعلام شده.


تاریخ انتشار تریلر جدید فیلم The New Mutants (جهش یافته های جدید)

اخبار سینما و تلویزیون هفته اول دی ۱۳۹۸

The New Mutants آخرین فیلم ساخته شده توسط کمپانی فاکس، قبل از افتادنش به دست دیزنیه و تا حالا با تاخیر های زیادی هم مواجه شده که کاری کرده کمتر کسی دیگه این فیلم رو یادش باشه. در جدیدترین اخبار مشخص شده که تریلر جدید این فیلم قراره توی تاریخ ژانویه سال آینده میلادی پخش بشه. اگه دوباره تاریخ اکران این فیلم عقب نیوفته، تاریخ اکرانش ۳ آوریل ۲۰۲۰ یا همون ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ هستش.


اطلاعاتی درباره تولید فصل دوم سریال The Witcher (ویچر)

اخبار سینما و تلویزیون هفته اول دی ۱۳۹۸

چند وقتی هست که تمام فسمت های فصل اول سریال ویچر از نتفلیکس پخش شده و نظرات مختلفی رو به خودش اختصاص داده. از طرفی منتقدان زیاد از این سریال استقبال نکردن و ویچر موفق نشده امتیازات بالایی از طرف منتقدان کسب کنه؛ از طرف دیگه نمرات بالای این فیلم در سایت IMDB نشون دهنده ی استقبال بسیار خوب بینندگان از این سریاله. حتی خبر رسیده که به واسطه ی پخش سریال، آمار بازیکنان بازی ویچر هم افزایش پیدا کرده. نتفلیکس هم که حتی قبل از پخش فصل اول، ویچر رو برای فصل دوم تمدید کرده بود. به تازگی هم مشخص شد که مراحل تولید فصل دوم The Witcher شروع شده و فیلمبرداری هم بزودی شروع خواهد شد.


تاریخ اکران جدید فیلم Bloodshot

اخبار سینما و تلویزیون هفته اول دی ۱۳۹۸

چند وقت پیش اولین تریلر فیلم بلاد شات با بازی وین دیزل منتشر شد که تقریبا همه جزئیات داستان فیلم رو نشونمون داد! تاریخ اکران این فیلم در ابتدا ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ یا همون ۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ بود اما حالا کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران بلادشات رو عقب انداخته و این فیلم قراره در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ یا همون ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۸ اکران خودش رو شروع کنه.


اعلام تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ)

اخبار سینما و تلویزیون هفته اول دی ۱۳۹۸

دکتر اسلیپ دنباله ای بر فیلم کلاسیک The Shining (درخشش)، به کارگردانی استنلی کوبریک و اقتباسی از روی رمان استیون کینگ هست که امسال در زمان اکرانش نتونست امتیازات خوبی رو کسب کنه. اما به تازگی اعلام شد که نسخه دیجیتالی این فیلم قراره تفاوت های زیادی با نسخه اکرانی داشته باشه و حتی زمان اون هم به سه ساعت افزایش پیدا کرده. تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی این فیلم ۲۱ ژانویه ۲۰۲۰ یا همون اول بهمن ماه ۱۳۹۸ و نسخه بلوری ۴ فوریه ۲۰۲۰ یا همون ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ خواهد بود.


اطلاعاتی درباره فصل اول سریال ?What If (چه میشود اگر)

اخبار فیلم و سریال هفته اول دی ۱۳۹۸

یکی از سریال های مورد انتظار کمپانی مارول که قراره از دیزنی پلاس پخش بشه، سریال «?What If» یا «چه میشود اگر» هست که قراره داستان های دنیای سینمایی مارول رو با کمی تغییر نشونمون بده. طبق اطلاعات جدید، فصل اول این سریال انیمیشنی قراره ده قسمت داشته باشه و فصل دوم هم در ده قسمت درحال تولیده. چند مورد از موضوعاتی که این سریال قراره بهشون بپردازه هم اینه که «چه میشد اگر پگی کارتر سرم ابرسرباز را به دست می آورد» و « چه میشود اگر تچالا (پادشاه واکاندا) بجای پیتر کوئیل به فضا برده میشد».


اعلام تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشن 9)

اخبار سینما و تلویزیون هفته اول دی ۱۳۹۸

اما تنها خبر این هفته که مربوط به فیلمی میشه که وین دیزل در اون حضور داره بلادشات نیست!  به تازگی تاریخ انتشار اولین تریلر قسمت نهم سری فیلم های سریع و خشن هم اعلام شده. کمپانی یونیورسال، تاریخ انتشار اولین تریلر این فیلم رو ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ یا همون ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ اعلام کرده.


اولین تصویر از فصل هفتم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد)

اخبار فیلم و سریال هفته اول دی ۱۳۹۸

ماموران شیلد از محبوب ترین سریال های کمپانی مارول هست که مستقیما هم درون دنیای سینمایی مارول جریان داره. به تازگی تصویری از فصل هفتم این سریال منتشر شده که در بالا میتونید اون رو ببینید. فصل هفتم ماموران شیلد از تابستان سال آینده میلادی کار خودش رو شروع خواهد کرد و این فصل هم قراره آخرین فصل از این سریال باشه.


ممنون از اینکه با اخبار سینما و تلویزیون هفته اول دی ۱۳۹۸ همراه همراه ما بودید. حتما نظرات و پیشنهاداتتون رو از طریق بخش کامنت ها با ما درمیون بزارید.