با مهم ترین اخبار فیلم و سریال همراه ما باشید.

در این مطلب ما شما رو در جریان مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته دوم بهمن ۱۳۹۸ قرار میدیم پس اگه وقت این رو نداشتید که دونه دونه اخبار رو دنبال کنید، اصلا نگران نباشید چون ما مهم ترین اخباری که لازمه بدونید رو براتون میگیم. بین اخبار هر هفته تریلر های کوچک و بزرگ زیادی هم منتشر میشن که دیدن همه اون ها کار سختیه. ما تریلر های جذاب و مهم رو در همین مطلب قرار میدیم. اگه علاقه داشتید هم میتونید کانال وارونه در نماشا رو از اینجا ببینید و اگه خواستید هم اون رو دنبال کنید تا بتونید جدیدترین تریلر فیلم ها، سریال ها، انیمه ها و بازی ها رو ببینید. شما میتونید قسمت های قبلی مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون رو هم از اینجا ببینید.



بدون فوت وقت بیشتر میریم سراغ مرور مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته دوم بهمن ۱۳۹۸:

توقف ساخت سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) + تریلر جدید فصل هفتم سریال انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ های کلون)

اخبار سینما و تلویزیون هفته دوم بهمن ۱۳۹۸

بعد از واکنش های شدیدا مثبت به سریال مندلورین (که میتونید نقد و بررسی اون رو اینجا بخونید) انگار دیزنی میخواد سریال های بعدیش کیفیتی رو داشته باشن که حداقل مردم فکر نکنن که موفقیت مندلورین شانسی بوده! احتمالا به همین خاطر هم فعلا ساخت سریال اوبی وان کنوبی به سال آینده موکول شده تا مشکلات فیلمنامه رفع بشه.

تا توی دنیای جنگ ستارگان هستیم به جنگ های کلون هم اشاره ای کنیم. چیز زیادی تا شروع پخش سریال انیمیشنی جتگ ستارگان: جنگ های کلون باقی نمونده و این سریال قراره از ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ یا همون ۲ اسفند ۱۳۹۸ پخش فصل هفتم و آخرش رو شروع کنه. جنگ ستارگان: جنگ های کلون، از محبوب ترین سریال های ساخته شده از سری جنگ ستارگان هست و به تازگی هم تریلر جدیدی از فصل آخر اون منتشر شده که در ادامه میتونید اون رو ببینید.

 


اعلام تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Uncut Gems (جوهرات تراش نخورده)

اخبار فیلم و سریال هفته دوم دی ۱۳۹۸

فیلم Uncut Gems نشون داد که آدام سندلر هم توانایی این رو داره که از فیلم های کمدی فاصله بگیره و حتی میتونیم از این به بعد منتظر باشیم که سندلر با کارگردان های بزرگ بیشتری همکاری کنه! در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون تاریخ انتشار نسخه های بلوری و دیجیتالی این فیلم هم مشخص شد. در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۰ یا همون ۶ اسفند ۱۳۹۸ و بعد از اون نسخه بلوری در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۰  یا همون ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ منتشر میشه.


تایید ساخت فیلم سینمایی Bambi (بامبی) توسط دیزنی

اخبار فیلم و سریال هفته دوم دی ۱۳۹۸

اینجور که معلومه موفقیت بازسازی فیلم شیرشاه اونقدر دیزنی رو خوشحال کرده که قصد داره یک انیمیشن دیگه خودش رو که تماما حیوانات در اون نقش دارن رو بازسازی کنه. بامبی احتمالا برای خیلی از ما یکی از خاطره انگیزترین انیمیشن های دوران کودکیمونه، فعلا باید منتظر بمونیم و ببینیم که بازسازی این انیمیشن به چه صورت از آب در میاد.


تاخیر در اکران فیلم Uncharted (آنچارتد)

اخبار فیلم و سریال هفته دوم دی ۱۳۹۸

اگه با دنیای ویدیوگیم آشنا باشید، حتما اسم سری بازی های آنچارتد به گوشتون خورده و ممکنه از خبر ساخته شدن فیلم سینمایی ای از روی بازی های آنچارتد خوشحال شده باشید، اما باید بگم که زیاد نباید خوشحال باشید چون وضعیت این فیلم خیلی خرابه! از زمان تایید ساخته شدن این فیلم، کارگردان های زیادی برای ساخت این فیلم انتخاب شدن و تا الان همه ی اون ها بعد از گذشت مدتی پروژه ساخت این فیلم رو کنار گذاشتن و در حال حاضر هم این فیلم هیچ کارگردانی نداره. کمپانی سونی هم فعلا تاریخ اکران فیلم رو سه ماه عقب انداخته و فیلم قراره در تاریخ  ۵ مارس ۲۰۲۱ یا همون ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ اکران بشه. برای اینکه طرفداران این بازی رو از این هم ناراحت تر کنم باید بگم که بازیگر ایفا کننده ی نقش نیتن دریک در این فیلم قراره که تام هالند باشه!


انتشار پوسترهای جدید از فیلم Mulan (مولان)

اخبار سینما و تلویزیون هفته دوم بهمن ۱۳۹۸

مولان از بازسازی های موردانتظار کمپانی دیزنی هستش که باید دید تغییرات زیاد اون نسبت به انیمیشن اصلی قراره به نفعش باشه یا به ضررش تموم بشه. در ادامه پوستر های جدیدی هم از شخصیت های این فیلم منتشر شده که میتونید اون ها رو ببینید. مولان قراره که در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ یا همون ۸ فروردین ۱۳۹۹ اکران خودش رو شروع کنه.


تایید ساخت قسمت های جدید از سری فیلم های Transformers (تبدیل شوندگان)

اخبار سینما و تلویزیون هفته دوم بهمن ۱۳۹۸

بعد از آخرین قسمت از سری اصلی فیلم های ترنسفورمرز و شکست شدید این فیلم، سرنوشت این سری به کل تغییر کرد و احتمال بسته شدن پرونده این سری حداقل برای مدت طولانی ای به وجود اومد. اما فیلم بامبلبی تقریبا تونست تبدیل شوندگان رو از اون وضع خطرناک نجات بده و حالا هنوز امید برای طرفداران این ربات ها وجود داره. حالا اخبار جدید منتشر شده میگن که کمپانی پارامونت به دنبال ساخت دو فیلم جدید از این سری هست.


انتشار اولین تیزر فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشن 9)

توی تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ یا همون ۲ خرداد ۱۳۹۹ باید منتظر اکران قسمت نهم سری فیلم های سریع و خشن باشیم و با توجه به فاصله ای که تا اون زمان داریم، دیگه کم کم باید منتظر شروع تبلیغات این فیلم باشیم. هنوز جزئیاتی از داستان این قسمت منتشر نشده ولی تیزر و پوسترهایی از شخصیت های فیلم منتشر شده که در ادامه میتونید اون ها رو ببینید.

 


معلوم شدن نام قسمت اول فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز)

اخبار سینما و تلویزیون هفته دوم بهمن ۱۳۹۸

مدتی از تموم شدن فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز میگذره (که میتونید بررسی قسمت به قسمت اون در اینجا ببینید). به تازگی تصویر جدیدی منتشر شده که به این سیال مربوطه و میتونید اون رو در ادامه ببینید. طبق این تصویر، نام قسمت اول سریال Black Day  یا همون روز سیاه هست و با دقت بیشتری هم میشه تاریخ پخش قسمت اول از فصل ششم سریال پیکی بلایندرز رو دید که انگار ژانویه ۲۰۲۱ یا یکی از ماه های دی یا بهمن ۱۳۹۹ هستش.

اخبار فیلم و سریال هفته دوم دی ۱۳۹۸


ممنون از اینکه با اخبار سینما و تلویزیون هفته دوم بهمن ۱۳۹۸ همراه ما بودید. حتما نظرات و پیشنهادات خودتون رو از طریق بخش کامنت ها با ما درمیون بزارید.