با مهم ترین اخبار فیلم و سریال همراه ما باشید.

در این مطلب ما شما رو در جریان مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آذر ۱۳۹۸ قرار میدیم پس اگه وقت این رو نداشتید که دونه دونه اخبار رو دنبال کنید، اصلا نگران نباشید چون ما مهم ترین اخباری که لازمه بدونید رو براتون میگیم. بین اخبار هر هفته تریلر های کوچک و بزرگ زیادی هم منتشر میشن که دیدن همه اون ها کار سختیه. ما تریلر های جذاب و مهم رو در همین مطلب قرار میدیم. اگه علاقه داشتید هم میتونید کانال وارونه در نماشا رو از اینجا ببینید و اگه خواستید هم اون رو دنبال کنید تا بتونید جدیدترین تریلر فیلم ها، سریال ها، انیمه ها و بازی ها رو ببینید. شما میتونید قسمت های قبلی مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون رو هم از اینجا ببینید.



بدون فوت وقت بیشتر میریم سراغ مرور مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آذر ۱۳۹۸:

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Maleficent: Mistress of Evil (ملفیسنت: سردسته اهریمنان)

اخبار فیلم و سریال هفته سوم آذر ۱۳۹۸

یکی از بازسازی های خوب و متفاوت دیزنی از انیمیشن های قدیمی خودش Maleficent بود که داستان معروف زیبای خفته رو اینبار از یک زاویه دیگه تعریف میکنه. کمی غیر منتظره بود ولی دیزنی ساخت قسمت دوم این فیلم رو هم تایید کرد و امسال شاهد اکران فیلم Maleficent: Mistress of Evil بودیم. حالا در جدیدترین اخبار اخبار سینما و تلوزیون، نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۳۱ دسامبر یا همون ۱۰ دی و نسخه بلوری در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ یا همون ۲۴ دی منتشر میشه. 


انتشار پوسترهای جدید از سریال The Witcher+تریلر نهایی

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آذر ۱۳۹۸

زمان زیادی تا انتشار فصل اول سریال مورد انتظار ویچر باقی نمونده و یکی از سریال های جایگزین گیم آف ترونز با هشت قسمت میخواد که کارش رو از ۲۹ آذر ماه امسال شروع کنه. حالا نتفلیکس سه پوستر جدید از سه شخصیت اصلی سریال منتشر کرده که در ادامه میتونید اون ها رو ببینید. تریلر نهایی این سریال هم توسط نتفلیکس منتشر شده که در ادامه میتونید اون رو ببینید.


انتشار اولین تریلر فیلم Ghostbusters: Afterlife (شکارچیان روح: پس از مرگ)+اولین پوستر

اخبار فیلم و سریال هفته سوم آذر ۱۳۹۸

زمان حیلی زیادی از اولین فیلم Ghostbusters میگذره و بعد از این همه صبر هم قسمت دوم حکم یک ناامیدی بزرگ رو برای طرفداران داشت. حالا قسمت سوم فرصت داره تا بتونه دل طرفداران شکارچیان روح رو به دست بیاره و این سری رو احیا کنه. اولین تریلر این فیلم و رو میتونید در پایین و اولین پوستر رو هم در بالا ببینید. شکارچیان روح قراره که اکران خودش رو از ۱۰ جولای ۲۰۲۰ یا همون ۲۰ تیر ۱۳۹۹ شروع کنه.


انشار اطلاعات جدیدی از قسمت دوم فیلم Train to Busan (قطار بوستان)

اخبار فیلم و سریال هفته سوم آذر ۱۳۹۸

اگه از طرفداران فیلم های زامبی محور هستید احتمالا حداقل اسم فیلم قطار بوستان به کارگردانی یئون سنگ هو رو شنیدید. این فیلم سروصدای زیادی به پا کرد و تونست لقب پرفروش ترین فیم کشور خودش یعنی کره جنوبی رو هم کسب کنه. حالا اطلاعاتی از قسمت دوم منتشر شده که مهم ترین های اون ها رو مرور میکنیم.

اول از همه دنباله این فیلم قراره اسم Bando رو به خودش بگیره و داستانش رو چهارسال بعد از داستان قسمت اول روایت کنه. جایی که مردم هنوز هم گرفتار مقابله با زامبی ها هستن. فیلمبرداری این فیلم هم در حال حاضر شروع شده و انتظار میره که در تابستان سال 2020 شاهد اکران این فیلم باشیم/


تایید ساخت اسپین آف فیلم Aladdin (علاالدین)

اخبار فیلم و سریال هفته سوم آذر ۱۳۹۸

بدون هیچ شکی میشه گفت که علاالدین از فیلم های موفق امسال بود ولی بازهم انتظار نمیرفت که دیزنی تصمیم به ساخت اسپین آف برای این فیلم از روی شخصیتی بگیره که کمتر از پنج دقیقه در فیلم حاضر بوده! در هر حال حال دیزنی تایید کرده که قراره یک اسپین آف از شخصیت شاهزاده آندرس که ایفای نقش اون بر عهده بیلی مگنوسن بوده بسازه و اون رو هم از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش کنه.


درجه سنی احتمالی فیلم Venom (ونوم)

اخبار فیلم و سریال هفته سوم آذر ۱۳۹۸

در ابتدا قسمت اول ونوم قرار بود که با درجه سنی بزرگسال اکران بشه. این یعنی محتوای خشن تر و تاریک تری رو در فیلم شاهد بودیم اما سونی برای فروش بیشتر فیلم تصمیم به حذف بخش های زیادی از فیلم گرفت تا بتونه ونوم رو با درجه سنی PG-13 اکران کنه. اما جوکر با فروش عالی خودش و گذشتن از مرز یک میلیارد دلار فروش نشون داد که با درجه سنی R هم میشه فروش بالایی کسب کرد. تهیه کننده فیلم ونوم یعنی جناب مت تالمک، با اشاره به موفقیت فیلم های جوکر، لوگان و ددپول گفت که در حال مذاکره برای اکران ونوم با درجه سنی بزرگسال هست.


پوستر جدید فیلم Black Widow (بیوه سیاه)+اولین تصاویر از چند سریال marvel

اخبار فیلم و سریال هفته سوم آذر ۱۳۹۸

هفته پیش بود که تریلری از فیلم Black Widow منتشر شد و استقبال خوبی هم از اون به عمل اومد و حالا مارول پوستر جدیدی رو از این فیلم منتشر کرده که میتونید اون رو در بالا ببینید. بلک ویدو قراره از ۱ می ۲۰۲۰ یا همون ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ اکران خودش رو شروع کنه.

در کامیک کان برزیل هم چند تصویر از دو سریال مورد انتظار مارول یعنی WandaVision (وانداویژن) و The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و سرباز زمستان)به نمایش در اومدن که در ادامه میتونید اون ها رو ببینید.


اعلام تاریخ انتشار فصل سوم Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی های ترسناک سابرینا)

اخبار فیلم و سریال هفته سوم آذر ۱۳۹۸

Chilling Adventures of Sabrina از سریال های فانتزی خوب نتفلیکسه که تا به حال دو فصل از اون پخش شده و در جذب بیننده هم بسیار موفق بوده. حالا نتفلیکس در کامیک کان برزیل اطلاعات بیشتری رو منتشر کرده. طبق اطلاعات و تیزری که نتفلیکس از فصل سوم نشون داد، این فصل قراره که هشت قسمت داشته باشه و تاریخ انتشار اون هم ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ یا همون ۴ بهمن ۱۳۹۸ اعلام شده.


انتشار اولین تریلر فیلم Free Guy (مرد آزاد)+پوستر

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آذر ۱۳۹۸

اگه علاقمند به بازی های ویدیویی باشید احتمالا فیلم Free Guy میتونه براتون یکی از فیلم های لذت بخش سال آینده باشه. این فیلم که بازیگر اصلی اون هم رایان رینولدز هست که بیشتر اون رو با نقش ددپول میشناسیم، درباره ی یک شخصیت غیر قابل بازی یا همون NPC در دنیای یک بازی ویدیویی هست که پی میبره بازی ای که در اون زندگی میکنه قراره از کار بیوفته و شروع میکنه به تلاش برای جلوگیری از این اتفاق. فیلم مرد آزاد قراره اکران خودش رو از ۳ جولای ۲۰۲۰ یا همون ۱۳ تیر ۱۳۹۹ شروع کنه.


انتشار اولین تریلر فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت انگیز 1984)+اطلاعاتی از اسپین آف احتمالی

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آذر ۱۳۹۸

 

بالاخره بعد از مدت ها انتظار، تریلر قسمت دوم Wonder Woman هم منتشر شد و طبق تریلر قراره فیلمی کاملا متفاوت با فیلم اول رو ببینیم. زن شگفت انگیز 1984 اکران خودش رو از ۵ ژوئن ۲۰۲۰ یا همون ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ شروع خواهد کرد. تریلر منتشر شده از این فیلم رو میتونید در پایین ببینید. به تازگی هم تایید شد که اسپین آفی درباره ی آمازونی ها ساخته خواهد شد اما اطلاعات بیشتری از اون منتشر نشد.


اعلام نامزدهای گلدن گلوب 2020

نامزدهای گلدن گلوب 2020

اگه از دنبال کنندگان اخبار فیلم و سریال ها باشید احتمالا دیگه تا الان فهمیدید که نامزد های گلدن گلوب 2020 اعلام شدن و لیست نامزدها هم حواشی زیادی رو به همراه داشته. اول از همه بگم که شما میتونید لیست کامل نامزدهای گلدن گلوب 2020 رو در اینجا ببینید. از حواشی لیست های نامزدها میشه به بهترین سریال درام اشاره کرد که اعتراض های زیادی به اون وارد شد و همینطور نامزد نشدن رابرت دنیرو به خاطر ایفای نقش در فیلم مرد ایرلندی.


رکورد شکنی کمپانی دیزنی در سال 2019

دیزنی به عنوان غول صنعت سینما، در حال بلعیدن پول های زیادیه و هر از چندگاهی هم رکورد های خودش رو میشکنه. توی جدیدترین رکورد خودش، با حساب کردن میزان فروش فیلم های Frozen 2 ، انتقامجویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)، شیرشاه (The Lion King)، کاپیتان مارول (Captain Marvel)، داستان اسباب بازی 4 (Toy Story 4) و علاالدین (Aladdin) تونست از مرز فروش ده میلیارد دلار  در سال عبور کنه و رکورد جدیدی رو به نام خودش ثبت کنه. این در حالیه که هنوز فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker هم اکران خودش رو شروع نکرده پس باید منتظر باشیم تا این رقم همچنان افزایش پیدا کنه.


موفقیت فیلم The Irishman (مرد ایرلندی)

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آذر ۱۳۹۸

مرد ایرلندی ساخته جدید مارتین اسکورسیزی که از نتفلیکس پخش شد، همونطور که در بین منتقدین موفق بود و پنج نامزدی گلدن گلوب به دست آورد، در بین بیننده ها هم بسیار موفق بوده. به تازگی نتفلیکس اعلام کرده که این فیلم  ۲۶ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۸۱ بار در هفته اول دیده شده که واقعا آمار خوبی برای یک فیلم بلند سه ساعت محسوب میشه.


تعطیلی بخش تلویزیونی کمپانی مارول

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آذر ۱۳۹۸

مثل اینکه کنسل شدن ناگهانیه سریال های مارول در نتفلیکس و شبکه های دیگه بی دلیل نبوده. چونکه به تازگی معلوم شد که مارول قصد تعطیل کردن بخش تلویزیونی خودش رو داره و احتمالا دیگه تمام سریال های مارول قراره زیر نظر خود مارول استودیو و کوین فایگی باشن و از طریق دیزنی پلاس پخش بشن. اگر این اتفاق بیوفته پس احتمالا تمام سریال های آینده مارول، همونطور که گفته شده، مستقیما بر روی اتفاقات دنیای سینمایی مارول تاثیر میزاره.


اعلام نام رسمی فیلم The Conjuring 3 (احضار 3)

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آذر ۱۳۹۸

قطعا یکی از محبوب ترین سری فیلم های ترسناک، مجموعه فیلم های The Conjuring هستن که دنیای سینمایی خاص خودشون رو هم ساختن. حالا در جدید ترین اخبار فیلم و سریال، اسم فیلم جدید احضار معلوم شد. قسمت سوم احضار قراره The Conjuring: The Devil Made Me Do It نام داشته باشه و در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ یا همون  ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ اکران خودش رو شروع کنه.


اعلام تاریخ اکران فیلم The Matrix 4 (ماتریکس 4)

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آذر ۱۳۹۸

چند ماه پیش بود که کمپانی برادران وارنر بالاخره ساخت قسمت چهارم سری ماتریکس رو تایید کرد و معلوم شد که کیانو ریوز هم مجددا برای ایفای نقش خودش به فیلم برمیگرده. حالا در جدیدترین اخبار مشخص شد که ۲۱ می ۲۰۲۱ یا همون ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ تاریخ اکران قسمت چهارم این فیلم خواهد بود. نکته جالب اینه که قسمت چهارم فیلم های جان ویک که بازیگر اصلی اون هم کیانو ریوزه، توی همین تاریخ اکران میشه. یعنی توی این تاریخ قراره شاهد نبرد کیانو ریوز و کیانو ریوز باشیم!


اعلام تاریخ اکران فیلم The Flash (فلش) و Shazam 2 (شزم 2)

خیلی وقته که فیلم سینمایی فلش در برزخ تولید به سر میبره ولی انگار بالاخره اتفاقاتی داره برای این فیلم میوفته. کمپانی برادران وارنر در کنار اعلام تاریخ اکران قسمت چهارم ماتریکس که در بالا به اون اشاره کردیم، تاریخ اکران فیلم فلش رو هم اعلام کرد که طبق اون، فلش اکران خودش رو از تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ یا همون ۱۰ تیر ۱۴۰۱ شروع میکنه. قسمت دوم فیلم موفق شزم هم قراره در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ یا همون ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ اکران خودش رو شروع کنه.


احتمال ساخته شدن قسمت سوم Kill Bill (بیل را بکش)

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آذر ۱۳۹۸

بعد از مدت ها انتظار، انگار قراره بالاخره قسمت سوم یکی از محبوب ترین و بهترین فیلم های کوئنتین تارانتینو، یعنی Kill bill ساخته بشه. تارنتینو در جدیدترین گفت و گوی خودش گفته که به سراغ اوما تورمن، بازیگر اصلی این فیلم ها رفته و با اون ایده های خودش برای قسمت سوم رو در میون گذاشته. تارنتینو گفته که نه فورا ولی حتما سراغ ساختن قسمت جدید Kill bill خواهد رفت.


تریلر جدید فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری)

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آذر ۱۳۹۸

Birds of Prey از فیلم های مورد انتظاریه که تریلر جدیدی از اون به طور غافلگیر کننده ای در مراسم The Game Awards 2019 که مراسمی مخصوص ویدیو گیمه، به نمایش در اومد. این تریلر رو میتونید از اینجا در یوتیوب ببینید. Birds of Prey قراره اکران خودش رو از تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ یا همون ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ شروع کنه.


ممنون از اینکه با اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم آذر ۱۳۹۸ همراه ما بودید. حتما نظرات و پیشنهاداتتون رو از طریق بخش کامنت ها با ما در میون بزارید.