با مهم ترین اخبار فیلم و سریال همراه ما باشید.

در این مطلب ما شما رو در جریان مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم دی ۱۳۹۸ قرار میدیم پس اگه وقت این رو نداشتید که دونه دونه اخبار رو دنبال کنید، اصلا نگران نباشید چون ما مهم ترین اخباری که لازمه بدونید رو براتون میگیم. بین اخبار هر هفته تریلر های کوچک و بزرگ زیادی هم منتشر میشن که دیدن همه اون ها کار سختیه. ما تریلر های جذاب و مهم رو در همین مطلب قرار میدیم. اگه علاقه داشتید هم میتونید کانال وارونه در نماشا رو از اینجا ببینید و اگه خواستید هم اون رو دنبال کنید تا بتونید جدیدترین تریلر فیلم ها، سریال ها، انیمه ها و بازی ها رو ببینید. شما میتونید قسمت های قبلی مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون رو هم از اینجا ببینید.



بدون فوت وقت بیشتر میریم سراغ مرور مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم دی ۱۳۹۸:

اعلام برندگان جوایز مراسم گلدن گلوب

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم دی ۱۳۹۸

بالاخره مراسم گلدن گلوب امسال هم به پایان رسید و برندگان جوایز این مراسم معرفی شدند. تقریبا میشه گفت همه از تقسیم جوایز راضی بودن؛ البته همه بجز نتفلیکس و طرفدارای اسکورسیزی. در کمال تعجب، فیلم «مرد ایرلندی» ساخته ی مارتین اسکورسیزی نتونست در هیچ رشته ای جایزه ای به دست بیاره که در نوع خودش جای تأمل داره. 


تمدید سریال Killing Eve (کشتن ایو) برای فصل چهارم

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم دی ۱۳۹۸

Killing Eve از سیال هاییه که با همون فصل اولش نشون داد که سریال قدرتمندیه و این روند خودش رو تا فصل دوم هم ادامه داد. حالا چند ماه مونده به پخش فصل جدید این سریال، BBC America جلو جلو «کشتن ایو» رو برای فصل چهارم هم تمدید کرد.


Frozen 2 (منجمد 2) به پرفروش ترین انیمیشن تاریخ تبدیل شد

اخبار فیلم و سریال هفته سوم دی ۱۳۹۸

زیاد دور از انتظار نبود که دنباله ی پرفروش ترین انیمیشن تاریخ بتونه رکورد فروش انیمیشن قبلی خودش رو بشکنه! یه هر حال این اتفاق افتاد و قسمت دوم انیمیشن Frozen با پشت سر گذاشتن ۱.۳۲ میلیار دلار فروش جهانی در این هفته، تبدیل به پرفروش ترین انیمیشن تاریخ شد!


انتخاب هانس زیمر به عنوان آهنگساز فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)

اخبار فیلم و سریال هفته سوم دی ۱۳۹۸

در آخرین اخبار سینما و تلویزیون مشخص شد که هانس زیمر که اکثرا اون رو برای موسیقی فیلم هایی از جمله «میان ستاره ای»، «دزدان دریایی کارائیب» و البته «شیرشاه» میشناسن که البته برای مورد آخر جایزه اسکار رو هم گرفته، قراره آهنگساز فیلم جدید جیمز باند یا همون 007 حودمون باشه.


انتشار اولین تریلر سریال Hunters (شکارچیان)

اخبار فیلم و سریال هفته سوم دی ۱۳۹۸

به تازگی شبکه آمازون تریلر جدیدی از سریال Hunters  منتشر کرده که در اون میتونیم ستاره ی این سریال یعنی آل پاچینو رو هم ببینیم! ایتجور که تریلر نشون میداد، داستان سریال درباره یک گروه خواهد بود که به دنبال شکار نازی ها در آمریکا هستن! در ادامه میتونید این تریلر رو ببینید. پوستر این سریال رو هم میتونید در بالا ببینید.


تایید ساخت دنباله فیلم Knives Out (چاقوها بیرون)

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم دی ۱۳۹۸

فیلم Knives out از فیلم های پرستاره امساله که از نظر منتقدین هم فیلم جذابی از آب در اومده و دیدنیه. به تازگی هم از طرف کارگردان این فیلم یعنی رایان جانسون خبر رسیده که دنباله این فیلم ساخته میشه و خودش هم بر روی دنباله اون کار میکنه. دنباله فیلم قراره درباره پرونده جدید کاراگاه بنوا بلنک با بازی دنیل کریگ باشه.


انتشار تریلر جدید از فیلم The New Mutants (جهش یافته های جدید)

اخبار فیلم و سریال هفته سوم دی ۱۳۹۸

کم کم این فیلم داشت فراموشمون میشد تا اینکه توی این یکی دو هفته بالاخره اخباری ازش منتشر شد و بالاخره این هفته هم تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شد. برعکس اون چیزی که به نظر میومد، تریلر نوید یک فیلم جذاب و مهیج رو میده. در ادامه میتونید تریلر این فیلم رو ببینید.


آغاز فیلمبرداری فیلم The Batman (بتمن)+اطلاعات جدید

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم دی ۱۳۹۸

بعد فراز و نشیب های زیاد و عقب افتادن تاریخ ها، بالاخره فیلمبرداری جدیدترین فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز شروع شد! در این فیلم رابرت پتینسون قراره نقش بروس وین/بتمن رو ایفا کنه. به تازگی تایید شد که کالین فارل هم قراره نقش یکی از شخصیت های منفی فیلم یعنی پنگوئن رو ایفا کنه. اگه مشکلی پیش نیاد این فیلم قراره در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ یا همون ۴ تیر ۱۴۰۰ اکران خودش رو شروع کنه.


مذاکره کریستین بیل برای حضور در فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: عشق و تندر)

اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم دی ۱۳۹۸

یکی از موردانتظارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول، قسمت چهارم فیلم های ثور هست که کارگردانی اون مثل قسمت قبل بر عهده تایکا وایتیتی هست. ناتالی پورتمن هم بعد از خروجش از فیلم های سینمای مارول، دوباره با این فیلم برمیگرده. اما خبر مهم اینجاست که به تازگی مشخص شده کریستین بیل، بازیگر سرشناس و صاحب اسکار، در حال مذاکره برای پیوستن به جمع بازیگران این فیلمه! هنوز چیزی از نقشی که بیل داره براش مذاکره میکنه مشخص نیست.


ممنون از اینکه با اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم دی ۱۳۹۸ همراه ما بودید. حتما نظرات و پیشنهادات خودتون رو از طریق بخش کامنت ها با ما در میون بزارید.