با مهم ترین اخبار فیلم و سریال همراه ما باشید.

در این مطلب ما شما رو در جریان مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته چهارم بهمن ۱۳۹۸ قرار میدیم پس اگه وقت این رو نداشتید که دونه دونه اخبار رو دنبال کنید، اصلا نگران نباشید چون ما مهم ترین اخباری که لازمه بدونید رو براتون میگیم. بین اخبار هر هفته تریلر های کوچک و بزرگ زیادی هم منتشر میشن که دیدن همه اون ها کار سختیه. ما تریلر های جذاب و مهم رو در همین مطلب قرار میدیم. اگه علاقه داشتید هم میتونید کانال وارونه در نماشا رو از اینجا ببینید و اگه خواستید هم اون رو دنبال کنید تا بتونید جدیدترین تریلر فیلم ها، سریال ها، انیمه ها و بازی ها رو ببینید. شما میتونید قسمت های قبلی مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون رو هم از اینجا ببینید.

همچنین بخوانید » اخبار سینما و تلویزیون هفته سوم بهمن ۱۳۹۸ 


بدون فوت وقت بیشتر میریم سراغ مرور مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته چهارم بهمن ۱۳۹۸:

مشخص شدن برندگان اسکار 2020

اخبار سینما و تلویزیون هفته چهارم بهمن ۱۳۹۸

دیگه حتما همه ما قبول داریم که مهم ترین خبر هفته گذشته مربوط به مراسم اسکار و اعلام برنده های اون بود. برنده اصلی هم فیلم انگل، به کارگردانی بونگ جون هو بود که تونست چهار اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان و بهترین فیلمنامه اوریجینال رو کسب کنه. اما نکته دیگه ای که میشه بهش اشاره کرد ناکام موندن فیلم مرد ایرلندی، ساخته ی مارتین اسکورسیزی بود که واکنش های زیادی رو به همراه داشت. شما میتونید لیست کامل برنده های مراسم رو در اینجا ببینید.

در ادامه بخوانید »


تمدید سریال Sex Education برای فصل سوم

اخبار سینما و تلویزیون هفته چهارم بهمن ۱۳۹۸

Sex Education از اون سریال های خوب نتفلیکسه که با استقبال فوق العاده ای هم روبرو شد تا جایی که فصل دوم اون جزو ده سریال پربیننده نتفلیکس در سال 2019 بود! حالا هم چند وقتی از انتشار فصل دوم اون میگذره و نتفلیکس خبر داده که این سریال برای فصل سوم هم تمدید شده.


اعلام تاریخ انتشار فصل دوم سریال Kingdom (پادشاهی)

اخبار سینما و تلویزیون هفته چهارم بهمن ۱۳۹۸

اگه طرفدار زامبی ها هستید و دنبال یک تجربه متفاوت با موضوع زامبی ها هستید، سریال Kingdom میتونه براتون انتخاب مناسبی باشه و شما رو در فضای کاملا متفاوتی، با زامبی ها درگیر کنه. بعد از موفقیت این سریال بین منتقدین و مخاطبین، نتفلیکس Kingdom رو برای فصل دوم هم تمدید کرد و به تازگی هم اعلام کرد که فصل دوم این سریال در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ یا همون ۲۳ اسفند منتشر میشه.


ساخت دنباله  Knives Out (چاقوها بیرون) رسما تایید شد

اخبار سینما و تلویزیون هفته چهارم بهمن ۱۳۹۸

چاقوها بیرون، یکی از بهترین انتخاب های امسال برای دوست داران فیلم های جنایی و معماییه. یک دلیل دیگه برای دیدن این فیلم هم لیست بازیگران پرستاره اونه. توی این فیلم بازیگران سرشناسی مثل دنیل کریگ، آنا د آرماس و کریس ایوانز ایفای نقش میکنن. توی جدیدترین اخبار هم ساخت دنباله این فیلم به دست رایان جانسون، تایید شد. 

در ادامه بخوانید »


اعلام تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی: سطح بعد)

اخبار سینما و تلویزیون هفته چهارم بهمن ۱۳۹۸

قسمت اول جومانجی تونست به فیلم غافگیر کننده ای تبدیل بشه؛ هم از لحاظ فروش و هم از لحاظ کیفیت. کمپانی سونی هم به سرعت دستور ساخت دنباله فیلم رو صدر کرد. حالا چند وقتی از اکران فیلم گذشته و تاریخ انتشار نسخه های دیجیتالی و بلوری فیلم اعلام شدن که طبق اون، نسخه دیجیتالی فیلم در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۰ یا همون ۱۳ اسفند، و نسخه بلوری هم در تاریخ، ۱۷ مارس یا همون ۲۷ اسفند منتشر میشه.


اعلام تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم  little Women (زنان کوچک)

اخبار سینما و تلویزیون هفته چهارم بهمن ۱۳۹۸

جدیدترین اقتباس سینمایی از کتاب زنان کوچک، تبدیل به یکی از اقتباس های موفق این کتاب شده. در این فیلم ستارگان زیادی هم ایفای نقش میکنن، از جمله اما واتسون و سیرشا روتان که به خاطر این فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفتن. در جدیدترین اخبار هم مشخص شد که نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۰ یا همون ۲۰ اسفند و نسخه بلوری در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۰ یا همون ۱۹ فروردین منتشر میشن.


نخستین نگاه به جدیدترین بتمن سینما

تیزر جدید فیلم The Batman

قطعا بتمن از محبوب ترین شخصیت های خیالی موجود در دنیاست و همین باعث میشه هر کدوم از آثاری که به این شخصیت مربوط میشه و یا بتمن در اون حضور داره، خود به خود از اهمیت بالایی برخوردار بشه. وظیفه کارگردانی جدیدترین فیلم سینمایی بتمن رو مت ریوز به عهده داره. که دو سال پیش با جنگ برای سیاره میمون ها، یکی از بهترین فیلم های اون سال رو ارائه کرد. بازیگر ایفا کننده نقش بروس وین هم رابرت پتینسون هست که احتمالا اون رو با سری توایلایت بشناسید؛ اما پتینسون با دقت بیشتری که طی این سال ها برای انتخاب نقش های خودش به خرج داده، تونسته کمی ذهنیت مردم رو نسبت به خودش تغییر بده. در ادامه تیزر رونمایی از بتمن رو میتونید ببینید و خبر کاملتر رو هم در اینجااینجا ببینید.

 


ممنون از اینکه با مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته چهارم بهمن ۱۳۹۸ همراه ما بودید. حتما نظرات و پیشنهادات خودتون رو از طریق کامنت ها با ما درمیون بزارید.

در ادامه بخوانید » اخبار سینما و تلویزیون هفته آخر بهمن ۱۳۹۸