بعد از اینکه اکثر طرفداران سریال گیم آف ترونز از فصل آخر آن ناراضی بودند، حداقل به ادامه‌ی سریال بازی تاج و تخت دلخوش کرده اند و امیدوارند این سریال ادامه‌ی جذاب و شگفت آوری مثل فصل های ابتدایی آن داشته باشد. 

در ادامه ما 9 مورد از محتمل ترین سناریوها برای ادامه‌ی سریال بازی تاج و تخت را برایتان شرح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

ادامه‌ی سریال بازی تاج و تخت

1. بازگشت ملکه

در قسمت پایانی سریال، ساموئل تارلی اعلام کرد که اژدها با جسد دنریس تارگاریان به Volantis پرواز کرده است. بسیاری از طرفداران حدس می‌زنند که اژدها مادرش را به کشیش سرخ کینوارا، که ملکه مقتول را زنده می‌کند تحویل داده است.

بخش بعدی سریال بازی تاج و تخت می‌تواند شامل سفر Daenerys پس از رستاخیز باشد. مادر اژدها می تواند به وستروس بازگردد و به‌دنبال انتقام جویی از جان اسنو باشد، یا برای بازسازی سلطنت خود به سرزمین‌اش سفر کند.


همچنین بخوانید:

مقایسه ویچر با گیم آف ترونز ؛ پنج موردی که ویچر در آن ها بهتر عمل کرده! 

7 مورد از سریال های شبیه به گیم آف ترونز که حتما باید آنها را ببینید!


2. ماجراجویی‌های جان اسنو با free folk

در قسمت پایانی سریال بازی تاج و تخت یک تارگرین کشته شد و دیگری تبعید شد. جان اسنو برای کشتن دنریس به wall تبعید شد. پادشاه سابق در شمال با direwolf ghost، بهترین دوستش Tormund و free Folk به خانه واقعی خود بازگشت.

بخش بعدی سریال می‌تواند به ماجراهای جان اسنو با ghost thromund و حیوانات وحشی بپردازد. فرمانده سابق Watch’s Night می تواند با تبدیل شدن به پادشاه جدید Beyond-The-Wall، قدم های مانس ریدر را دنبال کند.

3. ماجراهای آریا استارک

قهرمان وینترفل آخرین بار در فینال بود که در یک کشتی دیده می شد و برای اراضی افسانه ای غرب وستروس قایقرانی می کرد. آریا پس از شکست دادن پادشاه شب و جان سالم به در بردن از ویرانی های آتشین King’s Landing، حاضر شد هفت پادشاهی را پشت سر بگذارد تا زندگی جدیدی را در دریا شروع کند.

بخش بعدی سریال با محوریت ماجراهای آریا می‌تواند مکان های جدید و مهیج در دنیای یخ و آتش را نشان دهد. Assassin سابق می توانست در سراسر جهان قایقرانی کند و قبل از ادامه سفر خود از طریق Essos وارد شهر مرموز Asshai شود.


همچنین بخوانید:

گیم آف ترونز : در لیست انتقام آریا استارک چه کسانی وجود دارند ؟ 

هیولاهای سریال ویچر را بشناسید!!! 


4. هفت پادشاهی در جنگ

در فینال سریال بازی تاج و تخت ما شاهد استقلال شمال و تبدیل شدن آن به یک پادشاهی مستقل بودیم، که این امر باعث شد بجای 7 پادشاهی 6 پادشاهی وجود داشته باشد. Bran به عنوان پادشاه جدید، شمال را به استقلال خود در آورد، و خواهر خود سانسا را به عنوان ملکه شمال منصوب کرد.

همچنین ما شاهد این بودیم که دنریس جزایر آهن را به خانم یارا گری‌جوی داد و بقیه سران وستروس نیز این امر را بدون شورش پذیرفتند. یک ایده دیگر برای بخش بعدی سریال می‌تواند این باشد که بقیه پادشاهی‌ها علیه شاه جدید یعنی Bran شورش کنند و برای رهایی از حکومت وی ​​بجنگند.

5. بازگشت وایت واکرز (زامبی های یخی)

پادشاه شب و ارتش او در فصل گذشته طی واقعه “شب طولانی” شکست خوردند. به نظر می رسید وقتی وایت واکرها نتوانستند از وینترفل بهره ببرند، همه امید ها از دست رفت، اما جهان توسط آریا نجات یافت، کسی که پادشاه شب را با خنجر فولادی والیرین شکست داد.

بسیاری از هواداران از سقوط ناگهانی پادشاه شب تحت تأثیر قرار گرفتند و این تئوری را مطرح کردند که زامبی های یخی ممکن است یک روز برگردند.

ادامه‌ی سریال بازی تاج و تخت


همچنین بخوانید: 5 مورد از درسها و آموزه های گیم آف ترونز در دنیای واقعی!!!


6. Westeros Vs. Essos

وستروس و اسسوس می توانند درگیر جنگ جهانی شوند و برای برتری بر علیه یکدیگر بجنگند. 

Essos می‌تواند علیه پادشاه Bran شرور یا برای ملکه رستاخیز مبارزه کند. از طرف دیگر، بخش بعدی سریال می‌تواند با فهرست جدیدی از کاراکترها تنظیم شود.

7. نسل جدید وراثت وستروس

بخش بعدی سریال می‌تواند نسل بعدی اشراف وستروسی را به نمایش بگذارد.

این می تواند فرزندان ملکه سانسا، تیریون لنیستر و جان اسنو را ستاره کند. فرزند جان اسنو می تواند به عنوان آخرین تارگرین به وستروس بازگردد و به دنبال تاج و تخت باشد، یا اینکه وارثان سانسا و تیریون می توانند جنگ بین خاندان استارک و خاندان لنیستر را دوباره فرمانروایی کنند.

8. بازسازی امپراتوری والیرین

بخش بعدی سریال می‌تواند با به نمایش گذاشتن بازگشت امپراتوری والیرین، یک مسیر جایگزین و غیر منتظره را طی کند. Valyria قرن ها قبل از وقایع بازی تاج و تخت در Doom گم شد. اگرچه در حال حاضر در حال ویرانی است، اما رستاخیز والیریا می تواند به معنای جنگ بیشتر برای وستروس باشد.

این سناریو می تواند شامل فتنه های سیاسی بیشتر و صحنه های بیشتر از اژدهای حماسی باشد که واقعا بیننده را به وجد می‌آورند. والیریا را می توان با یک داونریس دوباره زنده شده یا جان اسنو بازگرداند که سرانجام همین باعث جنگ می‌شود.

9.سفر بیشتر با برن

در طول فصل 6، برن و three-eyed raven از قدرت خود و درخت وایروود برای گذر زمان استفاده کردند. برن شاهد نبرد پدرش در برج جوی و همچنین تولد جان اسنو بود. بخش بعدی سریال می‌تواند قدرت های Bran را بیشتر مورد بررسی قرار دهد زیرا او همچنان به مرور گذشته می‌پردازد. این دنباله عجیب و غریب می تواند به لحظات مهم این سریال برگردد تا نتیجه را تغییر دهد.

در ادامه بخوانید: اجرای زنده موسیقی متن سریال گیم آف ترونز توسط رامین جوادی ، تام مورلو ، دن وایس