بعد از تام هنکس، حالا ادریس البا به کرونا مبتلا شد! ویروس کرونا روز به روز قربانیان بیشتری میگیره و آمار مبتلایان به این ویروس شدیدا در تمام نقاط جهان در حال افزایشه. 

همین چند وقت پیش هم بود که تام هنکس، بازیگر دوست داشتنی و برنده جایزه اسکار توی سفری که همراه با همسرش به ایتالیا داشت به ویروس کرونا مبتلا شد و الان توی قرنطینه به سر میبرن. حالا هم خبر رسیده که یکی دیگه از بازیگران مطرح سینما به کرونا مبتلا شده.



ادریس البا به کرونا مبتلا شد

idris elba، بازیگر محبوب سینما جدیدترین فرد از دنیای هنرمندانه که به کرونا مبتلا شده. البته طبق گفته های خودش فعلا علائم زیادی از کرونا توی بدنش مشاهده نشده، ولی به خاطر اینکه نتیجه تستش مثبت اعلام شده، قراره که چند وقتی رو خانه نشین بشه و توی قرنطینه سر کنه.

البا توی ویدیویی که از خودش و همسرش منتشر کرده میگه:

امروز صبح جواب تست ویروس کرونا رو گرفتم و جواب تست مثبته، و بله این خیلی ضدحاله. من حالم خوبه، سابرینا همسرم هنوز تست نداده و اون هم خوبه. من هیچ علائمی نداشتم و فقط به این خاطر تست دادم که فهمیدم با کسی در ارتباط بودم که کرونا داشته و بعد از فهمیدن فورا خودم رو قرنطینه کردم و تست دادم.

ببینید، این موضوع خیلی جدیه. الان زمانیه که باید از دیگران فاصله بگیرید و دستاتون رو بشورید. باید بدونید الان افرادی بیرون هستن که مبتلا به کرونا هستن ولی هیچ علائمی ندارن و به راحتی میتونن دیگران رو آلوده کنن. پس الان زمانیه که باید مراقب باشید و از دیگران فاصله بگیرید.

الان شفافیت بهترین راه حله. اگه احساس بیمار بودن میکنید، باید تست بدید و یه کاری براش انجام بدید و این خیلی مهمه. ما توی دنیایی پر از اتفاقات زندگی میکنیم، اما الان موقع همبستگیه، موقع اینه که به همدیگه فکر کنیم! افراد زیادی تحت تاثیر این ویروس قرار گرفتن و خیلی ها عزیزانشون رو از دست دادن و خیلی از افرادی که این مریضی رو دارن، زندگیشون رو از دست دادن! این جدی و واقعیه. مراقب باشید و مثبت فکر کنید.

کرونا بجز تاثیراتی که توی زندگی و مشاغل ما گذاشته، داره تاثیراتش رو روی دنیای هنر هم نشون میده و تا الان فیلم های زیادی تاریخ اکران خودشون رو تغییر دادن و یا فیلمبرداری اون ها متوقف شده که لیستشون رو میتونید در اینجا ببینید.


دیگه حالا که ادریس البا به کرونا مبتلا شد و همه فهمیدیم کرونا سلبریتی و غیرسلبریتی نمیشناسه و سراغ همه میاد، توی خونه هاتون بمونید و برای کارهای غیرضروری بیرون نیاید تا حداقل بتونیم به اندازه خودمون به شکست دادن کرونا کمک کرده باشیم، نه به قوی تر شدنش!