همان‌طور که انتظار می‌رود، برای خرید بهترین گوشی سال ۲۰۱۹ از هر برندی، نیاز دارید که هزینه زیادی بدهید. مطمعنا با توجه به وضعیت دلار در کشور ما خرید بهترین گوشی‌ها کمی دشوار است. بسیاری از قیمت‌های گوشی‌های هوشمند از 1000 دلار شروع می‌شوند، بنابراین انتخاب برای شما سخت می‌شود. شما می‌توانید با هزینه کم‌تر هم از صفحه نمایشی با کیفیت، سخت افزار داخلی سریع و دوربین خوب بهره‌مند شوید. پس نگرانی را کنار بگذارید و با من همراه شوید تا با ارزان‌ترین گوشی‌های 2019 آشنا شوید.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید »

۱- سامسونگ Galaxy A50

یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 2019 ، سامسونگ گلکسی A50 یک گوشی هوشمند پیشرفته و چند منظوره با سیستم عامل اندروید است که دارای ویژگی‌های عالی می‌باشد. گلکسی A50 دارای صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی با رزولوشن 2340×1080 پیکسل است. یکی از ویژگی‌های این گوشی که می‌توان به آن اشاره کرد، اینترنت LTE/4G است که امکان دریافت و انتقال داده با سرعت عالی در اینترنت را فراهم می‌کند. حافظه داخلی این گوشی 64 و 128 گیگابایت است که البته می‌توان آن را گسترش نیز داد. منظور از گسترش پشتیابی از کارت حافظه تا ۱ ترابایت ظرفیت است. در حال حاضر می‌توانید این گوشی را از ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان تا ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان پیدا کنید.

 

Samsung Galaxy A50

۲- هوآوی Y9

هواوی با رونمایی از تلفن هوشمند جدید میان رده در هند، سال 2019 را آغاز کرد. و آن تلفن Y9 2019 بود. جدیدترین تلفن هوشمند از غول چینی، که از اپل پیشی گرفت و در سال 2019 به دومین تولید کننده بزرگ تلفن همراه تبدیل شد. این گوشی  از پردازنده Kirin 710 SoC سفارشی هواوی، دوربین‌های پیشرفته AI، صفحه نمایش دوگانه و دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و اندروید 8.1 بهره می‌برد. پشت پلاستیکی هوآوی Y9 با تقلید از شیشه از براقیت بالایی برخوردار است. البته درست است که براق و شیک به نظر می‌رسد اما به راحتی لکه دار می‌شود. به هرحال هوآوی Y9 که جز ارزان‌ترین گوشی‌های 2019 می‌باشد، انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

هوآوی Y9

 

۳- Redmi Note 7 از ارزان‌ترین گوشی‌های 2019

احتمالا شما هم می‌دانید که شرکت شیائومی گوشی‌های ارزان‌تری نسبت به سایر برندها دارد. اما علت چیست؟ آیا گوشی‌های شیائومی ضعف یا مشکل خاصی دارند؟ باید بگویم که خیر! این تفاوت قیمت تنها مربوط به برند می‌شود. در واقع شیائومی با کم‌ترین سود ممکن سخت افزارهای خود را عرضه می‌کند. پس برای ما چه انتخابی بهتر از شیائومی؟ Redmi Note 7 از جلو و عقب شیشه‌ای و از محافظت Corning Gorilla Glass 5 در هر دو طرف برخوردار است. نمایشگر ال‌سی‌دی 6.3 اینچی این گوشی رنگ‌های مناسبی را ایجاد می‌کند و سطح روشنایی نیز بسیار مناسب است. دوربین عقب 12 مگاپیکسلی در Redmi Note 7 عکس‌های قابل قبولی در روز می‌گیرد اما هوش مصنوعی AI می‌تواند رنگ‌ها را غیر طبیعی جلوه دهد.

Redmi Note 7

۴- Nokia 7 Plus

احتمالاً شما از شنیدن عبارت “نوکیا برگشته است” خسته شده‌اید، اما حاضرید یک بار دیگر این عبارت را بشنوید؟ چرا که نوکیا برگشته است! و حیف است که لیستی از ارزان‌ترین گوشی‌های 2019 وجود داشته باشد اما نام نوکیا در آن دیده نشود! امروزه حتی تلفن‌های میان رده، درجه یک به نظر می‌رسند و نوکیا 7 پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست. نوکیا 7 پلاس حافظه قابل ارتقا و جک هدفون 3.5 میلی متری را در خود جای داده است. اگر 64 گیگابایت حافظه راضی‌تان می‌کند، می‌توانید شکاف کارت microSD را با یک سیم کارت اضافی پر کنید. به طور خاص، نوکیا 7 پلاس از یک پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 660 بهره می‌برد که فرکانس کاری آن حداکثر 2.2 گیگاهرتز می‌باشد.

ارزان‌ترین گوشی‌های 2019

۵- zenfone max pro m1

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید آخرین گوشی از لیست ارزان‌ترین گوشی‌های 2019 فرزندی از خانواده Asus می‌باشد. مانند سایر گوشی‌های میان رده، زنفون مکس پرو نیز دارای پنل 6 اینچی FHD + IPS LCD در یک بدنه 5.5 اینچی است. Zenfone Max Pro از تراشه Snapdragon 636 استفاده می‌کند و فرکانس کاری پردازنده 1.8 گیگاهرتز می‌باشد. شما می‌توانید از ۶۴ گیگ حافظه داخلی این گوشی لذت ببرید اما نمی‌توانید بر قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه این گوشی زیاد حسابی باز کنید. چرا که این گوشی تنها از ۵۱۲ مگابایت کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

 

zenfone max pro m1

با برخی از ارزان‌ترین گوشی‌های 2019 آشنا شدید. راستی نکته‌ای که برای خرید گوشی باید در نظر داشته باشید این است که نباید به امید پایین آمدن قیمت‌ها بنشینید. متاسفانه این روزها جملاتی مانند “صبر کن، به زودی قیمت میاد پایین” را بسیار می‌شنویم. اما هیچ‌کس نمی‌داند که واقعا قرار است چه اتفاقی بر سر قیمت‌ها بیاید. پس همین حالا تصمیم خود را برای تعویض و خرید گوشی بگیرید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شوم در بخش دیدگاه‌ها برایم بنویسید.