از بین بردن موهای پشت لب! حذف کردن موهای پشت لب همواره برای بانوان آزار دهنده است.همان طور که می دانید روش های زیادی برای رهایی از این موها وجود دارد از روش های سنتی گرفته تا روش های نوین ! اگر شما نیز ازدست این موها شکایت دارید ، نگران نباشید با استفاده از روش های طبیعی می توانید به راحتی از شر آن ها خلاص شوید. در این مقاله با این روش ها آشنا می شویم :
از بین بردن موهای پشت لب

وجود موها در پشت  لب و زیر چانه از جمله مشکلات زیبایی شناختی در زنان است.از آن جا که پوست صورت یک منطقه حساس است باید مراقب روش های انتخابی برای حذف موهای زاید صورت باشید.به شما پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از روش های طبیعی  ذکر شده در این مقاله حتما تست حساسیت را انجام دهید.برای انجام این تست کافی است که مقدار از ماده نامبرده را بر روی پوست دست خود امتحان کنید و پس از چند دقیقه در صورت نبود تحریکات پوستی از آن استفاده کنید.

زردچوبه 

از بین بردن موهای پشت لب

از بین بردن موهای پشت لب با زردچوبه امکان پذیر است .پودر زردچوبه در بسیاری از محصولات زیبایی استفاده می شود.زردچوبه پوست را تمیز می کند.با استفاده از شیر و زردچوبه می توانید از شر موهای پشت لب تان رها شوید.1 قاشق غذاخوری زردچوبه و شیر را در یک کاسه مخلوط کنید.بعد از آماده شدن مخلوط آن را به کمک انگشتتان به پشت لب هایتان بمالید.اجازه دهید خشک شود .پس از خشک شدن ماسک را با آب ولرم و ماساژ از روی پوست خود بشویید.


در ادامه بخوانید :


سفیده تخم مرغ از بین بردن موهای پشت لب

 سفیده تخم مرغ یک درمان طبیعی برای تسکین پوست است و باعث ضعیف شدن ریشه موها می گردد.سفیده تخم مرغ را به پشت لب های خود بمالید.20 دقیقه صبر کنید و بعد از 20 دقیقه آن را بشویید.

نعناموهای زاید

بله درست متوجه شدید ! با استفاده از نعنا می توانید از شر موهای پشت لب تان رها شوید.برای این منظور کافی است یک قاشق چایخوری نعناع خشک را با یک لیوان آب جوش مخلوط کنید.10 دقیقه درب لیوان را گذاشته و صبر کنید سپس 2 قاشق غذا خوری عسل را به آن اضافه کنید.این مخلوط را می توانید روزی یک یا دو بار بنوشید و با اثرات معجزه آسا آن آشنا شوید.

لطفا نظرات خود را در مورد این مقاله و تجربیاتتان با ما درمیان بگذارید …