از بین بردن چربی زیر بغل و پشت ! دیگر نباید چربی های زیربغل و پشت باعث شوند ، احساس بدی داشته باشید ! با انجام این تمرینات ورزشی از شر چربی های زیر بغل و پشت رها خواهید شد.نکته خوب در مورد این تمرینات این است که می توان آنها را در محیط خانه با وزن بدن انجام داد.ورزش هایی که زیر بغل و چربی پشت شما را از بین می برند …

از بین بردن چربی زیر بغل و پشت

طناب زدن

خوب است که تمرین خود را با 2 دقیقه گرم کردن قسمت بالای بدن شروع کنید.طناب زدن یک روش عالی برای تمرین بر روی شانه ها و پشت شماست.روش را فراموش نکنید – طناب را فقط با مچ دست خود بپیچانید.


همچنین بخوانید :


حرکت جب کراس

این تمرین از ورزش بوکس است.این کار نه تنها روی پشت و بازوهای شما کار می کند ، بلکه قسمت بالایی بدن را گرم می کند ، سرعت و هماهنگی را بهبود می بخشد.پاهای خود را کمی پهن تر ازعزض باسن باز کنید و زانوها را کمی خم نگه دارید.بازوهای خود را بالا بیاورید و با حرکت چرخش مشت بزنید.به حالت شروع برگردید و سپس بازوی راست خود را به سمت بیرون بکشید.

از بین بردن چربی زیر بغل و پشت

حرکت شنا

شنا  موثرترین ورزش در برابر چربی زیر بغل محسوب می شود.اگر نمی توانید این حرکت را کامل اجرا کنید ، بهترین روش شروع از شنا نیمه یا شنا سوئدی است.مهم ترین نکته محکم نگه داشتن عضلات شکم و باسن در طول اجرای حرکت است.

از بین بردن چربی زیر بغل و پشت

پلانک چرخشی

انجام پلانک چرخشی یک راه عالی برای بهبود انعطاف پذیری و تقویت عضلات شکم شماست.با شروع هفته تمرینی دوم می توانید این تمرین را با دمبل در دستان خود انجام دهید.برای انجام این حرکت باید ابتدا در حالت شنا قرار بگیرید.سپس آرنج دست خود را به زمین گذاشته و بر روی آن قرار گیرد .دقت کنید شکم و باسن تان را محکم نگه دارید.

از بین بردن چربی زیر بغل و پشت