اسباب بازی های پلاستیکی را خریداری نکنید !

اسباب بازی های پلاستیکی باکتری های مرگ زا  تولید می کنند.بر اساس تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان مشخص شده است که اسباب بازی های پلاستیکی دارای خطر مرگ برای کودکان هستند.از این رو به والدین پیشنهاد می کنیم که از خریدن اسباب بازی های پلاستیکی برای کودکان خود جدا خودداری کنند.

دانشمندان موسسه فدرال سوئیس و ETH Zurich و ایلینویز دریافتند که بین پنج تا 75 میلیون باکتری  مرگ زا در اسباب بازی های پلاستیکی وجود دارد.با توجه به تحقیقات انجام شده در ساخت این اسباب بازی ها از موادی استفاده می شود که باکتری های مرگ زا تولید می کنند.

اسباب بازی های پلاستیکی دارای خطر مرگ برای کودکان هستند

باکتری های لژیونرایی که منجر به بیماری لژیونیریس می شوند و باکتری هایی که در اسباب بازی یافت می شوند، به ویژه باکتری های سودوموناس آئروژینوزا که ممکن است برای افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند، کشنده باشد.

باکتری هایی که روی سطوح پلاستیکی اسباب بازی رشد می کنند نیز می توانند عفونت های چشم، گوش یا معده ایجاد کنند.بسیاری از والدین که از این تحقیق با خبر شده اند ، داخل این اسباب بازی های پلاستیکی موجود در خانه را باز کرده و تصاویر حاصل را از حساب های رسانه های اجتماعی خود را به اشتراک گذاشتند.

اسباب بازی های پلاستیکی دارای خطر مرگ برای کودکان هستند
از این رو به شما والدین عزیز توصیه می کنیم خطر اسباب بازی های پلاستیکی را جدی بگیرید و سلامت کودک خود را به خطر نیاندازید.

در ادامه بخوانید :