سلام دوستان عزیز ! فصل پاییز با تمام رنگ های زیبا و گرمش آغاز شده است .به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم پیشنهاد های استایلی پاییزی با لباس های جین را برای شما دوستان شرح دهیم .همان طور که در مطالب قبلی اشاره کردیم جین ها یکی از اعضای جدایی ناپذیر دنیای مد و فشن هستند که این طور پیش بینی می شود که سال ها نیز همچنان باقی خواهند ماند .

در ادامه بخوانید »

4 استایل پییشنهادی با سویشرت برای آخر هفته

فردا به مهمانی دعوت شده ام چی بپوشم؟ 

پیشنهاد های استایلی پاییزی با لباس های جین

1-استایل اول

بدون شک همه در کمد لباس هایشان یک شلوار جین دارند.در این استایل شلوار جین به زیبایی با رنگ های پاییزی مانند نارنجی و قرمز تلفیق شده است.

پیشنهاد های استایلی پاییزی با لباس های جین

2-استایل دوم

استفاده از مانتوهای جین انتخاب صحیحی برای استایل های پاییزی است.در این استایل ترکیب رنگ سفید و خاکستری در کنار رنگ جین بسیار فوق العاده است.

پیشنهاد های استایلی پاییزی با لباس های جین

3-استایل سوم

شما در فصل پاییز می توانید به راحتی از دامن های جین استفاده کنیدو استایلی خاص و متفاوت داشته باشید.دامن های جین به راحتی با کتانی و یا بوت ها ترکیب می شود.اما اگر دوست دارید استایلی اسپرت و شیک داشته باشید می توانید از کتانی استفاده کنید.

پیشنهاد های استایلی پاییزی با لباس های جین

4-استایل چهارم

در این استایل کت جین به زیبایی با شلوار جین ترکیب شده است.اگر شما نیز قصد دارید به طور همزمان از دو قطعه جین در استایل تان استفاده کنید ،سعی کنید جین های انتخابی شما دارای رنگ های نزدیک بهم باشد.بهتر است این نکته را نیز برای شما بازگو کنیم که استفاده از جوراب های بلند و طرح دار یکی از استایل های پاییز و زمستان امسال است.

پیشنهاد های استایلی پاییزی با لباس های جین

در ادامه بخوانید :

۴ استایل پیشنهادی مختلف با استفاده از یک شلوار جین !

استایل های پیشنهادی با مانتو های جین به انتخاب مجله وارونه !

پیشنهاد های استایلی برای دانشجویان

ترند دامن های جین و پیشنهادهای استایلی با آنها !

۴ استایل مختلف با شلوار جین و کت برای آخر هفته های پاییزی !