استایل با کفش های کتانی برای مردان ! آقایان مدتهاست که بر کفشهای کتانی مسلط شده اند ، اما برخلاف جنس مخالفشان ، همیشه در انتخاب رنگ و مدل ها کمی جسور تر عمل کرده اند.مانند علاقه زنان به کفش های پاشنه بلند ، کفش های کتانی نیز برای مردان بسیار محبوب است.

استایل با کفش های کتانی برای مردان

مردان  به کفش های کتانی بسیار اهمیت می دهند.کفش  کتانی ، شاید  تنها کفشی است که تقریباً در هر جایی می توان به راحتی از آن استفاده کرد ، به همین دلیل محبوبیت مداوم خود را در مد و استایل مردان افزایش داده است.


در ادامه بخوانید :


کفشهای کتانی دهه 80 ، که ما آن را “Dad sneaker” می نامیم ، دوباره ظهور کرده اند ، در حالی که کفش های سفید همچنان وضعیت  خود را در دنیای مد حفظ کرده اند.اگر توجه داشته باشید که الگوی و مقیاس رنگ به خوبی در حال گسترش است ، برای هر فصل گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید به راحتی آن ها را انتخاب کنید.ما در این مقاله  5 استایل با کفش های کتانی برای مردان را برای شما جمع آوری کرده ایم :

استایل اول

استایل با کفش های کتانی برای مردان

کفش های “Dad sneaker ” گزینه خوبی برای استایل های روزانه هستند زیرا هم بسیار کاربردی و در عین حال راحتند.شما می توانید این مدل کتانی ها را با شلوارهای به فرم گشاد و تی شرت به خوبی تلفیق کنید.و استایلی نسبتا کلاسیک اما شیک را خلق کنید.

استایل دوم 

استایل با کفش های کتانی برای مردان

در استایل های فرمال و رسمی نیز می توانید از کتانی استفاده کنید اما باید در انتخاب کتانی کمی ظرافت به خرج دهید و کتانی های ظریف تری را انتخاب کنید.می توانید این سبک استایل را در یک قرار کاری و یا عروسی در ماه تابستان امتحان کنید.با این حال ما به شما توصیه می کنیم که از کتانی های سفید رنگ استفاده کنید .می توان با داشتن کمی جسارت استایلی شیک اما متفاوت را خلق کنید.


شابد برایتان جذاب باشد :


استایل سوم

استایل پیشنهادی

اگر خیلی به استایل های جسورانه علاقه ندارید ، می توانید از استایل رترو استفاده کنید.استایل رترو که متعلق به دهه 50 میلادی است می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.رنگهای خنثی و جذاب که مانند کتانی سفید مرسوم و مد روز هستند و ظاهری کمی کثیف ایجاد می کنند ، می توانند گزینه خوبی برای استایل های روزانه و شبانه شما باشند.

استایل چهارم

 کفش های کتانی

امروزه استایل های قدیمی جایگاه ویژه ای در دنیای مد دارند ،با توجه به موفقیت کفش کتانی  از نظر ماندگاری در مد ، اضافه کردن 2-3 جفت رنگ و مدل مختلف به کمد لباس هایتان یکی از بهترین سرمایه گذاری های فصل خواهد بود.

استایل پنجم

استایل با کفش های کتانی برای مردان

هیچ وقت کتانی را بدون جوراب نپوشید.می توانید حتی از جوراب های طرح دار در استایل خود استفاده کنید ، که همان طور که می دانید جزو یکی از ترندهای چند فصل قبل است که همچنان نیز ادامه دارد.این استایل نیز یک استایل فرمال و شیک است که به راحتی می تواند در قرار های رسمی تان مورد استفاده قرار گیرد.