استایل های زمستانی با کاپشن های پفی ! اگر به دنبال گزینه ای راحت و مرسوم و مد روز در هوای سرد هستید ، باید یک کاپشن پفی در کمد لباس خود داشته باشید.در این جا استایل های زمستانی با کاپشن های پفی (بادگیر ) را برای شما گرد آوری کرده ایم که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم. با ما همراه باشید :

استایل پیشنهادی

استایل اول

به دلیل اینکه کاپشن های پفی ،به دلیل پف دار بودن باعث گنده تر نشان دادن شما می گردند از این رو به شما پیشنهاد می کنیم این سبک کاپشن ها را با شلوارهای جذب و راسته بپوشید.در این استایل می توانید کاپشن به رنگ سبز را با یک شلوار سفید رنگ و یک بوت مشکی مدل کابوی ست کنید.

استایل های زمستانی با کاپشن های پفی 

استایل دوم

یکی دیگر از ترندهای این سبک کاپشن ها ،کاپشن هایی با پارچه های مخملی هستند که بسیار نرم اند.این کاپشن های مخملی با بافت نرم یکی از محبوب ترین ترندهای فصل زمستان هستند. بااین سبک کاپشن ها می توانید انواع استایل را خلق کنید.اما پیشنهاد ما به شما استایلی اسپرت و در عین حال شیک است.


شاید برایتان جذاب باشد :


کاپشن های پفی

استایل سوم

کاپشن های پفی ، که اغلب در مد و ترند خیابانی آن ها را می بینیم ، در هفته های مد نیز اغلب دیده می شود.می توانید این کاپشن ها را با شلوارهای چرمی ست کنید.همچنین برای اتمام این استایل می توانید از بوت های سفید رنگ استفاده کنید.

استایل های زمستانی با کاپشن های پفی

استایل چهارم

یکی از لباس هایی که باید در کمد لباس شما باشد ، یک کاپشن پفی سیاه است.شما می توانید با شلوار و کفش ورزشی ماسه ای رنگ خود، یک ترکیب بسیار شیک و راحت برای  آخر هفته را به دست آورید.

استایل زمستانی با کاپشن پفی